مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
این مطلب اکنون باز نشر یافته است و قبلا در تاریخ مذکور در پایگاه مجازی لبیک انتشار یافته است.
تاریخ انتشار قبلی در پایگاه مجازی لبیک:
سید صادق شیرازی
...........................
تصویر زیر مربوط به شبکه های رسمی ماهواره ای که با مدیریت سید صادق شیرازی میباشد را معرفی مینماید.
همانطور که میدانید برای مدیریت این شبکه ها و به طور کلی یک شبکه ماهواره ای هزینه های بسیار هنگفتی از جمله (پشتیبانی ، مدیریت محتوا، آپلود و ...) باید صرف نمود.
چند سوال؟
- این مردک به اصطلاح آیت الله هزینه های مدیریت این شبکه ها را از کجا به دست می آورد؟
- چرا تا اکنون هیچ گونه واکنشی از سوی شبکه های ضد انقلاب و معاند اسلام و مذهب شیعه بر علیه این شبکه های رسمی ماهواره ای صورت نگرفته است؟

شبکه امام حسین و بقیع و الزهرا و مرجعیت و خدیجه و الانوار و ابالفضل العباس و سلام و المهدی و … خوراک تمسخر و تفرقه را برای حمله به شیعیان اماده کرده است!

از مهمترین اقدامات ضد دینی و مذهبی برخی افراطیون در فضای ماهواره، می توان به تأسیس چند شبکه فارسی-عربی زبان با نام های شبکه جهانی امام حسین و مرجعیت و فدمک و سلام و غیره اشاره کرد که در ایام محرم با تبلیغ شنیع ترین مسائل با عنوان شعائر حسینی ، باعث وحشت مردم دنیا از شیعیان شده اند !

شبکه هایی که با پنهان شدن در ظاهر دینی سعی میکنند جلوه های واقعی شیعی بودن را به صورت کاملا وارونه در قالب مناظره و مباحثه و اخبار نشان دهد .البته اکثر این شبکه ها با حمایت شخص سید صادق شیرازی(آیت الله) و بیت آن تاسیس و به فعالیت خود ادامه میدهند و نکته قابل تاملش است که هزینه احداث و راه اندازی و مدیریت این شبکه ها چگونه تامین میشود آنهم بدون حتی پخش یک برنامه تبلیغاتی !

البته پخش برخی برنامه های دینی و پاسخ به احکام و مطرح کردن مسائل روز دینی اقدامی قابل توجه است اما این دست برنامه هایی که در تضاد کامل با نظرات علمای شیعی است و باعث آبروریزی شیعیان میشود واقعا ناراحت کننده است .

نکته مهمتر این مطلب اینجاست که این روزها در نزدیکی ایام محرم قرار داریم و طبق سنوات گذشته باید بازهم شاهد نمایش ۲۴ ساعته خون و خونریزی و ضرب و شتم به نام شعائر حسینی باشیم.

نمونه کوچک این اقدامات را میتوانید با سرچ کلمه ” Muharram ” در بخش تصاویر موتورهای جستجو مشاهده کنید.تصاویر این اعمال شنیع به قدری زجر آور و دردناک است که حتی خود شیعیان را اذیت میکند چه برسد به کسانی که از سرتاسر دنیا با ادیان دیگر سر و کار دارند و نظاره گر شعائر حسینی اقایان هستند !

*تصاویر زیر گوشه ای از تاثیرات و بازتاب های شبکه های ماهواره ای این مردک جاهل  بر عوام و عزاداران حسینی را در بر دارد و متاسفانه در دنیا باعث شده تا مسلمانان و شیعیان دارای چهره ای خشن و خونریز و .. معرفی شوند.

..........................................
سال پیش هم به دنبال نامگذاری نهم تا پانزدهم ربیع‌الاول به عنوان هفته برائت توسط شبکه ماهواره ای امام حسین(ع) که توسط بیت [آیت الله] سید صادق شیرازی اداره می شود آنهم دقیقا در ایام هفته وحدت موجب نگرانی بسیاریی از شیعیان حقیقی و آگاه گردید البته این ماجرا با عکس العمل خوب و به موقع بزرگان اهل سنت و شیعی همراه بود .
مشاهده تصویر و منبع مطلب فوق الذکر:
افرادی که در خط صهیونیستها به ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی مشغولند مدتی است در اینترنت بسیار فعال شده اند و به خیال خام خود هفته وحدت را به هفته برائت تبدیل کرده اند هفته وحدتی که به ابتکار حضرت امام (ره) بسیاری از توطئه های دشمنان اسلام را خنثی نمود.

از گذشته های دور استعمار کثیف انگلیس با شعار تفرقه بی انداز و حکومت کن ملتهای بسیاری را چپاول و غارت کرده اند متاسفانه عده ای در همان راستا و هماهنگ با جبهه استکبار به دنبال جنگ بین شیعه و سنی هستند همانطور که وهابی های خبیث در پاکستان صدها نفر از برادران شیعه ما را به شهادت میرسانند در این سو ضد انقلابهای متعصب با توهینهای خود بهانه های خوبی به آنها برای ادامه کشتار میدهند

خدا در آیة ۱۷ سورة الانعام فرموده [ وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ ] یعنی به خدایان و بتهای مشرکین و کفار حرف زشت نزنید چون آنها مقابله به مثل کرده و به مقدسات شما توهین میکنند این آیه شریفه به طریق اولی دستور عدم توهین به مقدسات سنی ها را ثابت میکند.

.....................

*در کلیپ زیر که مشاهده میفرمایید گوشه ای از بی احترامی یکی از برادران سید صادق شیرازی به ساحت ولی امر مسلمین امام خامنه ای را مشاهده میفرمایید ، از شما به جهت قرار دادن این کلیپ ها و .. عذر خواهی میکنیم اما به جهت روشنگری بر علیه این خاندان ضاله مجبوریم ،

*پیشاپیش پوزش مارا بابت پخش تنها ثانیه هایی از این فیلم توهین آمیز بپذیرید .(در صورت دریافت نامه جهت حذف ویدئو از کارگروه تصدیق جرائم رایانه ای کلیپ زیر حذف خواهد شد)

حجم: 700 کیلوبایت

(از قرار دادن این کلیپ تصویری پوزش میطلبیم و بنا به درخواست دوستان آن را نشر نمیدهیم)

(اگر به جهت روشنگری هر فردی که کلیپ مذکور رو خواست در نظرات همین مطلب اطلاع بده تا لینکش براش ارسال بشه)

.........................

سید صادق شیرازی(آیت الله) البته دارای سوابق سیاسی نیز هست ، وی در سال ۸۸ به دفاع از فتنه گران پرداخت و در ویدئویی که از وب سایت پایگاه مجازی لبیک منتشر شد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیدا حمله کرد.البته سابقه حملات وی و خانواده اش به اوایل انقلاب برمیگردد.

پیشتر هم مسئول دفتر وی و مدیرمسئول شبکه جهانی امام حسین و سید حسین شیرازی و محمد حنافروش(از آخونده های مرید صادق شیرازی) بازداشت و یا دادگاهی شده بودند .

*کلیپ تصویری و صوتی زیر نمایانگر اظهارات ضد اسلامی و شیعی وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد.

حجم فایل : 20.3 مگابایت

..........................

دانلود فایل صوتی از سرور مستقیم پایگاه مجازی لبیک

...................................

درباره مسئله قمه زنی هم که تقریبا اکثر مراجع اعلم شیعه این کار را شنیع دانسته اند ، چندی قبل ایت الله خامنه ای در استفتائی با این مضمون که ” آیا قمه زدن بطور مخفى حلال است یا اینکه فتواى شریف حضرت عالى عمومیت دارد؟ ” پاسخ دادند که قمه زنى علاوه بر اینکه از نظر عرفى از مظاهر حزن و اندوه محسوب نمى‏شود و سابقه‏اى در عصر ائمه «علیهم السلام» و زمانهاى بعد از آن ندارد و تأییدى هم به شکل خاص یا عام از معصوم «علیه السلام» در مورد آن نرسیده است، در زمان حاضر موجب وهن و بدنام شدن مذهب مى‏شود بنابراین در هیچ حالتى جایز نیست. (فتوای سایر مراجع را از اینجا بخوانید)

گوشه ای از تصاویر حضور و تشویق و ترقیب سید صادق شیرازی بر مسئله و عمل قمه زنی

تصاویر فوق نشانگر  و منبع مندرجات مطلب فوق الذکر میباشد.
....................................
در زیر یک کلیپ قرار داده شده که در آن به اظهارات موهن و دروغ بر علیه آیت الله العظمی بهجت (ره) که توسط همین فرقه و گروه بیان شده و در پایان این کلیپ پاسخ صریح آیت الله بهجت را در خصوص مسئله قمه زنی و اظهارات بر علیه خودشان مشاهده میفرمایید.
حجم فایل تصویری : 10 مگابایت
..................
.........................................
از طرفی ویدئویی ببینید از مهدی دانشمند که در شبکه امام حسین (متعلق به صادق شیرازی) با چه لحنی چه مسائلی را مطرح میکند ! ویدئویی که شاید کمتر دیده شده باشد (حتما تا اخر مشاهده کنید)
برای ما خیلی عجیب نیست که شبکه هایی نظیر این شبکه که منابع مالی شفافی ندارند چگونه توانسته اند تصاویر خود را به تمام دنیا مخابره کنند و به تعبیر خودشان شبکه ای در سطح کره زمین راه اندازی کنند چرا که از خاطرمان نرفته است که دولت انگلیس در اقدامی غیرقانونی حساب بانکی شبکه پرس تی وی در انگلیس را بدون حکم دادگاه مسدود کرد و برخی شبکه های  اجتماعی حساب کاربری این شبکه خبری را تحت فشارهای لابی های صهیونیستی غیر فعال کردند و مانع از انجام فعالیت های خبری این شبکه شدند ولی امروز می بینیم چگونه شبکه هایی  نظیر شبکه امام حسین(ع) در شبکه های اجتماعی تصویری معاند مورد حمایت قرار می گیرند و تصاویر خود را به سراسر دنیا ارسال می کنند و در لباس دین بر علیه دین فعالیت می کنند. اگر این امتیازات در اختیار چنین شبکه هایی قرار نگیرد جای سوال دارد چرا که به سهم خودشان دین خود را در ضربه زدن به نظام اسلامی ادا کرده اند و خیالشان راحت است که حق مطلب را ادا کرده اند.

اینکه حضرت امام(ره) نیز فرموده اند "ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است" نیز در کتاب ولایت فقیه حضرت امام این گونه توضیح داده شده است که اجرای احکام اسلامی و حدود آن به دست معصوم یا نائبان آن ها هیچ تفاوتی ندارد.

آیا جناب دانشمند به حضرت امام(ره) هم معترضند؟ آیا این سخنان را نشنیده بودند؟ چرا تا کنون احساس خطر نکرده اند؟

 به راستی چرا ایشان در آن شبکه از قمه زنی و انحرافات دیگر این تیم انگلیسی صفت آزرده نمی شوند؟ پاسخ را خدمتتان عرض می کنم! وقتی از ولایت الله خارج شوی؛ برای قرار گرفتن در ولایت طاغوت، می بایست شرف و عزت خود را هم به حراج بگذاری..

 مفهوم نیابت امام چیزی نیست که با سخن پراکنی چنین افرادی که خود کوچک کننده ی شان روحانیت هستند، زیر سوال برود. چرا که خود حضرت امام زمان(عج) به مفهوم ولایت خاص و ولایت عام تصریح فرموده اند. بله! این گونه است.. خودنمایی و ابراز وجود گاهی باعث می شود احادیث متقن را هم زیر سوال ببرند!

 آقای دانشمند! شما غلط می کنید که از درونیات شخص رهبری خبر می دهید. شما غلط می کنید که در مقام مقایسه ی قنبر علی(ع) و حضرت خامنه ای هستید.

آیا شما این گونه مدافع حریم اهل بیت هستید؟

یخرجونهم من النور الی الظلمات..

با نام دین به جنگ دین رفتن از کارهای اصلی خودفروفتگان و عمال انگلیس می باشد.

حجم فایل : 10 مگابایت

.................

امیدواریم روزی برسد که این افراد دست از تفرقه بردارند و هزینه سنگین آن را که شیعیان ساکن برخی نقاط دنیا بخاطر افراطی گری این افراد باید تحمل کنند و تهدید به ترور شوند را به گردن بگیرند !

البته این مساله در طول تاریخ همواره مورد توجه علمای شیعه بوده تا جایی که حتی در دوران مشروطه نیز مراجع تقلید شیعه بیانیه‌ای جهت حفظ وحدت اسلامی صادر کردند و نوشتند «چون دیدیم که اختلاف فرقه‌های پنج‌گانه مسلمین (اختلافاتی که مربوط به اصول دیانت نیست) موجب انحطاط دول اسلام و استیلای خارجیان شده‌است، به جهت حفظ کلمه جامع دینیه و دفاع از شریعت محمدیه، فتاوای مجتهدین عظام، که روسای شیعه جعفریه هستند، و مجتهدین اهل سنت، اتفاق نموده بر وجوب تمسک به حبل اسلام… واتفاق شد بر وجوب اتحاد تمام مسلمین در حفظ بیضه اسلام و نگهداری جمع مملکتهای اسلامی از تشبهات دول بیگانه و حمله‌های سلطنتهای صلیبیه، متحد شد رای جمیعا برای حفظ حوزه اسلامیه بر این که تمام قوت و نفوذ خود را براین خصوص مبذول داریم و از هیچ گونه اقدامی که مقتضی است فروگذار نکنیم… چنانچه حق تعالی فرموده اشدّاء علی الکفار رحماء بینهم و متذکر می سازیم عامه مسلمانان را به برادری که خداوند بین تمام مومنین بست و اعلان می کنیم وجوب اجتناب از چیزهایی که موجب نفاق و شقاق است…» آیت‌الله نورالله نجفی اصفهانی، آخوند خراسانی، سید اسماعیل صدر، شیخ‌الشریعه اصفهانی و شیخ عبدالله مازندرانی از امضا کنندگان این بیانیه بودند.

******** منتظر افشاگری ها و روشنگری های بعدی پایگاه مجازی لبیک باشید *******

ما خامنه ای را خدا نمی دانیم، اما افتخار خدا در این زمانه خامنه ایست..

  ............................

 ما که رفتیم. مادری پیر دارم و زنی و ۳ بچه قد و نیم قد.
از دار دنیا چیزی ندارم الا یک پیام:
یقه‌تان را می‌گیریم اگر ولایت فقیه را تنها بگذارید.

