مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

شاید یکی از معروف ترین مناظره های تاریخ اسلامف مناظره میان امام نهم شیعیان با یکی از علمای اهل سنت باشد. امام جواد(ع) که در هنگام شهادت پدر بزرگوارشان امام رضا(ع) تنها 8 سال سن داشتند،

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۱۶
چریک انقلاب

حبیب اسماعیلی  درخصوص فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» گفت: تبلیغات محیطی و بنرهای این فیلم از صبح امروز آغاز و در سطح شهر توزیع شده است.

مدیر پخش فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» با اشاره به اینکه مشکل پخش تبلیغات تلویزیونی حل شده است افزود: از امروز تیزر و آنانوس‌های این فیلم از تلویزیون پخش می شود. چیزی که ما را در فروش بهتر بسیار کمک کند.

وی عنوان کرد: فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی در 21 سینمای تهران و 20 سینمای شهرستان به فروش 80 میلیون تومانی رسیده است و در روزهای آینده بیشتر می شود.

اسماعیلی با بیان اینکه اکران دوم عید نوروز، از نظر بسیاری از دوستان بدترین زمان اکران است اظهار کرد: با اینکه این فیلم در زمان اکران دوم عید نوروز قرار داشته است اما به دلیل شرایط اجتماعی و سیاسی استقبال خوبی شده است.

مدیر پخش «تلفن همراه رئیس جمهور» خطاب به کلیه نامزدهای ریاست جمهوری پیشنهاد داد: تماشای این فیلم سینمایی برای نامزدهای ریاست بسیار مطلوب است و می‌توانند از اتین طریق با مشکلات و معضلات مردم جامعه آشنا شوند.

«تلفن همراه رئیس جمهور» داستان پیرمردی است که شغلش باربری است و قصد خرید سیم‌کارت و تلفن همراه را دارد که دست بر قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور مورد معامله قرار می‌گیرد و ...

مهدی هاشمی، اکبرعبدی، نیکی کریمی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، نیما شاهرخ شاهی، مجید یاسر، خشایار راد، افسانه ناصری، ساناز قربانی، مینو شیخان، کاظم نجارزاده و بیژن پیشدادی و ... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۱۴
چریک انقلاب

چند روز دیگر «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» دو مجری جوان و خوشنام تلویزیون ایران پای سفره عقد خواهند نشست تا بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌شان را کنار یکدیگر جشن بگیرند و پای برگه مهمترین شراکت زندگی‌شان امضا بیندازند.»

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۴۰
چریک انقلاب

سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری دقایقی پیش با حضور در حرم مطهر ضمن اقامه نماز و دعا به زیارت مزار حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخته و راز و نیاز کرد.

جلیلی در بدو ورود به حرم مطهر مورد استقبال مردم قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

دیدار با آیت الله جوادی آملی و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت ایشان، از دیگر برنامه‌های سفر جلیلی به قم است که قرار است در موسسه اسرا برگزار شود.

همچنین جلیلی امشب با آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید قم دیدار کرده و در جمع طلاب سخنرانی خواهد کرد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۳۶
چریک انقلاب

ه نقل از دنیاالوطن:منابع خبری با اعلام این خبر افزودند اخیرا ویدئویی در پایگاه "یوتیوب" منتشر شده که فردی شبیه "معمر قذافی" با پوششی سنتی که دیکتاتور سابق لیبی با آن شناخته می‌شد در پایتخت کشور عمان دیده شده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۱۱
چریک انقلاب

سید على حسینی خامنه‌اى فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جواد حسینى خامنه‌اى، در فروردین‌ماه سال ۱۳۱۸ شمسی برابر با ۱۳۵۸ قمرى در مشهد مقدس چشم به دنیا گشود. او دومین پسر خانواده بود و زندگى مرحوم سید جواد خامنه‌اى هم مانند بیشتر روحانیون و مدرسان علوم دینى، بسیار ساده: «پدرم روحانى معروفى بود، اما خیلى پارسا و گوشه‌گیر [...] زندگى ما به‌سختى مى‌گذشت. من یادم هست شب‌هایى اتفاق مى‌افتاد که در منزل ما شام نبود. مادرم با زحمت براى ما شام تهیه مى‌کرد. [...] آن شام هم نان و کشمش بود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۰۴
چریک انقلاب

سلام خدمت عزیزان.

از همه دوستان متشکرم که به بلاگ من اومدید.

امیدوارم بتونم مطالب مفیدی بهتون ارائه بدم.

در پناه حق.....

لبیک یا خامنه ای....

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۵۳
چریک انقلاب