[شهید مجید محمدی]


نظرات  (۱۴۶)

خدایا به جان  و ابروی فاطمه زهرا جانم را فدای امام خامنه ای کن و هنگام مرگ لبیک یا خامنه ای جزء شهادتین و وفاداریم به ایشان باشد که امانت دار پرچم مبارزه ای است که همه پیامبران وامامان وصالحین وشهدا است  می باشد . به امید وحدت و بیداری همه مسلمین جهان در شناخت عوامل شیطان بزرگ و انگلیس خبیث .
خدایا به جان  و ابروی فاطمه زهرا جانم را فدای امام خامنه ای کن و هنگام مرگ لبیک یا خامنه ای جزء شهادتین و وفاداریم به ایشان باشد که امانت دار پرچم مبارزه ای است که همه پیامبران وامامان وصالحین وشهدا است  می باشد . به امید وحدت و بیداری همه مسلمین جهان در شناخت عوامل شیطان بزرگ و انگلیس خبیث .
مرگ بر سید صادق کافر ملعون کذاب مرتد
شخصیت های بزرگ در نزد آنها حیله گر خوانده می شوند و اشخاص حیله گر در نزد مردم، با شخصیت و وزین خوانده شونددرآخرالزمان .مومن در نزد آنان حقیر و بی مقدار می شود و فاسق به پیش آنها محترم و ارجمند باشد ، کودکانشان پلید و گستاخ و بی ادب و زنانشان بی باک و بی شرم و بی حیا شوند، پناه بردن به آنها خواری و اعتماد به آنان ذلت و درخواست چیزی از آنها نمودن، جامه درویشی به تن کردن و مایه بیچارگی و ننگ است .در آن هنگام خداوند ، آنان را از باران به هنگام، محروم سازد و در وقت نامناسب بر آنها ببارد  فریب کاران مذهب   این در مورد اهل ایران دقیقا ری
خدا شرّ دیکتاتور رو از سرمون کم کنه و ظهور آقا(امام زمان) رو نزدیک کنه تا تف کنه تو صورت بعضی هایی که به اسم اسلام دارن دمار از روزگار ملّت درمیارن
آخرش هم از شما گلایه کردند نه از امام رضا(ع)
با سلام و خسته نباشید
برادر من آقای دانشمند کی به طور مستقیم به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد؟بعدش هم ایشون داره سخن امام رضا رو با مدرک می گه!شما کی مرید آقا هستید،آقا هم مرید اهل بیت است،پس حق ندارید این روایت رو تکذیب کنید،بعدش هم نه بنده خدا فحشی داد،نه حرف بدی زد نه بی احترامی کرد،فقط یک کلام گفت "معصوم رو با غیر معصوم مقایسه نکنید".بابا مگه ما این همه روایات در مورد افراط و تفریط نداریم،خواهشا رعایت کنید،چه زود قضاوت می کنید و حکم صادر می کنید.مگه نشنیدید روایت رو که می گه "آبروی مومن از کعبه هم مقدس تر است".بترسید از آبرو ریزی،الان هم اومدن توی کاشان ممنوع المنبرشون کردن،چرا؟چون حرف حق رو می زنه،چون امر به معروف و نهی از منکر می کنه.بابا من سخرانی هاشون رو شنیدم،در اکثر سخنرانی ها در حق رهبر دعا کردن و از ایشان دفاع کردن.از شما بعیده اول برید تحقیق کنید بعد بیاید بشینید تهمت بزنید.با تشکر
هر لحظه به دام یک نفر پابستی............ فاحشه گفت شیخ آیا تو خود آنچنان که مینمایی ..هستی؟؟؟؟ آقای شیرزای یک کمی هم از خودت بگو ... تو که دم از رسول خدا ص میزنی !رسولخدا اگر امر به معروف ی  میکرد معروف بالعیان در وجود مبارکش تثبیت شده بود وعملش باقیه رو مجاب میکرد در طاعت امرش!!!و اگر نهی از منکرات مینمود خود ناهی بود...  رسول الله برای اثبات ولی الله وحقانیتش  منافقین رو حواله داد به امیر الموممین.

۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۱:۵۴ یک بنده خدا
اولا جناب دانشمند به مقام معظم رهبری توهین نکردند به دو دلیل یک: بنده از طرفداران آقای دانشمند هستم و سخنرانی های ایشان را پیگیری می کنم من که همچین چیزی را ندیدم ایشون همیشه می گویند روی ولایت فقیه حساس باشید بعد خودش می آید به ولایت فقیه توهین کند . دلیل دوم چون ایشان خیلی به تشیع خدمت می کند برداران اهل سنت و وهابی از ترس اینکه طرفدارانشان شیعه نشوند سخنرانی های ایشان را تکه تکه و جابه جایی می کنند. واقعا زشته تهمت گناهی است که شیطان هم شرمش میاد اون انجام بده سما برین در شبکه امام حسین یازده سخنرای کامل ایشان را تماشا کنید بعد بیاین به ایشان تهمت ناروا بزنید

باسلام..

عزیزان در عراق دو مرجع بزرگ وجود دارد یکی ایت الله سیستانی و دیگری صادق شیرازی..

هردو از مراجع جهانی و پیروان زیادی دارند...

شاید مرجعی بنا به مصلحت علنا   دشمن علی(ع)را دشمن و محبش را محب بداند علنا با دشمنان اهل بیت مخالفت کند و مرجعی دیگر بنا به مصلحت مدارا کند..مگر مراجع معصوم اند...

چه کسی میداند کدام یک درست و کدام غلط است .جز وجود نازنین امام زمانمان..چرا ندانسته تهمت میزنیم..ان هم به مراجع شیعه..

نظ مراجع در بعضی مسایل با هم متفاوت است..

بیایید به حرمت سید ها ندانسته تهمت نزنیم..و اگر کسی نظرش مخالف ما بود  به او تهمت نبندیم...

کاش اربابمان حجت بن الحسن بیاییند......




از تفرقه افکنی  میان مسلمانان و بخاک وخون کشیده شدن امت مسلمان و کشتار شیعیان توسط وهابی ها لیاقت سارق شیرازی اعدام نیست بلکه تحویل دادنش به داعش  و جبهه النصره و ...بهترین حکم برای تلاقی این خونهای بناحق ریخته مسلمانان است ،هرچند اگر تحویل داده شود، بازم کاری بهش ندارند چون  ب بر کات ودستور فوری برادر شیرازی  جناب نتانیاهو یا عمه سادات  یاسرالخبیث (بگفته خود یاسرخان) ملگه اینگلیس  در سواحل ترکیه هتل یاسوئیت براش اجاره میکنن ، تا بیشتر اراجیف درباره حضرات معصومین س بگن و یهودی های صهیونیست و بهائیت رو خوشحالتر کنند
مرگ بر رژیم اخوندی
پایگاه خبری اخبارنوین ، رسانه مستقل و پویایی است برای انعکاس رخدادهای ایران و
جهان در حوزه های مختلف فرهنگ ، اجتماعی و فناوری .
سلام.
من به اونی شخصی که فتوا داد و گفت آقای صادق شیرازی باید اعدام بشه، یه تذکر بدم..
اولاً شما مرجع تقاید هستید؟؟
از کجا فهمیدید که ایشان مستحق اعدام است؟؟
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۵۸ حجت اله عرفانیان
نکیرو منکر نه فقط تو خوبی ای بدخت آخه ای گمراه دین آویزان از جمع برون فراری کجا تو خوکی این را بدانید کسی که به مملکتش خیانت کند بدبخت عالم است مرکز شیعه ایران می باشد و شیعیان باید بدانند تک روری و تک ... حرام است بعضی ها خود خواه هستند همه چیز این دولت را برای خود می دانند مثل سلاحی که باید این جانب داشته باشم آنها با خود حمل می کنند به جانبازان دلاوران همسنگران احترام بگذارید روز قیامت جواب تمام این کوتاهی ها را باید بدهید

 حضرت علی (ع) تمام کتب اول و آخرین پیامبران را برای پیامبر می خواند عمر ده سال طول کشید سوره بقره را حفظ کندآخر هم از یادش رفت از ایشان پرسیدند موقع مرگ چه آرزویی داری فرمود سوره بقره را بخوانم وقتی ابولولو خنجر به مقعد عمر فرو کرد گفت ای وای مقعدم پاره شد هرگز نتوانست سوره بقره را بخواند و گاو از دنیا رفت سامری قوم محمد عمر گاو بوود لعنتی بی پدر = یا فریب کاران بدین اسلام 772-541فتنه ها =231 ابوبکر با فریب کاران دین اسلامی772-541 = 231 ابوبکر به ابجد خائنان 772-541 عمر ابوبکر= 231 ابوبکر بزرگترین خائنان به اسلام بوده استبه ابجدخبیث اهل دین 772اشراردینها772 خائنان 772ستمکاران 772 آشوبگران دین های اسلام772 -541عمر ابوبکر=ابوبکر 231نفاق231 عصیان231 ابوبکر231منافق خبیثن1743- 1202سه خلیفه =541عمرابوبکر541فتنه ها541ظالم971-430 مقصر=541عمرابوبکر 541اشراردینها772-541= 231ابوبکر231راه دزدی 231نفاق231ابوبکر231 عصیان231ستمگران 772-541=231 ابوبکرخیانت کاران اهل دین 1433- 1202سه خلیفه=231 ابوبکررکب وبا231 ابوبکر231نفاق231عصیان

به ابجدسرکشای خائن1312 -110علی= 1202 ابوبکر231+310 عمر +661 عثمان=1202با قاصبه خلافت 1312-110علی =1202اینم آیه قرآن به ابجدسه خلیفه قاصب 1202 ان من المجرمین منتقمون 1202 قرآن می فرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد این آیه قرآن هم به ابجد کبیر هم به ابجد صغیر ابجد 1202ابوبکر و عمر و عثمان 1202 میباشد ان من المجرمین منتقمون 1202به ابجد مفسد فی الارض ها 1312 - 110 دین الهی علی= 1202 سه خلیفه ابوبکر عمر عثمان 1202خیانت کاران اهل دین1433-1202سه خلیفه= 231ابوبکر رکب وبا231 ابوبکر231نفاق231 عصیان231 به ابجد مقصر430+231 ابوبکر=661عثمان661+310عمر=971ظالم به دست می آید ظالم 971+231 ابوبکر= 1202سه خلیفه میباشد
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۱۳ حجت اله عرفانیان
بعضی از آدمها که خیلی یابو هستند هم از توبره میخورند هم از آخور خودشون هم نمی دانند از کجا حمایت ساپورت می شوند آدم باید فرق برادر و دشمن را بداند نه اینکه غش کند و در بقل دشمن بیفتد قرآن می فرماید دشمنان را به دوستی نگیرید کسانی که دشمن اسلام هستند ما حق نداریم در کشور دشمنان اسلام کسانی که دستشان به خون میلیونها مسلمان آغشته است در کشورشان تلویزیون بزنیم آنها عاشق چشم ابروی من و شما نیستند می خواهند نقش دجال را بازی کنند این همه بودجه اسلام را برای مشتی احمق بی دین صرف کردن ول خرجی کردن اسراف است تا بحال چند کافر مسلمان شده اند و مشروب و گوشت خوک نمی خورند  الکی اسلام به درد نمی خورد هم هزینه های اسلام را به هدر می هید هم خودتان را مفت به دشمنان فروخته اید  
بنازم من جوانان وطن را که شیعه می شوند هر دم به والله

شیعه یعنی ش شما ی یار ع علی ه هستید  شیعه یعنی قل هو والله احد در دل هر زره باشد نور حق
پیامبر فرمود بعد از من دین اسلام 73 فرقه خواهد شد و فقط یک فرقه اهل نجات است 73+1= 74 ابجد ابوبکر عمر عثمان 74 والشجرتها الملعونه 74  ان من المجرمین منتقمون  74 قرآن می فرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد 74 عمر 22+27 ابوبکر +25 عثمان = 74 عمر ابوبکر عثمان 74قاتل حضرت زهراء 74کافر کذاب دین الله 74والشجرتها الملعونه 74 این سه خلیفه قاصب از شجره ملعونه بوده اند این سه خلیفه قاصب دین الله بوده اند بعد از پیامبر مردم نزد خیاطی رفته و گفتند ردای خلافت که دوختی اندازه کدام خلیفه بود خیاط فرمود شما می گوئید خلیفه اول ابوبکر است و خلیفه آخر علی من هر چه وجب می کنم انگشت کوچک می آید جای انگشت بزرگ را میگیرد و این سه انگشت دیگر نمی دانم این وسط چه غلطی می کنند در این صورت فقط حق با علیست از عقیل پرسیدند حق با کیست فرمود حق با علیست ایشان نزد عمر و ابوبکر فرمود من از خار سر دیوار دانستم که ناحقید بعد از پیامبر نود درصد یاران پیامبر بر علیه خلیفه زمان امام زمان خود بر خواستند شورش کرده و جنگ جمل را به راه انداختندو کافر شدند یعنی بت پرستان مکه به اندازه یک شتر سرکش نفهم بودند مثل کشور میانماریک مشت نفهم بت پرست که بزودی به حسابشان خواهیم رسید پیامبر فرمود هر کسی بر علیه امام زمانش شورش کند مرتد و کافر بی دین است یاران عمری همان یاران سقیفه بت پرست یهودی و باز ماندگان جنگ جمل می باشند تا دیر نشده علی را در یابید یا علی بگوئید و شیعه شوید نام شیعه چندین بار در قرآن آمده وَ إِنَّ مِنْ شِیعَتِهِ لَإِبْراهِیمَ إِذْ جاءَ رَبَّهُ بِقَلْبٍ سَلِیمٍ وَ إِنَّ مِنْ شِیعَتِهِ لَإِبْراهِیمَ إِذْ جاءَ رَبَّهُ بِقَلْبٍ سَلِیمٍ  نام شیعه 12 بار در قرآن آمده نام آدم 25 بار در قرآن آمده آدم باشید و حق را بپذیرید پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه 25شیعه 25 اصل اسلام 25 انسان کامل 25 انسان نمونه25 اصل اسلام 22پیامبر فرمود بعد از من دین اسلام 73 فرقه خواهد شد و فقط یک فرقه اهل نجات است 73+1= 74 ابجد ابوبکر عمر عثمان 74 والشجرتها الملعونه 74  ان من المجرمین منتقمون  74 قرآن می فرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد 74 عمر 22+27 ابوبکر +25 عثمان = 74 کافر کذاب دین الله 74 به ابجد سبب اختلاف اهل دین 1276-1202 سه خلیفه = 74 ابجد صغیر ابوبکر عمر عثمان 74 میباشد دین اسلام را 74 فرقه نمودندتروریست 1276- 1202 سه خلیفه = 74 بزرگترین گناهان کبیره دین 1276-1202 سه خلیفه لامذهب قاصب = 74 به ابجد مردان شیطان615 -541عمر ابوبکر=74عمر22+27 ابوبکر+25عثمان=74 والشجرتها الملعونه 74 اینم آیه قرآن به ابجد ابوبکر عمر عثمان74  ان من المجرمین منتقمون74 قرآن می فرماید ما مجرمان را سخت انتقام خواهیم گرفت حج نرفته ها اصلا" ناراحت نباشند گناه آنان به گردن آل سعود 171 میباشدآل سعود171+370 شیطان= 541 عمر ابوبکر541 به ابجد ظالم 971-430 مقصر = 541 عمر ابوبکر 541 به ابجد مقصر 430+231 ابوبکر = 661 عثمان  661+310 عمر = 971 ظالم به دست می آید ظالم 971+231 ابوبکر = 1202 ابجد کبیر سه خلیفه1202 بدست می آید 1202 بکافران محض1202 ریاست کفر نفاق 1202 با ملحد خبیث1202 ان من المجرمین منتقمون 1202 قرآن می فرماید ما مجرمین را سخت عقوبت خواهیم کرد ظالم 971-430 مقصر = 541 عمر ابوبکر 541 فتنه ها 541 پیامبر فرمود بعد از من فتنه ها بپا خیزند به ابجد فتنه ها 541 مجرمین بدین اسلام 541 مرگ کافر 541 ابوبکر دوسال خلافت نکرده از دنیا رفت تمام ناحق ها دوسال خلافت نکرده به درک واصل میشوند به ابجد شیطان 22 عمر 22ابابکر22 بدبختی22 مقصر22لعنت22ملحد22دوزخه 22عمر22گنده لات22شرور22نابکار22قلدر22خردجال 22منکر22عمر22گنده لات22شرور22نابکار22قلدر22 لامذهب22منکر22گمراه دینها22 عمر22مجرمان22 منافقان22پررو22هیز22نابکار22عمر22خائن هست22 ابابکر22ناخلفه22نابحقه22دینها22دشمن اسلام22 مقصر22دشمن اسلام22سست ایمان22لامذهب22 لاشخورا22 گورخر22نابکار22دینها22نابحقه22نابکار 22دینها22 گمرهه22 اسلامی22دشمن اسلام22مجرمان 22 منافقان22سست ایمان 22دشمن اسلام22دروغ کلک22کید22عمر 22نابحقه 22ناخلفه 22منکر22لواط 22ایدز22فاحشه22آلوده22تباهی22خیانته22 ایدز22 لواط22فاحشه22آلوده22تباهی22تنفر22 انزجار22دشمن اسلام 22مجرمان22 منافقان22شیطان22عمر22 ابابکر22درآتشه22 دوزخه22دشمن اسلام22مجرمان22منافقان22بدبختی22 نابکار22 دینها22گمراه بدین بدبخت عالم است74 والشجرتها الملعونه 74 عمر ابوبکر عثمان74سوره سجده آیه 22 ان من المجرمین منتقمون 74قرآن می فرماید ما مجرمین را سخت عقوبت خواهیم کرد دین اسلام مثل دین مسیح 74 فرقه شد ابجدصغیر  ابوبکر27+22 عمر+25 عثمان= 74 74 فرقه میگویم74 باشیطان دین های اسلامه 74 شیطان ها  مکار پلیده 74  مکار پلیده شیطان ها بنامردان پلید 74بپلید به نامردان74 نامرده پلید روزگار 74 عمر22+27 ابوبکر+25 عثمان = 74 ان من المجرمین منتقمون 74 والشجرتها الملعونه 74 منافق پلید بدین اسلامه 74میباشد 74با عهد شکنهای دین 74با نامردان عهدشکن پلید 74=74دشمنان اصلی دین اسلامی74 74عمرابوبکرعثمان74 به ابجد تروریست 1276-1202= 74 بزرگترین گناهان کبیره دین 1276-1202 سه خلیفه لامذهب قاصب = 74 کافرا پلیدبی دین 74بی دینها کافران اسلام  74 روز قیامت74درصد انسانها بخاطر بی نمازی به دوزخ میروند  74 اشداء علی الکفار 74 والشجرتها الملعونه 74 چرا دین اسلام 74 فرقه شد ابجد صغیر ابوبکر27+22 عمر +25 عثمان = 74 اینم آیه قرآن به ابجد سه خلیفه قاصب 74 ان من المجرمین منتقمون 74به ابجد صغیر عمر22+27 ابوبکر +25 عثمان = 74 کسانی که باعث شدند دین اسلام 74 فرقه شود که پیامبر فرمود 73 فرقه آن اهل دوزخ خواهند بود 74غیر اولیاء الله74قاتل حضرت زهراء 74 اصل اولیاء شیطان 74به خائنان اصلی دین اسلام74خلفای ظالم دین اسلامی74کافر حزب شیطانی 74به کافر ملحد خبیث 74کافر قاصب دین الله 74 کافر کذاب دین الله 74دشمن اصلی کافر دین 74والشجرتها الملعونه74 مکر حیله فاسقان احمق 74کافر بناحق عالمی 74خطرناکترین دشمن اسلام 74مقصره شجره ملعونه74مقصره قاصب دین محمد 74 مقصره قاصب بدین الله74 مقصره لعنت شده الله74مقصره جماعت سقیفه74مقصره دشمن اصلی دین74مقصره مجرمین بدین 74 مقصره مجرمین الله 74شجره ملعون خبیثی74دشمن اصلی دینی 74 عمرابوبکرعثمان74مقصره خلیفه ناحقه 74والشجرتها الملعونه74کافرقاصب بدین الله74مقصره لعنت شده الله74 مقصره شجره ملعونه74دشمن اصلی کافردین 74مقصره شجره ملعونه 74منافق خبیث کافری74 بادشمن اصلی دین اسلامی74کافر بدبخت عالمی74کافردشمن اصلی دین74ان من المجرمین منتقمون74 شجره ملعون خبیثی74ان من المجرمین منتقمون74والشجرتها الملعونه 74 به خائنان اصلی دین اسلام 74 رهبران ارباب منافقان اسلام 74 اصله اولیاء شیطان 74 قاصب بدین الله محمده 74 رهبر ارباب منافقان ناهل 74 به دشمن اصلی دین الله 74قرآن میفرماید ما مجرمین را سخت عقوبت خواهیم کرد74دشمن اصلی کافر دین74کافر دشمن اصلی دین74عمرابوبکرعثمان 74مکرحیله کافر74 ابوبکر عمر عثمان 74 کافر جنود اهل شیطان74ابوبکر عمر عثمان 74ابجد صغیرشان 74میباشدپیامبر اکرم (صلى الله علیه و آله) فرمودند: إن ولیتموا علیاً و ما أراکم فاعلین تجدوه هادیا مهدیا یهدی بکم السبیل المستقیم. اگر علی را خلیفه خویش قرار دهید، گرچه می‌دانم نمی‌کنید، همه شما را به ساحل نجات و سرمنزل مراد خواهد رساند. مسند احمد بن حنبل، ج1، ص109 ـ الإصابة لإبن حجر، ج4، ص468 ـ شواهد التنزیل للحاکم الحسکانی، ج1، ص82 ـ تفسیر الآلوسی، ج6، ص170 ـ تاریخ مدینة دمشق لإبن عساکر، ج42، ص420 ـ أسد الغابة لإبن الأثیر، ج4، ص31 ـ میزان الإعتدال الذهبی، ج3، ص363 ـ البدایة و النهایة لإبن کثیر، ج7، ص397 در سوره مدثر آیه38و39کل نفس کسبت بما رهینه الااصحاب الیمین همه در قیامت درگرو اعمالشون هستن الا اصحاب یمین.. اصحاب یمین چه کسانی هستن؟؟؟ یمین به ابجد میشه110 یمین110علی 110 ولی دین 110 دین الهی 110 علی110 جلوه الله 110 حامیان 110 دین الهی 110 علی 110 میباشد نام علی هم110 پلیسی 110 نمک 110نان جو 110 گندمها ی 110 نمک 110 به نانو نمک مرتضی علی قسم حق با علیست پلیسی 110 نامت صدو ده یا علی حق پلیس عالمی پس معنای آیه این شد پس همه درقیامت در گرو اعمالشون هستند الا شیعیان علی.. حدیث پیامبر ص"علی و شیعیانش رستگارند.. امت بعد از من73فرقه باطل میشود فقط شیعیان علی اهل بهشتند..علی قسیم النار و الجنه علی قسمت کننده جهنم و بهشت است.به ابجد دین 64 الله محمد علی64جانشین محمدعلی64 الله محمد علی64بهترین مذهب الله64 دین الله شیعه است64 تنها برگزیده دین64نماینده غدیری64دین الله محمدی64مذهب واقعی الله64رئیس بدین الله 64جانشین رهبر اصلی64 جانشین محمدعلی64 کلید بدین الله64معنی الله محمد 64 مگه نمیگید حق را شماست مرد باش و ثابت کن معادلات بسیار زیبا در راه است سوره سجده آیه 22 ان من المجرمین منتقمون قرآن میفرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کردابجد این آیه قرآن ابجد ابوبکر عمر عثمان 74 میباشد ان من المجرمین منتقمون74 عمر ابوبکر عثمان 74 والشجرتها الملعونه 74شجره خبیث دین اسلامی 74 عمر ابوبکر عثمان 74بدین نامرد بخبیث نا اهل 74 شجره خبیث دین اسلامی 74عمر ابوبکر عثمان 74 ابجدشان 74 میباشدخداوند برای امتحان امت اسلام دست پیامبر و علی را با گرفتن عهد از ایشان بست و ناکسان خبیث دین بر اسب سرکش خلافت سوار و بسوی جهنم رهسپار شدند ابوبکر دوسال خلافت نکرده آرزوی خلافت را به گور برد تمام ناحق ها دوسال نشده سر نگون میشوند قاتلان امام حسین دوسال نشده مختار همه را به درک فرستاد ان من المجرمین منتقمون قرآن میفرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کردابجداین آیه قرآن ابجد ابوبکر عمر عثمان 74 میباشد ان من المجرمین منتقمون74عمر ابوبکر عثمان 74والشجرتها الملعونه 74شجره خبیث دین اسلامی 74 بدین نامرد بخبیث نا اهل 74 شجره خبیث دین اسلامی 74عمر ابوبکر عثمان 74 ابجدشان 74 مقصرا اصلی دین اسلام 74خلفای ظالم دین اسلامی 74میباشد74 با کفار و فجار دین 74 به کافر ملحد حبیث74 با کافر ملحد منافق 74خلفای ظالم دین اسلامی74وهابی پلید کافر است 74 خلفای ظالم دین اسلامی 74 با وصله ناجور دین اسلام 74منافق دین اسلام 467-541=74 عمرابوبکر عثمان74دزدان نامرده دینه اسلام 467-541= 74 به ابجد صغیر 49 جماعت سقیفه 49 جهالت بدین اسلام49 مذهب منافقان اسلام 49دجال بدین اسلامه 49عمرو ابوبکر49 حزب شیطانی 49 مذهب منافقان اسلام 49بدترین گروه49 فضای آلوده 49یاگروه ها فاسد 49 یاگروه ها فاسق49دجال بدین اسلامه49 پلید ترینه 49 عذابی الهی 49 ظالما حاکم دین 49 مجرمین بدین 49 کرگدن حقه باز49 با خر چران پلپاسه خور 49مکر آدم پلید 49 عذابی الهی 49 مشگل مذهب قومی 49 مذهب منافقان اسلام 49 عمر ابوبکر 49 با کفر و شرک 49ابوبکر دوسال خلافت نکرده از دنیا رفت گناه قصب خلافت قصب خلافت علی نمودند 74ابجد سه خلیفه کفر 74 میباشد 74والشجرتها الملعونه 74 مقصرا اصلی دین اسلام 74 خلفای ظالم دین اسلامی 74 به ابجد سفیان 201-372 اسرائیل = 171 آل سعود آمریکا 272+38 دجال = 310 گمراه دین 310جهل عرب 310عمر 310 سفیان 201+171 آل سعود = 372 اسرائیل372بشیطان 372 اسرائیل 372بدترین گروه49 فضای آلوده 49یاگروه ها فاسد 49 یاگروه ها فاسق49دجال بدین اسلامه 49 و آل سعود همان سفیانی میباشند آمریکا 272+38 دجال = 310 عمر اباجهل در دین310گمراه دین 310میباشد اهل دین کافران کوردل712 -541عمر ابوبکر فتنه ها = 171 آل سعود171 بیدادگران دینها342-171=171آل سعود171+370 شیطان= 541 فتنه ها 541 عمر ابوبکر541 به ابجد اختلاف دین ۱۲۷۶-۱۲۰۲ ابوبکر و عمر و عثمان = ۷۴ عمر ابوبکر عثمان 74شجره ملعونه خبیثه 74 کسانی که باعث شدند در دین اسلام اختلاف بیفتد و دین اسلام را به ۷۴ فرقه از هم متلاشی نمودند ابجدصغیر سه خلیفه ۷۴ میباشد ابوبکر۲۷+۲۲ عمر +۲۵ عثمان = ۷۴ لعنت خدا بر سه خلیفه نادان که باعث ۷۴ فرقه شدن دین اسلام شدند 74 و آیه قرآن ان من المجرمین منتقمون 74 فهمو شعور حیوان ۷۴ ابوبکر 27+22عمر 25عثمان = 74 اشداء علی الکفار74 والشجرتها الملعونه 74 فهمو شعور حیوان ۷۴ بدروغ گویان عالمی 74 شجره ملعونه خبیثه 74 فرقه ابوبکر 27+22عمر +25 عثمان=74 امت74 فرقه را این سه خلیفه ناحق ساختند آیه قرآن هم میخواهید = ان من المجرمین منتقمون74ابجد این آیه ابجد ابوبکر و عمر و عثمان74خداوند می فرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد عمر و ابوبکر49مکر حیله 49دشمن اسلام دوزخی49 مذهب منافقان اسلام49ابجدصغیر ابوبکر و عمر 49 میباشد عمر 22+27 ابوبکر = 49 دجال بدین اسلامه 49 بدشمن اسلام دشمن قرآن 49بیعت شکنانی49 حاکما ظالمید49حاکما ظالم دین49 مقصر دشمن اسلامه 49شجره ملعونه 49 یعنی ابوبکر 27+22 عمر = 49 دجال بدین اسلامه 49عمرو ابوبکر49حزب شیطانی 49 مذهب منافقان اسلام 49بدترین گروه49 فضای آلوده 49یاگروه ها فاسد 49 یاگروه ها فاسق49دجال بدین اسلامه 49 و به ابجد صغیر ابجد 49عمر ابوبکر 49 شجره ملعونه 49 بناحق عالمی 49 جهالتی نادانی 49 خلیفه نادانی49کلمها خبیثه 49 کشجره خبیثه 49شجره ملعونه 49مجرم بدین اسلام49منافق بدین اسلام 49مذهب منافقان اسلام 49 عمر ابوبکر49 به مجرمان خبیث 49 منافق بدین اسلام 49 دشمن اسلام دوزخی 49بناحق عالمی 49اهل کفار اسلام 49 شجره ملعونه 49 بنامردان کافر 49 ناحقه امت محمد 49 بدترین خلق امت 49 منافق بدین اسلام 49 بی دین امت اسلام 49 بناحق عالمی 49 کلمها خبیثه 49 کشجره خبیثه 49شجره ملعونه 49مجرم بدین اسلام 49 به مجرمان خبیث 49 منافق بدین اسلام 49 بی دین امت اسلام 49 اهل کفار اسلام 49 ناحقه امت محمد 49 قصب خلافت الله 49 اهل کفار اسلام 49 به ابجد صغیر ابجد 49عمر ابوبکر 49 شجره ملعونه 49 عمر ابوبکر 49 آل سعود جنگ طلب 49نیرنگ آل سعود 49 بنامردان کافر 49 اهل کفار اسلام 49 با ناحقه عالمه 49آل سعود دشمن اسلام 49بکفار قریش 49 بملعونترین 49آل سعود جنگ طلب 49 دینه گمراهی 49 با اشرار دین اسلام 49 با اصل گمراهی 49 دینه گمراهی 49کشجره خبیثه 49 کلما خبیثه 49 شجره ملعونه 49 بنامردان کافر49 ناحقه امت محمد49دجال بدین اسلامه 49 باناحقه عالمه 49 بشیطانه خبیثه 49 با منافقان فاسقان 49 باطل فرقه ها 49 بی دین امت اسلام 49 بناحق عالمی 49 بدترین خلق امت 49 اهل کفار اسلام 49 قصب خلافت الله 49 گمراه دینه 49 با احمق نادان امت 49 اهل کفار اسلام 49 با اشرار دین اسلام 49 بناحق عالمی 49اهل کفار اسلام 49 شجره ملعونه 49 بنامردان کافر 49 ناحقه امت محمد 49 بدترین خلق امت 49 منافق بدین اسلام 49 بی دین امت اسلام 49 بناحق عالمی 49 کلمها خبیثه 49 کشجره خبیثه 49شجره ملعونه 49مجرم بدین اسلام 49 به مجرمان خبیث 49 منافق بدین اسلام 49 بی دین امت اسلام 49 اهل کفار اسلام 49 ناحقه امت محمد 49 قصب خلافت الله 49 اهل کفار اسلام 49 اهل دروغ 1251- 1202 = 49اهل کفار اسلام 49 با اشرار دین اسلام 49 باناحق عالمه 49اهل کفار اسلام 49 شجره ملعونه 49 بنامردان کافر 49 ناحقه امت محمد 49 بدترین خلق امت 49 منافق بدین اسلام 49 بی دین امت اسلام 49 بناحق عالمی 49 کلمها خبیثه 49 کشجره خبیثه 49شجره ملعونه 49مجرم بدین اسلام 49میباشد به کسی که سخن حق راقبول نکند49بدبخت عالم دین49 ابوبکرعمر 49 دشمن اسلام دوزخی49منافق بدین اسلام49 مقصر پیمان شکن 49 بناحق عالمی 49بیعت شکنانی 49 چلپاسه مارمولک46 با منافق ناحق اسلام 49 منافق بدین اسلام 49دزده خلافتی49 قاصب کل دین ها49مقصر پیمانشکن49نامردان دوزخی49بناحق عالمی49دزده خلافتی49مذهب منافقان اسلامدجال بدین اسلامه 49عمرو ابوبکر49حزب شیطانی 49 مذهب منافقان اسلام 49بدترین گروه49 فضای آلوده 49یاگروه ها فاسد 49 یاگروه ها فاسق49دجال بدین اسلامه 49مذهب منافقان اسلام49جهالت بدین اسلام49جماعت سقیفه49مذهب منافقان اسلام49

حج نرفته ها اصلا" ناراحت نباشند گناه آنان به گردن آل سعود 171 میباشدآل سعود171+370 شیطان= 541 عمر ابوبکر541 کافران کوردل612 -541عمر ابوبکر فتنه ها = 171 آل سعود171 بیدادگران دینها342-171=171 آل سعود 171نااهلی دینی 171یاننگین171یا نادان پلید171 بانااهل به دینی171 با آل نادان یزید171با آله معاویه 171 آل سعود171نااهلی دینی171با اهل معاویه 171اهل عذاب جهیم171 اهل اعذاب ها الهی171کافران کوردل 612-541 عمرابوبکر=171 آل سعود 171 صدام یزیده 171 با اهل معاویه 171

فریب کاران منافق دین اسلام1031 - 1202سه خلیفه =171 آل سعود 171آل سعود171+370 شیطان=541عمر ابوبکر 541 فتنه ها541بقاصبان نامرد541به اول قاصب بدین اسلام541زور گویانی فاسقی 541 نامحرم ها دین اسلام541 فتنه ها541 عمرابوبکر541 به ابجد ظالم 971- 430 مقصر =541 عمر ابوبکر541 فتنه ها 541 پیامبر فرمود بعد از من فتنه ها بپا خیزند به ابجد فتنه ها 541 اهله شر541 دشمنه اسلامی541 توهین دین ها 541 عمر ابوبکر541 فتنه ها 541
مقصر 430+231 ابوبکر = 661 عثمان  661+310 عمر = 971 ظالم به دست میآید ظالم  971+231 ابوبکر= 1202  ابوبکر عمر عثمان 1202 بکافران محض1202 ارتش کفار1202 اینم آیه قرآن 1202 ان من المجرمین منتقمون 1202  مقصر اصلی دین 615 -541 فتنه ها عمر ابوبکر = 74 فرقه گمراه دین 74 ابجدصغیر عمر ابوبکر عثمان 74 باعث 74 فرقه شدن دین اسلام شدند فتنه های دین 615-541 = 74 فرقه ابجد سه خلیفه فتنه گران 786- 245 اسلامه حق = 541 ابوبکر عمر 541+430 مقصر = 971 ظالم+231 نفاق ابوبکر 231قاصب ابله = 1202 ابجد کبیر سه خلیفه

 

به ابجد اختلاف دین 1276-1202 ابوبکر و عمر و عثمان = 74کسانی که باعث شدند در دین اسلام اختلاف بیفتد و دین اسلام را به 74 فرقه از هم متلاشی نمودندعمر ابوبکر عثمان 74 بودند ابوبکر27+22عمر+25 عثمان = 74

 

دزدان نامرده دینه اسلام 467-541 عمر ابوبکر= 74 ابجد سه خلیفه 74منافق دین اسلام 467-541 عمر ابوبکر= 74عمرابوبکر عثمان74دزدان نامرده دینه اسلام 467-541= 74 عمر22 ابوبکر27+25 عثمان =74

 

به ابجد تروریست 1276- 1202 سه خلیفه = 74 بزرگترین گناهان کبیره دین 1276-1202 سه خلیفه لامذهب قاصب = 74 کافرا پلیدبی دین 74بی دینها کافران اسلام  74 تروریست 1276-1202 سه خلیفه = 74 کسانی که باعث 74 فرقه شدن دین اسلام شدندابوبکر 27+22 عمر+25 عثمان = 74 قیامت دین 615 -541 عمر ابوبکر541 مجرمان دین ها اسلامه= 74 بمنافقان پلید بدین اسلام74 قیامت دین 615-541 =74 عمر ابوبکر عثمان 74اینم آیه قرآن هم به ابجد صغیر و هم به ابجد کبیر جدا جدا 74 ان من المجرمین منتقمون 74 قرآن میفرماید ما مجرمان را سخت عقوبت میکنیم 74

 

به ابجد کبیر166دین آقا 166 لا اله الا الله 166+محمد92+110علی +17 نماز = 385 شیعه 385حرم امن الهی 385 مرد عالم 385شیداء 385با آل قرآن 385شهید الله 385پیامبر فرمودهیچ کسی شیعه نخواهد شد مگر فرزند دخترم فاطمه باشد پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه 385شیعه 385 فقط شیعیان قائم آل محمد علی اهل نجات دین555-541 عمر ابوبکر= 14 معصوم  خانواده پیامبر اعظم محمد (ص)

خیانتی جنجالیا1128-1202 سه خلیفه =74  فرقه 74 ابجد ابوبکر عمر عثمان 74 فرقه شدن دین اسلام به ابجد 

فتنه های دین 615-541 عمر ابوبکر= 74 فرقه ابجدابوبکر27+22عمر +25عثمان = 74 سه خلیفه باعث 74 فرقه شدن دین اسلام شدندکه پیامبر فرمود 73 فرقه آن در دوزخ جای دارند

با بت پرستان دین اسلام 1312 -110 دین الهی = 1202  ابوبکر و عمر و عثمان1202  واقعا بت پرست بوده اند منافق دین اسلام 467-541= 74 فتنه های دین 615-541 = 74 فرقه 74والشجرتها الملعونه 74فرقه شدن«نوالی ولیکم و نعادی اعدائکم». به ابجد فتنه های دین 615-541 عمر ابوبکر عثمان = 74 فرقه نه 74  ابجد سه خلیفه ابوبکر27+22 عمر+25 عثمان باعث 74 فرقه شدن دین شدن به ابجد تروریست 1276-1202 سه خلیفه = 74 بازم ابجد سه صغیر سه خلیفه که موجب 74 فرقه شدن دین اسلام شدند 74 ابجد ابوبکر عمر عثمان 74 والشجرتها الملعونه 74  اینم آیه قرآن 74 ان من المجرمین منتقمون 74 ما مجرمان را انتقام خواهیم گرفت 74 ابجد ابوبکر عمر عثمان74 میباشدبه ابجد بزرگترین گنا هان کبیره دین 1276 -1202 سه خلیفه عمر ابوبکر عثمان = 74 تروریست 1276-1202= 74 چرا دین اسلام 74 فرقه شد 74دوزخیان پلید دین ها 74 دوستان پلیده شیطانی 74 قاصبان ملحد بدین اسلام   74 اشداء علی الکفار 74 والشجرتها الملعونه 74 بمفسد ها فی الارض دین 74 مفسد فی الارض اسلامین74 ان من المجرمین منتقمون 74 ولو کره المشرکون 74

 

چرا دین اسلام 74 فرقه شد ابجد صغیر ابوبکر27+22 عمر +25 عثمان = 74 اینم آیه قرآن به ابجد سه خلیفه قاصب 74 ان من المجرمین منتقمون 74 قرآن میفرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد 74ان من المجرمین منتقمون 74 دین اسلام مثل دین مسیح 74 فرقه شد ابجدصغیر  ابوبکر27+22 عمر+25 عثمان=74 قاصبان ملحد بدین اسلام 74فرقه میگویم74 باشیطان دین های اسلامه 74 شیطان ها  مکار پلیده 74  مکار پلیده شیطان ها 74بنامردان پلید روزگار 74بپلید به نامردان74 نامرده پلید روزگار 74 عمر22+27 ابوبکر+25 عثمان = 74 ان من المجرمین منتقمون 74 والشجرتها الملعونه 74 منافق پلید بدین اسلامه 74میباشند 74با عهد شکنهای دین 74با نامردان عهدشکن پلید 74=74دشمنان اصلی دین اسلامی74 عمرابوبکرعثمان74 قاصبان ملحد بدین اسلام  74 اشداء علی الکفار 74 والشجرتها الملعونه 74 بمفسد ها فی الارض دین 74 مفسد فی الارض اسلامین74 ان من المجرمین منتقمون 74 ولو کره المشرکون                   نفاق چیست و منافق کیست؟ 231 ابجد ابوبکر 231 نفاق 231 عصیان 231 استبه ابجد خائنان 772-541 عمر و ابوبکر = 231القاصبوا231 اهل بی مغز بدین 231ابوبکر231 لانه جاسوسیه 231 قاصب ابله 231 اهله مفسدی231محکومان بدین 231ادیانی جعلی باطل 231 دو رویه 231 یا ابوسفیانی 231 بقاصب اهل 231نفاق231 فاسق231 اهل بقاصب231یا اهل مفسد 231 اهل نامرد 231 محکومان بدین231جزو خائنان به رسول خدا بوده الله اکبر کلمات هم غوغا نموده اند به ابجد اشراردینها772-541= 231 ابوبکر231راه دزدی 231 نفاق 231 با جاهلا نادان ملحد 231به لعین دین 231 عصیان231فاسق231نفاق231 قفان231. قفان در قول عمر: انی استعمل الرجل فاجر 231 یه فاجریا 231دزده دینه اسلامی 231 راه دزدی231 دزده دینه اسلامی231به دقل باز کودن 231فقان 231احمق ملحد231با ناحق دینه 231 یا ابوسفیانی 231لانه جاسوسیه231راه دزدی 231 دزدا فدک نگو نه 231 ادیانی جعلی باطل 231 دورویه 231 با دزد گربها 231 بابی عقلیها 231عصیانی231ابوبکر231 با دینه ناحق 231راه دزدی231عصیان 231 دزده دینه اسلامی231 ابوبکر نابحق دینها 231 بااحمقی بدینه231 عمر ابوبکر 231نفاق دورویه 231 فقان 231 چاه عمیقه231 منافق 271 کوردلی 270=541 عمر ابوبکر541 منافق کوردلی 541 عمر ابوبکر541 فتنه ها 541منافق کوردلی 541 اهله شر541 کافر پلید دین اسلام 541 دشمنه اسلامی 541 دین اسلام هم مانند دین مسیحیت 74 فرقه های شیطانی 74 یا فرقه های شیطان 74  74کافرا پلید دین اسلام74 فرقه باطل می باشند که ابجد صغیر عمر ابوبکر عثمان 74 میباشد اینم آیه قرآن 74 ان من المجرمین منتقمون 74 ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد 74کافرا پلید دین اسلام74ابجد صغیر عمر ابوبکر عثمان 74 74کافرا پلید دین اسلام74  به علم ریاضی قرآن نفاق 231 ابوبکر 231 راه دزدی 231 عصیان 231 نفاق 231 با اهل نفاق منافق = 541 فتنه ها 541 پیامبر فرمود بعد از من فتنه ها بپاخیزند به ابجد فتنه ها 541 اهله شر541 آفت کلی 541 مکافات 541 قاتلی541 عداوتین  541 مرگ کافر 541 دشمنه اسلامی 541 عمر ابوبکر541 با اهل منافق نفاق 541 کافر پلید دین اسلام 541 مجرمین بدین اسلام 541 کافر پلید دین اسلام 541 یامنافقین نادان ملحدی 541 ظالم 971-430 مقصر = 541 کافرپلیددین اسلام 541 عمر ابوبکر 541 به ابجد ظالم 971-430 مقصر = 541 عمر ابوبکر 541 با اهل نفاق منافق 541 کافر پلید دین اسلام541ستمگران اهل دین اسلام 851-541 = 310 عمر310منکر310نیرنگ310 ابله منافقا310حرامیان310 گمراه دین310

 

اهل عذاب جهیم 171 زندیق171آل سعود 171 اهل اعذاب ها الهی 171صدام یزیده 171 زندیق 171 کافران کوردل 612-541 عمر ابوبکر= 171 آل سعود از ابوبکروعمر جنایتکارتندبه ابجد فریب کاران منافق دین اسلام1031 - 1202سه خلیفه=171 آل سعود171آل سعود171+370 شیطان=541عمر ابوبکر 541 فتنه ها541بقاصبان نامرد541به اول قاصب بدین اسلام541زور گویانی فاسقی 541 پیامبر فرمود بعد از من فتنه ها بپا خیزند به ابجد فتنه ها 541 اهله شر541 دشمنه اسلامی 541 آفت کلی541 مکافات 541آفتین 541 فتنه ها 541 عمر ابوبکر 541 کافرپلید دین اسلام 541 عمر ابوبکر541 کافر پلید دین اسلام 541 مجرمین بدین اسلام 541یا مجرمان دین اسلام 541 عمر ابوبکر541 ظالم 971-430 مقصر = 541 عمر ابوبکر541 دشمنه اسلامی 541 اهله شر541 فتنه ها 541 مکافات 541 آفتین 541 آفت کلی 541 مرگ کافر541 قاتلی 541 عداوتین 541 بقاصبان نامرد541 به اول قاصب بدین اسلام 541زور گویانی فاسقی541 بی غیرتی 1632 -1202سه خلیفه =430مقصر430+231 ابوبکر = 661 عثمان 661+310 عمر = 971 ظالم +231 ابوبکر = 1202 سه خلیفه  مقصر 430+541 عمر ابوبکر= 971 ظالم 971 -430 مقصر = 541 عمر ابوبکر541 فتنه ها 541 اهله شر 541آفت کلی541مرگ کافر541مکافات541آفتین 541دشمنه اسلامی 541 عمرابوبکر541 ظالم 971-430مقصر= 541عمر ابوبکر541 فتنه ها541 به ابجد بدعت کنندگان 651-110دین الهی=541 عمر ابوبکر 541فتنه ها541اهله شر541دشمنه اسلامی541عمرابوبکر541فتنه ها541دشمنه اسلامی541مکافات541آفت کلی541 کافر پلید دین اسلام 541 مجرمین بدین اسلام 541 فاجران دین اسلامی 541 عمر ابوبکر541 فتنه ها 541 دشمنه اسلامی 541 ظالم 971-430 مقصر= 541 عمر ابوبکر541 بنامردان قاصب 541عمر ابوبکر 541کافر پلید دین اسلامhttp://alialihojat123.blogfa.com/            541

 

نمیدونم چرا در طول تاریخ هرکی قدرت و حکومت دستشه ادم خوبه داستانه و هرکی اختلاف نظر وانتقادازاو داره ادم بده میشه  وظیفه من به عنوان شیعه و مسلمان اینه که پشت سر هیچ عالم ومرجعی  صحبت نکنم که فردا شب اول قبری هست وامام زمانم بهم نگاه نکنه  من خودم سیدم وبرای همه مراجع مخصوصا سادات احترام قاعلم کاری هم به حرف دیگران ندارم وامیدوارم همه مراجع با هم متحد شوند واماده و منتظر برای ظهور منجی ما و علیه دشمنان  دین اسلام که روش تفرقه بنداز و حکومت کن پیش گرفتن  خدایا شر خیانت کاران .درروغگویان به مسلمانان جهان به خصوص کشور امام زمان عج ایران را کم کن و همه شان را وسوا و ریشه کن بفرما   الهم کل الویک الفرج
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۹:۰۶ عاشق امام سیدعلی
خدا هدایت کند من و شما را چون در تمام زمان مورد امتحانیم دانشمند دانشت خوب هست ولی بصیرت ضعیف پیش نماز مسجد را امام جماعت خطاب می کنند حال آقایی با این عظمت را فقط سید علی خطاب کنیم صفره معاویه در تمام طول سال رنگین هست مبادا میل کنی که راه برگشت ندارد تاریخ این را به ما آموخته مواظب باش
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۸:۴۴ عاشق امام سیدعلی
کی آقای مظلوم ما خودش را امام خطاب کردن اگر از حول محوریت ایشان دور شوید آن وثت می فهمید که چند مرده حلاجین شما توی ایران امن که صدقه سری شهدا هست رجز خوانی می کنید مردین برین افغانستان . پاکستان ، سوریه ،عراق یا عربستان این حرف ها را بزنید چون با هر کلمه شما یه بچه شیعه در اون سر دنیا سیلی می خورد
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۵ فاطمه جان نثار رهبرم سید علی
سلام علیکم
به تمام کسانی که این ویدئو رو دیدند عرض می کنم از بعد روان شناسی که به سخنران توجه کنید متوجه غرض داشتن بنده خدا می شوید،کسی که غرض نداشته باشد سخن امام رضا ع  را کامل  و جامع بیان می کند،ایشان معلوم الحال مشخص است که نون چرب می خواهد که سر سفره رهبر عزیزم پیدا نمی شود مجبور است خودش را به هر شقی بزند تا نانی به کف آرد تا از کف نرود
یه جا می خواد سخنرانی کنه می شه حجت  الاسلام که به قول خودش:"خاک بر سرش اگه حجت الاسلام باشه"یه جا هم لباس تنگ و ترش می پوشه واسه اینکه در فتنه ها با جوان ها همراه باشد
هر کی با شما باشه خوبه، هر کی علیه شما باشه بده، از شفافیت نگو که پرونده آقا از همه قطور تره، من میترسم اگر امام زمان ظهور کنه شماها تو جبهه آقا با امام بجنگید، به هر حال از نظر شما آقا هم امامه
صم بکم عمی وهم لا یرجعون
به علما توهین نکنید
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۲۶ حجت اله عرفانیان
به ابجد دین 64 الله محمد علی 64 جانشین محمد علی 64        کی گفت حسین بر سر خویش بزن با تیغ به فرق خویشتن نیش بزن
تیغی که زنی بر سر خود ای غافل بر فرق ستمگران بد کیش بزن
قمه زنی به شیوه غیر متعارف بهداشتی نمی باشد و باعث امراض لا اعلاج ایدز استفاده چندین نفر از یک قمه و سوء استفاده دشمنان اسلام می گردد و دنیا به چشم حقیر و دائشی به شما می نگرند ما می واهیم اسلام واقعی  اصل اسلام را به دنیا ثابت کنیم که شیعه 12 امامی مثل ساعت مثل ماه های سال 12 رگهای عصب مغز انسان هم 12 رگ میباشد به ابجد 12 اصل اسلام12  اصل حق12شیعه12 بار در قرآن آمده است با سلام وقتی پیشوایان شیعه همگی از نوابق تاریخ اسلام بوده اند فقط شاگردان 12 امامی شیعه که نامشان در قرآن 12 بار آمده می توانند بدرخشند رسول خدا همیشه برای فرزندانش دعا فرموده که قرآن و اهل بیت را دریابید که فقط آنان دارای انوار درخشان نور و معرفت الهی میباشند  
خلافکاران دین اسلام 1128-1202 سه خلیفه به ابجد کبیر =74 ابجد سه خلیفه قاصب که باعث شدند دین اسلام 74 فرقه شود به ابجد صغیر 74 والشجرتها الملعونه74 ابوبکر27+22عمر 25عثمان =74به ابجد= سبب اختلاف اهل دین 1276-1202 سه خلیفه = 74 به ابجد صغیر ابوبکر عمر عثمان 74 میباشد دین اسلام را 74 فرقه نمودند به ابجد آشوب گران دین های اسلام 772-541 عمر ابوبکر= 231  ابوبکر 231 رکب وبا231 خبیث اهل دین 772 -541 عمر ابوبکر= 231 نفاق 231 ابوبکر 231  مردان شیطان615 -541عمر ابوبکر=74عمر عمر22+27 ابوبکر+ 25عثمان= 74 والشجرتها الملعونه 74 اینم آیه قرآن به ابجد ابوبکر عمر عثمان74  ان من المجرمین منتقمون74        با فرقه های باطل اسلام 74قرآن می فرماید ما مجرمان را سخت انتقام خواهیم گرفت حج نرفته ها اصلا" ناراحت نباشند گناه آنان به گردن آل سعود 171 میباشدآل سعود171+370 شیطان= 541 عمر ابوبکر حج نرفته ها اصلا" ناراحت نباشند گناه آنان به گردن آل سعود 171 میباشدبه ابجد =   آل سعود171+370 شیطان= 541 عمر ابوبکر541 فاجران دین اسلامی541نامردان اصلی دین541 مجرمین بدین اسلام541 عمر ابوبکر541قاتلی541مرگ کافر541 نامرد گمراه 541کافرپلیددین اسلام541 مقصرا دین الهی541 به ابجد سفیان 201-372 اسرائیل = 171 آل سعود  آمریکا 272+38 دجال = 310 گمراه دین 310جهل عرب 310عمر 310 شرور فاسدی 851-541=310 عمر310گمراه دین 310 فاسق دینه310 تخریب گر اهل دین 1512-1202= 310 عمر310 بدعت کنندگان651 - 110دین الهی= 541عمرابوبکر 541فتنه ها541اهله شر541دشمنه اسلامی541عمر سفیان 201+171 آل سعود = 372 اسرائیل372بدترین گروه49 فضای آلوده 49یاگروه ها فاسد 49 یاگروه ها فاسق49 عمر ابوبکر49  و آل سعود همان سفیانی دائش میباشند آمریکا 272+38 دجال = 310 عمر 310 اباجهل در دین310گمراه دین 310میباشد
اهل دین کافران کوردل712 -541عمر ابوبکر فتنه ها = 171 آل سعود171 بیدادگران دینها342-171=171آل سعود171+370 شیطان= 541 فتنه ها 541 عمر ابوبکر541 کافران کوردل612 -541عمر ابوبکر = 171 آل سعود171                   بیدادگران دینها342-171=171 آل سعود 171نااهلی دینی 171یاننگین171یا نادان پلید171بانااهل به دینی171با آل نادان یزید171با آله معاویه 171 آل سعود171نااهلی دینی171با اهل معاویه 171اهل عذاب جهیم171 اهل اعذاب ها الهی171کافران کوردل 612-541 عمرابوبکر=171 آل سعود 171 صدام یزیده 171 با اهل معاویه 171
فریب کاران منافق دین اسلام1031 - 1202سه خلیفه =171 آل سعود 171 آل سعود171+370 شیطان=541عمر ابوبکر 541 فتنه ها541بقاصبان نامرد541به اول قاصب بدین اسلام541زور گویانی فاسقی 541 نامحرم ها دین اسلام541 فتنه ها541 عمرابوبکر541 به ابجد ظالم 971- 430 مقصر =541 نامردان اصلی دین541عمر ابوبکر541 فتنه ها 541 اهل کل خلاف کار دین1082-541=541 پیامبر فرمود بعد از من فتنه ها بپا خیزند به ابجد فتنه ها 541 اهله شر541 دشمنه اسلامی541 توهین دین ها 541 عمر ابوبکر541 فتنه ها 541 به ابجد ظالم 971-430 مقصر = 541 عمر ابوبکر541 مقصر 430+231 ابوبکر = 661 عثمان 661+310 عمر = 971 ظالم به دست می آید ظالم 971+231 ابوبکر = 1202 ابجد کبیر ابوبکر عمر عثمان 1202 اینم آیه قرآن به ابجد سه خلیفه قاصب دین اسلام 1202 ان من المجرمین منتقمون 1202 این ایه قرآن هم به ابجد صغیر هم به ابجد کبیر ابجد ابوبکر عمر عثمان 1202 میباشد (والشجرتها الملعونه ) ان من المجرمین منتقمون  1202 قرآن میفرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد
مقصر 430+231 ابوبکر = 661 عثمان  661+310 عمر = 971 ظالم به دست میآید ظالم  971+231 ابوبکر= 1202  ابوبکر عمر عثمان 1202 بکافران محض1202 ارتش کفار1202 اینم آیه قرآن 1202 ان من المجرمین منتقمون 1202  مقصر اصلی دین 615 -541 فتنه ها عمر ابوبکر = 74 فرقه گمراه دین 74 ابجدصغیر عمر ابوبکر عثمان 74 باعث 74 فرقه شدن دین اسلام شدند فتنه های دین 615-541 = 74 فرقه ابجد سه خلیفه فتنه گران 786- 245 اسلامه حق = 541 ابوبکر عمر541+430 مقصر=971ظالم+231 نفاق ابوبکر231قاصب ابله231به لعین دین231یا اهل خبیث نابکار1433-1202=231 ابوبکر
به ابجدآدم کشان ملحد تاریخ 1276-1202سه خلیفه قاصب=541 عمر ابوبکر541 اختلاف دین 1276-1202 ابوبکر و عمر و عثمان = 74کسانی که باعث شدند در دین اسلام اختلاف بیفتد و دین اسلام را به 74 فرقه از هم متلاشی نمودند74 ابجد صغیر 74عمر ابوبکر عثمان 74 بودند ابوبکر27+22عمر+25 عثمان = 74
دزدان نامرده دینه اسلام 467-541 عمر ابوبکر= 74 ابجد سه خلیفه 74منافق دین اسلام 467-541 عمر ابوبکر= 74عمرابوبکر عثمان74دزدان نامرده دینه اسلام 467-541= 74 عمر22 ابوبکر27+25 عثمان =74

به ابجد تروریست 1276- 1202 سه خلیفه = 74بزرگترین گناهان کبیره دین 1276-1202 سه خلیفه لامذهب قاصب = 74 کافرا پلیدبی دین 74بی دینها کافران اسلام  74 تروریست 1276-1202 سه خلیفه = 74 کسانی که باعث 74 فرقه شدن دین اسلام شدندابوبکر 27+22 عمر+25 عثمان = 74 قیامت دین 615 -541 عمر ابوبکر541 مجرمان دین ها اسلامه= 74 بمنافقان پلید بدین اسلام74 قیامت دین 615-541 نامردان اصلی دین=74 عمر ابوبکر عثمان 74اینم آیه قرآن هم به ابجد صغیر و هم به ابجد کبیر جدا جدا 74 ان من المجرمین منتقمون 74 قرآن میفرماید ما مجرمان را سخت عقوبت میکنیم 74
به ابجد کبیر166دین آقا 166 لا اله الا الله 166+محمد92+110علی +17 نماز = 385 شیعه 385حرم امن الهی 385 مرد عالم 385شیداء 385با آل قرآن 385شهید الله 385پیامبر فرمودهیچ کسی شیعه نخواهد شد مگر فرزند دخترم فاطمه باشد پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه 385شیعه 385 فقط شیعیان قائم آل محمد علی اهل نجات دین555-541 عمر ابوبکر= 14 معصوم  خانواده پیامبر اعظم محمد (ص)
یاخیانت جنجالی1128-1202 سه خلیفه =74  فرقه 74 ابجد ابوبکر عمر عثمان 74 فرقه شدن دین اسلام به ابجد
فتنه های دین 615-541 عمر ابوبکر= 74 فرقه ابجدابوبکر27+22عمر +25عثمان = 74 سه خلیفه باعث 74 فرقه شدن دین اسلام شدندکه پیامبر فرمود 73 فرقه آن در دوزخ جای دارند
با بت پرستان دین اسلام 1312 -110 دین الهی = 1202  ابوبکر و عمر و عثمان1202  واقعا بت پرست بوده اند منافق دین اسلام 467-541= 74 فتنه های دین 615-541 = 74 فرقه 74والشجرتها الملعونه 74فرقه شدن«نوالی ولیکم و نعادی اعدائکم». به ابجد فتنه های دین 615-541 عمر ابوبکر عثمان = 74 فرقه نه 74  ابجد سه خلیفه ابوبکر27+22 عمر+25 عثمان باعث 74 فرقه شدن دین شدن به ابجد تروریست 1276-1202 سه خلیفه = 74 بازم ابجد سه صغیر سه خلیفه که موجب 74 فرقه شدن دین اسلام شدند 74 ابجد ابوبکر عمر عثمان 74 والشجرتها الملعونه 74  اینم آیه قرآن 74 ان من المجرمین منتقمون 74 ما مجرمان را انتقام خواهیم گرفت 74 ابجد ابوبکر عمر عثمان74 میباشدبه ابجد بزرگترین گنا هان کبیره دین 1276 -1202 سه خلیفه عمر ابوبکر عثمان = 74 تروریست 1276-1202= 74 چرا دین اسلام 74 فرقه شد 74دوزخیان پلید دین ها 74 دوستان پلیده شیطانی 74 قاصبان ملحد بدین اسلام   74 اشداء علی الکفار 74 والشجرتها الملعونه 74 بمفسد ها فی الارض دین 74 مفسد فی الارض اسلامین74 ان من المجرمین منتقمون 74 ولو کره المشرکون 74 ابوبکر عمر عثمان 74

چرا دین اسلام 74 فرقه شد ابجد صغیر ابوبکر27+22 عمر +25 عثمان = 74 میباشد اینم آیه قرآن به ابجد سه خلیفه قاصب 74  والشجرتها الملعونه 74 ان من المجرمین منتقمون 74 قرآن میفرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد 74ان من المجرمین منتقمون 74 دین اسلام مثل دین مسیح 74 فرقه شد ابجدصغیر  ابوبکر27+22 عمر+25 عثمان=74 قاصبان ملحد بدین اسلام 74فرقه میگویم74 باشیطان دین های اسلامه 74 شیطان ها  مکار پلیده 74  مکار پلیده شیطان ها 74بنامردان پلید روزگار 74بپلید به نامردان74 نامرده پلید روزگار 74 عمر22+27 ابوبکر+25 عثمان = 74 ان من المجرمین منتقمون 74 والشجرتها الملعونه 74 منافق پلید بدین اسلامه 74میباشند 74با عهد شکنهای دین 74با نامردان عهدشکن پلید 74=74دشمنان اصلی دین اسلامی74 عمرابوبکرعثمان74 قاصبان ملحد بدین اسلام  74 اشداء علی الکفار 74 والشجرتها الملعونه 74 بمفسد ها فی الارض دین 74 مفسد فی الارض اسلامین74 ان من المجرمین منتقمون 74ولو کره المشرکون 74والشجرتها الملعونه 74به ابجد الْأَعْرابُ أَشَدُّ کُفْراً وَ نِفاقاً توبه97به ابجد بانی شر 563-541=22 شیطان22شیطان22عمر22ابابکر 22بدبختی22مقصر22دشمن اسلام22 عمر22ابابکر22گنده لات 22شرور22نابکار22قلدر22منافقان22مجرمان 22شیطان22عمر 22ابابکر22سست ایمان22عمر22گنده لات22شرور22نابکار22قلدر 22نابحقه22ناخلفه22درآتشه22دوزخه22نابکار22دینها22دروغ22کلک 22نیرنگ22 مکارا 22روباه22لواط22آلوده22تباهی22ایدز22فاحشه22 تباهی22بدیها22آلوده22شیطان22عمر22ابابکر22بدبختی22مقصر22 عمر22شیطان22ابابکر22مقصر22 فساد تباهی563-541 =22عمر22 

به ابجد منافقان قرآن 673-132 اسلام = 541 عمر ابوبکر 541 فتنه ها 541 اهله شر 541 دشمنه اسلامی541 به ابجد541 مقصرادین الهی 541دشمنه اسلامی 541 عمر ابوبکر541فتنه ها 541پیامبر فرمود بعد از من فتنه ها بپا خیزند به ابجد فتنه ها 541 عمر ابوبکر541 ابجد نامشان 541 میباشد

 به ابجد ظالم 971 -430 مقصر = 541 عمر ابوبکر 541 به ابجد  فتنه گران 786- 245 اسلامه حق = 541 ابوبکر عمر541 فتنه ها 541+430 مقصر = 971 ظالم + 231 ابوبکر = 1202 ابجد سه خلیفه کفر 1202 اینم آیه قرآن 1202 ان من المجرمین منتقمون 1202 ظالم 971 - 310 عمر =661 عثمان 661  - 231 ابوبکر = 430 مقصر430 +231 ابوبکر = 661 عثمان661-231 ابوبکر= 430 مقصر  ابوبکر و عمر طبق معادله ظالم و مقصر از شیطان پست تر بوده اند   

فریب کاران اهل عالمی 715 -541 فتنه ها عمر ابوبکر = 310 عمر 310 گمراه دین 310 اباجهل در دین 310 جهل عرب 310 عمر310 منکر310 کفری310 یامرتد دین اسلام851-541=310 عمر به ابجد خائنان 772-541عمر و ابوبکر=231 ابوبکر231 نفاق231 عصیان231خائن ها شرور1433-1202= 231 محکومان بدین 231 منافقان قرآن673-132 اسلام = 541 عمر ابوبکر541 فتنه ها 541احمقان فاسد دین اسلام541  

به ابجدسرکشای خائن1312 -110علی= 1202 ابوبکر231+310 عمر +661 عثمان=1202با قاصبه خلافت 1312-110علی =1202اینم آیه قرآن به ابجدسه خلیفه قاصب 1202 ان من المجرمین منتقمون 1202 قرآن می فرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد این آیه قرآن هم به ابجد کبیر هم به ابجد صغیر ابجد 1202ابوبکر و عمر و عثمان 1202 میباشد ان من المجرمین منتقمون 1202به ابجد مفسد فی الارض ها 1312 - 110 دین الهی علی= 1202 سه خلیفه ابوبکر عمر عثمان 1202             تخریب گر اهل دین 1512-1202=310 عمر310گمراه دین310 فاسق دینه 310 منکر310 جهل عرب310 اباجهل در دین 310نامردیه 310حرامیان310جاهل منافق310 ابله منافقا310 عمر310بقاصبان دین310 قاصبان بدین310   خیانت کاران اهل دین1433-1202سه خلیفه=231ابوبکر رکب وبا231 ابوبکر 231نفاق231231 لعین بدین231 خائن ها شرور1433-1202=231 ابوبکر231به لعین دین 231 نفاق231 عصیان231 به ابجد مقصر430+231 ابوبکر=661عثمان 661 +310عمر=971ظالم به دست می آید ظالم 971+231 ابوبکر=1202میباشد تفرقه در ادیانه اسلامی1202 نقض اسلامی1202 بدبختان بعالم1202 دین الهی 1202پیامبر فرمود بعد از من فتنه ها بپا خیزند به ابجد فتنه ها 541 عمر ابوبکر541 یعنی ظالم 971-430 مقصر = 541 فتنه ها 541 عمر و ابوبکر میباشند پیامبر فرمود علم ابجد را یاد بگیرید که همه آن شگفتیست وای بر عالمی که علم ابجد نداند همه قرآن به علم ریاضی نوشته شده فقط کمی حوصله عشق می خواهددروغگو 1216-14معصوم اهل بیت پیامبر=1202 ان من المجرمین منتقمون1202قرآن میفرمایدما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد1202 ابجدکبیرابوبکر231+310عمر+661عثمان =1202بکافران محض1202 ارتش کفار1202نقض اسلامی دین الهی1202 خیانت کاران اهل دین1433-1202سه خلیفه=231 ابوبکر231 محکومان بدین231 رکب وبا231 ابوبکر 231نفاق 231عصیان231 به ابجد مقصر430+231 ابوبکر= 661 عثمان 661+310 عمر = 971 ظالم به دست می آید ظالم 971+231 ابوبکر= 1202 ابجد سه خلیفه 1202 این آیه قرآن هم 1202 میباشد سوره سجده آیه 22 ابجد ابوبکر عمرعثمان میباشد 1202 ان من المجرمین منتقمون 1202 قرآن میفرماید ما مجرمان را سخت عقوبت خواهیم کرد1202
پرتگاه منافقا 878-337 محمد علی فاطمه = 541 عمرابوبکر541 فتنه ها 541 اهله شر541 دشمنه اسلامی   با پرتگاه اهل دین اسلام 851-541 عمر ابوبکر = 310 عمر ظالم 971- 310 عمر = 661 عثمان  661مردان رجس یا ابله پلید661عثمان661 -971 ظالم = 310 یامردان رجس ملحد 651 بله اسراف کاران 651 مردانه فاسده دینه اسلام 651-110دین الهی=541 فتنه ها 541 مکافات541عمرابوبکر541 اهله شر541 آفت کلی 541 آفتین 541 کافر پلید دین اسلام 541 مجرمین بدین اسلام 541 کفار پلید دین اسلام 541
 به ابجد توطعه شیطان 860-319 فلسفه دین = 231 ابوبکر رکب وبا یا آتش معرکه های شیطان 1433-1202 سه خلیفه = 231 نفاق 231 عصیان 231 ابوبکر 231 رکب وبا 231 توطعه شیطان بود یا فریب کاران بدین اسلام 772-541فتنه ها =231 ابوبکر با فریب کاران دین اسلامی 772-541= 231 ابوبکر به ابجد خائنان 772-541 عمر ابوبکر= 231 ابوبکر بزرگترین خائنان بوده است به ابجد فریب کاران 563-541=22عمر22شیطان22ابابکر22 بدبختی22 دشمن اسلام 22 مقصر22 ملحد 22 لعنت 22 هذیان22عمر22 دیوانه تر از عمری در جهان وجود ندارد ببین اوضاع کشورهای عمری را عمر خود را تباه می کنند به ابجد فساد تباهی 563-541 عمر ابابکر= 22عمر ابابکر22 دشمن اسلام 22 مقصر22 بدبختی22 درآتشه 22دوزخه22
  به ابجد خیانت امانت در قرآن به علم ابجد خیانت امانت 1553-351 قرآن = 1202 عمر ابوبکر عثمان 1202 بکافران محض1202
خط قرمزیه971 ظالم 971-430 مقصر=541 عمر ابوبکر541 فتنه ها541 به ابجد بدعت کنندگان651-110 دین الهی=541عمرابوبکر 541فتنه ها541اهله شر541دشمنه اسلامی541عمر ابوبکر541فتنه ها541دشمنه اسلامی 541مکافات541آفت کلی541 پیامبرفرمودبعدازمن فتنه هابپا خیزندبه ابجدفتنه ها541عمر ابوبکر 541 کافر پلید دین اسلام 541 مجرمین بدین اسلام 541 کفار پلید دین اسلام 541 اهله شر 541 فتنه ها 541 عمر ابوبکر 541 ظالم971-430 مقصر=541عمر ابوبکر541{ قال رسوالله}  کتاب الله و عترتی1575 +12 امام =1587-1202 سه خلیفه = 385 شیعه385قال رسول الله = پیامبر فرمود من و علی پدران این امتیم  انا و  علی ابواه هذاه الامه"275 +110علی = 385 شیعه 385 شیعه یعنی چه385مردعالم 385 اسلام واقعی الله 385 فلسفه دین الله385به ابجدکبیرلااله الاالله 166+92محمد 92+110علی +17 نماز = 385 شیعهپیامبر فرمود من و علی پدران این امتیم اهل بیت پیامبر شیعیان میباشیم به ابجد شیعه 385 از راست بخوان میشود 583 محمد علی فاطمه حسن حسین 583 عاشوراه 583 اهل بیت فاطمه583 محمد علی فاطمه حسن حسین 583امت اسلامی583 اهل دین اسلام قرآن 583اهل بیت فاطمه583عاشوراه 583 شیعه بدین اسلام 583 با آبروی قرآنی 583با کلید دین اسلام583 اهل محمد علی583احد عشر 583 بذات الله 583 یا برحق اهل اسلامی محمدی 583 سربلند اهل دینه 583 درهای بقرآنی583شبکه نور 583 اهل دین قرآن اسلام 583عاشوراه 583 با شور دینی 583اهل بیت فاطمه 583 امت اسلامی 583اهل بیت فاطمه 583 ابجد پنج تن آل عباء 583 شیعه بدین اسلام 583 شیعه بدین اسلام 583 این عدد نورانی را از راست بخوان583 میشود 385 شیعه براستی شیعیان فرزندان بحق اهل بیت پیامبرند پیامبر فرمودهیچ کسی شیعه نخواهد شد مگر فرزند دخترم فاطمه باشد پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه 385 شیعه 385بصاحبان اصل اهل دین 385 مرد عالم 385 اسلام پیامبر 385فقط دین اسلام 385 به ابجد خانواده محترم پیامبر583 محمد علی فاطمه حسن حسین 583 عاشوراه 583 شبکه نور 583 به قرارداد الله 583 اهل بیت فاطمه 583 امت اسلامی583اهل دین قرآن اسلام 583 لا اله الا الله 167+ 132 اسلام +202 محمد علی +59 مهدی 23 = 583 اهل بیت فاطمه 583 اهل دین اسلام قرآن 583  به ابجداهل دین 100+351 قرآن +132 اسلام=583شبکه نور 583 شبکه نور583 اهل بیت فاطمه 583 این عدد نورانی را از راست بخوان براستی شیعیان فرزندان اهل بیت محمد علی فاطمه حسن حسین 583 اهل دین قرآن اسلام 583با کلید دین اسلام اهل محمد علی 583 این عدد نورانی 583 از راست بخوان میشود 385 شیعه 385با اسلامی دین الله  275 +110 دین الهی = 385 شیعه385 با اسلامی دین الله دین الهی 385 اهل دینی بقانون الله 385  فلسفه دین الله 385شیعه385با آل قرآن 385 دین پیامبر385

بدعت کنندگان651-541 فتنه ها541عمرابوبکر=310عمر310 گمراه دین310جهل عرب310 اباجهل در دین310منکر 310کفری 310حرامیان310 فاسق دینه 310 جاهل منافق310عمر310ابله منافقا310 جهل عرب310 سم ری310عمر وقتی به ایران حمله کرد مثل دائش 145 هزار نفر را که بخاطر اسلام دین جدید نجنگیدند همه را سر برید برای گرفتن غنایم جنگی ننگ بر ایرانی عمری خیلی ... سامری قوم محمد عمر گاو بوود لعنتی بی پدردر حدیث صحیح ازقول امام علی میفرمایدعمر8 پدرداشت هشت پا بوده است
http://www.aaaali110.loxblog.com/post/466
سلام
متاسفانه کشور ما جهان سومی هست و میمونه
چون ما ها یه مشت پاچه خواریم،  و اگه کسی مث آقای دانشمند بخواد یه حرف درست و حسابی بزنه یا باید حذف بشه یا یه تهمتی بهش بچسپونیم
تحمل کاری خلاف عقایدمون نداریم... 
متاسفم واسه همه مون...........
وگرنه نه ما همیشه پشت به پشت رهبر عزیزمون هستیم و خواهیم موند،
و مطمئن هستیم خودشون هم اینقدر کمالات و شعور دارن که نخوان مردم ایشون رو علی زمااااان صدا بزنن

مرگ بر صادق شیرازی 
مرگ بر تفرقه افکنان

۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۱ عهغنبلفقهفق6
هملانهغعلفبهغع8لذیبخهههههههل
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۶ کوثرالسادات
بترسید از خدا! با ی جستجوی ساده تو همین مجازی ک شده پر از تهمت و دروغ حرفای استاد دانشمند در دفاع از خودشون رو میبینید... اینا ک این دروغا رو درست میکنن... از خدا نمیترسن همونایی ان ک برای اقای نقویان هم تقطیع کردند! بترسید از خدا... اقای دانشمند گفتند سپردمتون ب حضرت رقیه حالا خود دانید.... اگرم ک برای بازدید سایت این مطلب رو گذاشتید.. فبها... ولی خب قسمت اول ک راجع ب شیرازی بود انصافا قبول دارم
سقفِ آزادی رابطه ی مستقیم با قامتِ فکری مردمان دارد.
در جامعه ای که قامتِ تفکر و همتِ مردم کوتاه باشد، سقفِ آزادی هم به همان نسبت کوتاه می شود. 
وقتی سقف کوتاه باشد آدم های بزرگ سرشان آنقدر به سقف می خورد که حذف می شوند، آدم های کوتوله اما راحت جولان می دهند!
مردمِ عوام هم برای بقا آنقدر سرشان را خم می کنند که کوتوله می شوند و سقف ها پایین و پایین تر می آید و مردم بیشتر و بیشتر قوز می کنند تا اینکه کمر خم می شود و دیگر نمی توانند قد راست کنند...

داستایوفسکى
بیچارگان
واقعا براتون متاسفم با این وبلاگ خنده دارتون...
امام فقط 12 نفرند و رهبر فقط امیرالمومنین(ع) والسلام.
یه سوال اگه خرج این شبکه ها را روسیه میداد از نظر اسلام مشکلی نداشت...خخخ همتون دست پروده روسیه هستید.سید صادق شیرازی هم فقط حرف حق میزنه...حرف حقم همیشه تلخ بوده کوچولو...
خودتا زیاد به زحمت ننداز دست همتون برا ملت رو شده دیگه حناتون رنگ نداره
واقعاااا مردمم خرافه گوی و خرافه پرداز داریم متاسفم برا مردمی ک تا میبینند ینفر عمامه داره پسوند امام بهش میدن اگه قرار عمامس ک همه میریم عمامه میزاریم ماااااا فقط دوازده امام داریممممممم و بس
همه هم یجوریم از یه جنس پس اقای خامنه ای فقط یه رهبر تلقی میشود نه چیز دیگر به این خرافاتتون دامن نزنین لطفا
وسلام
زنده باد خامنه ای.....
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
حجت السلام دانشمند سالها درخط ولایت جنگید
سالها مردم رو برای اهل بیت(ع) گریاند
سالهای سال با ادب و احترام و محبت با مقام معظم رهبری با احترام رفتار کرد.
بهترست وقتی اینطور چیزها پخش می شود حرف ها وسخنان خودشخص را هم بشنویم بعد در رابطه با ان قضاوت کنیم.
که در دادگاه های اسلامی هم اینگونه است.
بروید و سخنان ایشان در دفاع از مقام معظم رهبری بشندید و افشاگری ها در باره ی ضدانقلاب
خدانگهدار
یا علی(ع)
سلام . من به شخصه امام خامنه ای رو خییییییلییی قبول دارم ایشون واقعا انسان درستی هستند و برای مملکت ما خیلی زحمت کشیده اند کسانی که ایشون رو قبول ندارن اعم از شیعه و...قطعاااانمک نشناسند .و اینکه کسی ادعای شیعی بودن کنه ولایت فقیه رو قبول نداشته باشه اصلا اعتقاداتش کاملا میلنگه چون حضرت آقا امام زمان عج الله فرموده اند در غیاب من از فقیهان پیروی کنید منظورشونم هر آدمی نیست که اسم خودشوو گذاشته فقیه. ولایت فقیه نوری است در تاریکی سید علی یعنی بصیرتتت. اگه اون حرفا صحت داره انشالله شر دشمنان به خودشون بر میگرده اگرم نیست که خدا میدونه قضاوت عجولانه نمیکنم. خدا خودش تو قرآن وعده داده شر کافران رو به خودشون بر میگردونه. امیدوارم دوستان عزیزی که شیعه واقعی هستن به جای وقت تلف کردن در فضای مجازی و بحث و جدل به پیشرفت علمی و اقتصادی کشور بپردازن تا دشمن ذلیل بشه . جواب دادن به حرفو توهینات انسان های بیفکر و ضد دین با رعایت ادب و احترام درحد امر به معروف و دفا ع از دین کاملادرسته اما نه اینکه با کسانی که حرف روشون تاثیر نداره جروبحث الکی کنیم . سعی کنیم خودمونو بالا ببریم از هر نظر دشمن نتونو چپ بهمون نگا کنه . امیدوارم ههمون از فتنه های آخر الزمان جون سالم به در ببریم خدا عاقبت آدم هایی که در پذیرش حق سختن و مثل سنگن بخیر که هدایتشون کنه اگرم هدایت نمیشن شرشون به خودشون برگرده و دردنیا و آخرت با کفار جهان مشهور بشن انشالله تا نتونن به اسلام و شیعیان ضربه بزنن
در جواب کساییه ک میگن ما لابد ۱۳امامی به به رهبرمون میگیم امام 


هر معصومی امام هست 
ولی هرامامی معصوم نیس....
امام ینی پیشوا ورهبر ....
واقن مورده دیگه ای پیدا نکردین که بهش ایرار بگیرین 
چشم حسودا کور اصن .
عاشق رهبرم هستم بعنوان امام و نائب امام زمانم هم قبولش دارم 
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۴۱ نام مهم نیست
لطفا برادران محترم اصلا با هم مجادله و بی احترامی نکنید .

برای روشن شدن حقایق دور از ذهن حتما با بزرگی گمنام یعنی آقای رستگار جویباری آشنا و حقیقت را از واقعیت تمیز دهید تا بدانید هیچکدام از برادران من کاملا در اشتباهند
۱۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۲۷ عاشق واقعیت
با سلام.من نمی دونم شماهایی که دارید تهمت می زنید فقط فقط یکبار پای منبر استاد دانشمند بدون بدبینی و عقده نشستید که حالت معنوی هیات ایشون رو با سخنران های دیگر که شما دوست دارید مقایسه کنید؟برای خیلی دیگر هم این تهمت ها رو زدید مثل کربلایی حمید علیمی برید تو روضه خونیش ببینید دلتون رو چی کار نمی کنه فقط خدا هدایتت گنو انشاالله شما ها از دشمن هم خطرناکترین این از جملات ایت الله خامنه ای هستش ها.!!!
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۷:۴۶ سید مهدی
اقای دانشمند خودشون گفتن منظور من از این صحبتها رهبر نبوده بلکه خلفای راشدین بوده
کلیپش موجوده تو اینترنت
ایشون تو کلیپ میگن من خودم حامی رهبری و نظام جمهوری اسلامی هستم
از کی تا حالا خامنه ای امام شده ؟ هاااااا؟
پاچه خوارای بدبخت
جناب مجنون الله شما احتمالا مجنون ابوبکر و عایشه هستید نه مجنون الله. چون آنها همانند شما هیچ نسبتی با خدا ندارند. درضمن از شما که صیغه را شهوترانی می دانید سوال می کنم آیا معنای فتوای نکاح( زنا ) که علمای اهل تسنن صادر کرده اند، شهوترانی نیست؟ آیا خودت خواهرت رو برای جهاد فرستادی؟
این کثافت کارش فقط کاشت تفرقه بین مذاهب اسلامی در ایران بود 
سلام من یه سوال دارم چرا زمان شاه وقتی شاه یه خطا میکرد مراجع غوغا میکردند ولی الان٣٧ساله دزدی و خیانت و دروغ و جنایت و اختلاس داریم میبینیم و اگه کسی اعتراض کنه از ساواک بدتر نسلش را منقرض میکنند به نظر شما چرا اخوندها خفه شدند
سلام و خسته نباشید و ممنونم از روشنگریتون.
من اقای مهدی دانشمند رو فقط با چند تا کلیپ میشناسم. و اصلا سخنرانی های ایشون رو گوش نکردم تا به جال. از اون جای که هر خبری به دستمون میرسه باید قبلش چک کنیم ببینم صحبح هست یا نه این کلیپ هم توسط خود ایشون تکذیب شده. و حقیقتا هم تابلو هست تقطیع شده هست این کلیپ. از این کارا (تقطیع کردن ویدئو) برای خیلی از سخنران های کشور پیش اومده. نباید گول ظواهر رو خورد و بدون صحبت این حرف ها علیه کسی جبهه بگیریم. اینم کلیپ تکذیب این ویدئو :(اگر لینک کار نمیکنه اینو سرچ کنید تو گوگل : تکذیب توهین مهدی داشمند به مقام معظم رهبری توسط خودش) آپارات http://www.aparat.com/v/eSzri/%D8%AA%DA%A9%D8%B0%DB%8C%D8%A8_%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86_%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C_%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF_%D8%A8%D9%87_%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85_%D9%85%D8%B9%D8%B8%D9%85_%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C_%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7_%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4
هرکسی به امام خامنه ای خدای نکرده توهین کنه مستحق بدترین ناسزاهاست حالا هرکی میخواد باشه این اقای دانشمند هم یکی به نعل میزنه یکی میخ ،میدونم الان میگید جیره خوار حکومت ولی من کارگر کارخونه هستم
مشکل مسائل اختلافی علما اینه هر کدوم یک قسمت از دینو می گیرند.
این آقا یه حدیث می خونه می گه پس اصلا نایب ندارند ولی احادیثی که خود امام زمان علیه السلام ما رو به راوی احادیث رجوع دادن رو نمی گه.
مضافا به اینکه اگر اصلا نایب ندارند و بعد امام غایب هیچ پس مرجع تقلید و احکام اونها و همین حجج اسلام که این آقا قبول داشت و اسمشونو گفت هم زیر سوال میره. یعنی  با این استدلال اگر بعد امام هیچ نایبی نیست هر کسی باید راه خودشو بره و هیچ کس حق تقلید نداره. چون رجوع به غیر خدا میشه.
بعد تازه ببینید زیر عکس صادق شیرازی داره این حرفا رو میزنه که صدا و پولش احتمالا به انگلیس می ریسه.


وای ن بابا
پیغمبر و امامان معصوم هیچگاه ادای ولایت مطلقه فقیه نداشته اند ...
سلام کی گفته ایه الله خامنه ای معصومه؟؟؟امام خمینی داره میگه همان ولایت رسول الله ولی نمیگه ایشون معصوم هستن واینکه اقای خامنه ای خاک کف پای حضرت علی هم نمیشه و اینکه دانشمند تکذیب کرده این جریان توهین رو 
من سیدصادق تایید نمیکنم چون باقمه زنی ابروی شیعه رو میبرن 
جانم فدای امام زمان 
جانم فدای اقای خامنه ای که رهبر خوبیه 
وجانم فدای دانشمند که خیلی مرد هست و حرفاش هدایتگره

۰۳ آبان ۹۵ ، ۰۷:۴۶ مجنون الله
بسم الله 
این آیات براى کسانى فرستاده شده که مى اندیشند...
راهبره عالم و عادل = در دوران حکومتش ظلمى نشود، 
آیا راهبرى که بیت المالش در اختیار مسروقان میلیاردى باشد،
آیا راهبرى که خزانه ى بانکیه مملکتش درصدى، نزول به خرد مردم داده شود،
آیا راهبرى که مردمش به نان شب محتاج باشند،
آیا راهبرى که مردمش براى نان شب اعضاى بدنشان را بفروشند،
آیا راهبرى که ناموس مردمش در فاحشه خانه هاى ممالک اطراف بدنبال نان شب باشند،
آیا راهبرى که بیشتر از٨٠٪‏ مردمش متنفر از اسلام باشند، [ به نسبت تعداد شرکت کنندگان در نماز جمعه هر شهرى که به پنج درصد سکنه هم نمیرسد ]
آیا راهبرى که هیچ خبرى از مملکتش نداشته باشد،
آیا راهبرى که شهوترانى را بنام صیغه ترویج داده باشد،
آیا راهبرى که جایگاه زن در مملکتش بدتر از حیوان باشد،
آیا راهبرى که پلیسش ناموس دارى بلد نباشد، { بوغ زنى و دست زنى و متلکو... به زن اصلا" جز مزاحمت نباشد }
آیا راهبرى که در دوران حکومتش زن جماعت نتواند نصف شب بیرون باشدو هیچ امنیتى نداشته باشد،
آیا راهبرى که بیشتر از نصف جوانانش از فرط بیکارى معتاد به مواد مخدر یا مشروبات الکلى باشند،
آیا راهبرى که به راحتى میتواند قتل و غارت کند و هیچ احدالناسى حق حرف زدن نداشته باشد [ بحث سیاسى ممنوع ]،
آیا راهبرى که قدرت مدیریت و کنترل را نداشته باشد و پارتى بازى و حق کشى از خرخره ملت بالا زده باشد،
آیا راهبرى که نه یتیم خانش شبیه خدمات انسانى ، نه خانه سالمندانش شبیه خدمات انسانى، نه بیمارستانو تیمارستانش شبیه خدمات انسانى و حتى هیچ حیوانى هم امنیت جانى نداشته باشد،
آیا راهبرى که بجز پاچه خواران و جیره خوارانش، کسى جز آدمیزاد محسوب نشود،
آیا راهبرى که در مملکتش در زمان صداى اذان مردمش إنگار کر باشند،
آیا راهبرى که مملکتش هیچ رنگ اسلامى نداشته باشدو مردمانش مثل خران نام اسلام و شیعه را حمل کنند،
آیا راهبرى که اصلا" هیچ خبرى از راه نداردو شعار دادنها باور کاذب در ذهنش ایجاد کرده باشد را {{{*** عادل ، عالم ، ولى فقیه ، نائب الزمان ، امام .....***}}
مینامید!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الحق که خداوند متعال براى کسانیکه نمى اندیشند فقط یک لقب داده :::
[[[***** هیزم جهنم *****]]]
متاسفم از یک طرفه به قاضی رفتن ها از اینکه به جای بحث عقلانی و پرسیدن از شخص آقای دانشمند ایشون رو متهم میکنیم چرا صاحب سایت یکبار وفقط یکبار با خود ایشان در باره ی بحث به وجود آمده مصاحبه نکردن تا شکیات برطرف شود در ویدیویی از جانب آقای دانشمند دیدم که از حضور در شبکه ی امام حسین اظهار پشیمانی کرده اند چرا این ویدیو و ویدیوتکذیب توهین و توضیح در مورد اتفاق ضمیمه ی سایت نشد چرا خوانندگان این سایت با مراجعه به یازده قسمت قبلی سخنرانی ایشان در سایت وشبکه  امام حسین موضوع را پیگیری نکردند چرا تفرقه چرا؟؟؟؟؟؟خدا همه ی ما را به راه راست هدایت کند
متاسفم برای مردم کشورم که اینگونه مورد سواستفاده از هر نظر قرارگرفته.حیف جوانی خودم ومردمم که بخاطر عده ای به فنا رفت...
ب نظر من ک راست میگه خود قران گفته ولی رو فقط خدا تعیین میکنه
عزیزان خواهش می کنم که در کتاب اصول کافی باب فی صفات و نوادر خصوصیات امام و جانیشن اون را حتما مطالعه کنید !! حدیث از  امام رضا (ع) هستش . در مورد ولایت وفقیه
تاریخ و گذر زمان همه چیز رو مشخص می کند... عالم بودن شخص در حرف و گفتار نیست بلکه در عمل و کردار آنست... وضعیت جامعه نشان دهنده همه چیز است... 
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۲۴ دهستانی،فدای ولایت
توجججججججججججججججهههههههههههههههه!!!!!!!!!
اینم بگم که آقای دانشمند فرمودند به ناخن شکسته حضرت رقیه اونهایی  که به بنده تهمت زدند رو نمی بخشم..............................
با این حساب کار ما اشتباه است.
    
پس بصیرتی که آغا فرمودند رو داشته باشیم.یاعلی






توجه
توجه
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۱۶ دهستانی،فدای ولایت
خواهشا همه توجه کنند و متن من رو بخونن خیلی مهمه.....................................!!:آغایون آقای دانشمند ابتدای تاسیس شبکه امام حسین که هنوز همه فکر میکردند شبکه خوبی هست،صحبت کردند.ویک حدیث گفتند که بعضی از اونهایی که ادعای دوستی رهبر میکنند.متاسفانه به اشتباه میگن داشمند علیه رهبری صحبت کرده!!!!!!!کی همچین چیزی گفته؟؟؟! برفرض که صحبت کرده باشه.خودشون اومدن این جمله رو گفتن:"بعضی شیعه ها شبکه هایی میزننر که رعایت مسائا نمیکنن و ما هم به اشتباه در این شبکه ها شرکت میکنیم"بعد هم میگه که من کی ضدرهبری حرف زدم؟             
خواهشا بضی کسانی که از ولایت فقیه دم میزنید به اشنباه آبروی بزرگی رو نبرید.آقای داشمند خودشون بدترین سخنرانی را علیه سران فتنه(خاتمی) کردند برید تو آپارات ببینید.پس یه کاری نکنید که همین شهدایی که درباره ی ولایت فقیه وصیت کردند اون دنیا یقه شما رو بگیرند.ان شاا... بنده هم بتوانم پایلند ولایت فقیه  و رهبرم باشم



خواهشا متن بالا رو بخونید....؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛  ؛؛؛؛؛  ؛؛؛؛؛؛ ؛؛



حواهشا متن بالا رو بخونید////////////////////////////حواهشا متن بالا رو بخونید////////////////////////////


ابراز برائت صریح حجت‌الاسلام دانشمند از جریان تکفیری شیرازی‎ها:
منبع:
 
http://www.fetan.ir/home/1424
بخشی از سخنرانی ایشون:
به آن شبکه‏‎ماهواره‎ای گفتم برنامه‏‎هایتان ضدنظام است؛ بخاطر قمه‎زنی و هفته برائت با شما مشکل دارم و دیگر به برنامه شما نخواهم آمد....
از افتخاراتم این است که برای بیعت با رهبری با دوستان روحانیون از اصفهان پیاده تا تهران آمدیم و موقعی که جبهه و جنگ بود ایشان را آیت‌الله خامنه‌ای می‌گفتیم، منتهی جناح‌هایی که نمی‌خواهم اسمشان را بیاورم، در اصفهان با ما می‌جنگیدند که چرا می‌گویید آیت‌الله؟ استاد ما هجده نوزده سال با آقا هم‌مباحثه بود و ایشان از آن موقع می‌گفت آسیدعلی آقا مجتهدند، نه بعد از رهبری‌شان ایشان را آیت‌الله بدانیم. زمانی که ایشان ریاست جمهوری را داشتند، اساتید ما ایشان را به ما معرفی کردند. خودم نگویم بهتر است...
از این که پای نظام ایستاده‌اید، خدا عمرتان بدهد. از این که پای رهبر ایستاده‌اید خدا خیرتان بدهد، ولی مواظب باشید تیرهایتان را اشتباهی پرتاب نکنید. در کرج زرتشت دارد بیداد می‌کند، بهایی دارد غوغا می‌کند، مسیحی دارد غوغا می‌کند. کلیساهای خانگی‌شان از هزار تا فراتر رفته است. ما باید دست به دست هم بدهیم و از تشیع و آرمان‌های دینی دفاع کنیم.

برای سلامتی رهبر انقلاب، مراجعه شیعه، خودتان و هر کس که پای «اشهد ان علیا ولی الله» ایستاده است، صلوات ختم کنید.


اشتباه اشتباه اشتباه
من نمی دونم که حجت الاسلام مهدی دانشمند در مورد حضرت امام چی گفتن اما ویدیوی ایشون رو دارم که فکر کنم به حضرت زینب قسم خوردن که منظور بدی نداشتن و حواله ی کسایی که برداشت غلط کردن رو به ایشون واگذار کردن
سخنرانی های ایشون مث سخنرانی های سخنرانان دیگه سبک خودشو داره 
از طرفی خیلی حیف شده که دیگه سخنرانی جدیدی از ایشون رو واسه دانلود نمی بینم 
سایت لبیک حواله ات به امام حسین به خدا توی اون ویدیو خیلی دلشون شکسته بود حواله ات به حضرت زینب سایت لبیک اگه حجت الاسلام دانشمند یه اشتباه کرد اشتباه سایت های امثال تو بزرگ تر بود یه مبلغ به امام حسین انقلابی رو واسه توهین های ... کم شد 

با سلام و خسته نباشید لطفا کلیپ بی احترامی به امام خامنه ای را برایم بفرستید
نمیشه به شماها گفت دوست خیانتی که شیعه به شیعه کرد دشمن به این دین نکرد چرا بین مردم و علما اختلاف میندازید من به رئیسان شبکه امام حسین کاری ندارم اما حاج آقا دانشمند بنده خدا ٢٠ ساله داره از اهل بیت حرف میزنه و جوونایه زیادی و نمازخون کرده ،مطمئنم خود آقای خامنه ای بدش میاد از اینهمه تعصب بیجای دشمن شادکن تازه چرا حرفایه این بنده خداروشکر وصل کردید به آقا بعدشم لطف کنید اگر فیلمی رو برای روشن شدن حقیقتی به نمایش میزاریم تیکه هایی که دوست دارید رو جدا نکنید همرو پخش کنید این مردم مردم زمان مجاهدین نیستن خیلی آگاه تر شدن
سلام،،من چن وقتیه که با سید صادق آشنا شدم،،،میخوام فیلم توهین برادرشو درمورد«رهبر،ولی آیت الله العظمی الامام سید علی خامنه ای رو ببینم،،لطفا برام ارسال کنید...
یاعلی
قبول-اصن الان پیامبر داره کشورو اداره میکنه-شما هم با مرید دلتون محشور بشید-خوبه؟حله؟کافیه؟
اگ حله این عقایدو برای خودتون نگه دارید ما میخوایم زندگی کنیم.
ما با ولایت زنده ایم* تا زنده ایم رزمنده ایم*
یه توضیح مختصر میدم شاید قانع شدید. تو زمان ما که عصر غیبته و دسترسی به امام معصوم (ع) مقدور نیست باید برای احکام به مراجع معظم تقلید مراجعه کنیم اما در مورد امور جامعه و قوانین و حدود الهی باید یک نفر باشد که امرش متبوع باشد و تا جامعه اسلامی از اسلامیت خارج نشود که آن شخص هم ولی فقیه است این که چیز عجیبی نیست.
هرکسی بی جهت به یک مسلمان دیگه توهین کنه اون دنیا جوابگو باید باشه 
هیچکس معصوم نیس و کسی نائب امام زمانمون نیس 
خدا ب دادمون برسه اون دنیا با این همه بد اخلاقی های امروز
احسنت اقا مهدی عزیز  نقشه دشمن همین است که بین تشیع اختلاف بگذارد    در ضمن شماها که همدیگر را لعن میکنید هردوطرف شیعه هستین و باید در اخرت جواب لعن هیتان رابدهید
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۴ منتظران ظهور
امام صادق (ع) فرمود: هیچ یک از ما اهل البیت تا روز قیام قائم ما برای جلوگیری از ستمی یا برای بپاداشتن حقی خروج نمی کند. مگر آنکه بلا و آفتی او را از بیخ برکند و قیام او بر اندوه ما و شیعیانمان بیافزاید.
دعا کنید امام زمان علیه سلام زودتر تشریف بیارن
چرا دو گروه به هم توهین می کنند؟ چرا گروهی سید صادق شیرازی را ملعون می خوانند و گروه مقابل سید علی خامنه ای را؟ مگر این همه دم از وحدت نمی زنیم؟ 
وحدت شیعه و سنی مهم است، اما وحدت شیعه و شیعه مهم تر است. اگر طرز فکر همدیگر را قبول ندارید چرا  توهین و لعنت نثار هم می کنید؟ 
اگر انحرافی در گروه مقابل می بینید با برهان آن انحراف را روشن کنید، نه با توهین. 
از طرفی هواداران سید صادق شیرازی و از طرفی افراد به اصطلاح بسیجی گرفتار افراط شده اند.
در ضمن اظهارات آقای دانشمند کاملا صحیح است. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید شبیه همین اظهارات را از رهبر انقلاب نیز گوش کنید. 
افراط افراط افراط
خوب نمی فهمی دیگه.آخه برادر من مثل واقعه قدیر خم،امام مهدی اومد دست آقا خامنه ای رو بالا گرفت و بعد گفت ایشون حجت منه،ولی امر شماست!نه واقعا اینطوره؟شما چه سند و مدرکی دارید که میگه آقا ولی امر مسلیمنه.تو قرآن اومده یا... هرچیز دیگه ای.شما ی سند معتبر بخاطر این حرف هاتون اعلام کنید،اونوقت من میگم شما درست میگی.
ممنون از مطالبتون ولی چند تا نکته هست که باید بگم:

من خودم علاقه ای به سخنرانی های حاج آقا دانشمند ندارم و ازش خوشم نمیاد ولی این دلیل نمیشه حقایق رو نبینم و بهش تهمت بزنم.

این کلیپ از 11 جا برش خورده شده تا اینطور به نظر بیاد که حرف ها مقابل رهبریه ، در صورتی که سخنرانی ایشون مقابل افرادی بوده که خلافت رو از امام علی (ع) غصب کردند.

دفاعیات دانشمند درباره این کلیپ در لینک زیر موجوده:

http://www.fetan.ir/home/1424

شما هم بعد از فهمیدن حقایق بهتره دفاعیات دانشمند رو در سایتتون زیر کلیپ قرار بدید تا گناه تهمت از دوشتون برداشته بشه.

در ضمن اونطور که خودش گفته زمانی این سخنرانی رو در شبکه اما حسین انجام داده که هنوز این شبکه منحرف نشده بوده و اهداف پلیدش رو علنی نکرده بوده.
حق جو باشید. با تشکر یاعلی
اقا محمودبی سواد،تواگه یه درس عربی خونده بودی میفهمیدی که امام به معنی پیشوا ست نه معصوم،امام خامنه ای هم درزمان امام غایب پیشوای ماست به همین دلیل میگیم(امام)،پس مثلا براچی میگیم امام جماعت؟اگرحرف توبود،بایدالان بی نهایت امام می داشتیم،انسان بایداول فکرکند، بعدحرف بزند!
(ذلک بانه قوم لا یفقهون)
ساندیس خور بدبخت.تمام حرف هاش درسته،به خدای احد و واحد درست میگه.بدبخت،ولی امر مسلمین امام مهدی (عج) هست.من آقا خامنه ای رو مثل پدرم میدونم،براش احترام قائلم اما به خدا جایز نیست بگیم امام.اگه اینجوری باشه العیاذبه لله آقا خمینی امام 13 و آقا خامنه ای امام 14 هست.میدونید چرا امثال استاد دانشمد،استاد نغویان و خیلی دیگه رو شما (آی این با انگلیس همکاره) برکنار میکنید،به خاطر اینکه حرف حق رو میزنند و وقتی شما میبینید به صرفتون نیست این حرفا،سریع اقدام میکنید.چطور تا دیروز استاد داشمند از بهترین علما بود اما حالا که حرف حقیقت رو زده میگید (آی این ضد ولایته!).واقعا براتون متاسفم،ان شاالله که آقامون ظهور میکنه و اون موقع میگه که کی درست میکنه.
خیلی جالب بود!نظریات را نیز خوندم دیدم یدک کش های صادق شیرازی به اینجا نیز یورش بردند!
به نظر من صادق شیرازی را نباید جدی گرفت بلکه صادق های شیرازی را جدی گرفت.بذارید واضح تر بگم.نباید خوارج را جدی گرفت بلکه خوارجیون را جدی گرفت.دقیقا منظورم اینه که صادق شیرازی ها در طی زمان با اهداف گسترده هستند.ولی من یه نظر کلی دارم:
سگی که برای خونه شما نیز پارس کنه خیلی خوبه چون خونه شما نیز به وسیله این سگ در امان از دزد میمونه هر چند ممکنه این سگ خودش هر از گاهی یه تلنگری به خونه شما بزنه.شما کاری به سگ نداشته باشید.
جملات بالا در صلاح نیست اینجا اسم از امام حسین بیارم ولی نیاز هست که بگم کار این صادق شیرازی طوریه که کار تبلیغ ما را آسون تر کرده و باید گفت صد رحمت به صادق شیرازی که هر چند مخالف هست ولی برای شیعیان ابزار هستش.ان شاء الله خدا صداقان شیرازی را به راه راست هدایت بفرماید.
ما را نیز دنبال کنید:
http://www.nasimsahar.ir/
مگه دروغ میگه؟؟؟
کجای حرفش غلطه؟؟؟؟؟؟؟
مگه خدا نعمت عقل نداده به شما؟؟؟؟
آیت الله العظمی امام زمان است و بس!
بس کنید خرافه پرستی رو!!!!!!
بزرگترین دشمن انسان جهل اوست.
هرکس اومد و انتقاد کرد یک عده خدا بیخبر لامذهب بی ترمز حمله کردند و انگ زدند 
لطفا منتشر کن نظرم رو.

۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۳:۰۴ المرتضی العلی اهالی النجف الاشرف التاسع العشر
آیاشماکوخورهسیدتودم دستگاه الامام الحسین علیه السلام دخالت میکنید
xERw0K http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
خاندان ضاله. اگر سید نیستی خودتو هفت جد ابادد بیشعو
ر سید اولاد پیغمبراست 
درست حرف بزن مردک خودتی بیشعور با مرجع سید درست حرف بزن . اول برید کار هایی ک پدر و نسل ایشون در برابر استعمار صد سال پیش کردن را ببینید بعد بیایند بگید امامم امامم خامنه ای و زرتو پرت بکنید و در ضمن کلمه لبیک فقط برای معصومین بکار میرود نه برای خامنه ای.

در بین علما تنها کسی که از بدبختی های مردم حرف میزنه - از ربای بانک و... اقای دانشمند است ....

می خواهید به هر نحوی شده ایشان را بدنام کنید ....

خدا لعنت تان کند

آقای شیرازی ظاهرا شیعه .مسلمان. ولی ماری است خوش خط وخال .دشمن خونی امام حسین .خیانت او از شمر هم بدتر است .خدا هدایت کند هرچه قمه زن و منافق را .با خودت فکر کن اون جراحتی که رو بدنت ایجاد میکنی بعد از مدتی خوب میشود .ولی نا خواسته به جراحتی که به پیکر مطهر امام حسین و اسلام وارد کردی هیچ وقت خوب نمی شود.من که واقعا موندم  .خدا پدر مادر هر که کافره بیامرزه چون موضعش مشخصه .شما کی هستین
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۸ سید حسین
حیف حیف حیف!
آخرالزمانه و بازار خود فروشی و دین فروشی بیداد می کنه
چقدر پای روضه های همین مهدی دانشمند اشک ریختم و حالم عوض شد.
که تو هر روضه ای که میخوند یکی از دعاهای همیشگی اخر روضش دعا برای سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری بود.
خب اینا رو اون موقع ها نابینا بودی و نمی دیدی این چیزا رو آقای دانشمند؟
چی شد یهو 180 درجه عوض شدی و وای وای میگی به حال این و اون؟
وای به حال خودت...
چقد آدما به خاطر دنیا عوض میشن...
افسوس...
واقعا دلم گرفت این حرفا رو اونم تو همچین شبکه ای ازش شنیدم...
یخرجونهم من النور الی الظلمات...

اختلاف بین تشیع نزدیک به ظهور از علائم ظهور امام مهدی عج است 
طوری که به صورت های همدیگر تف می کنند

در ضمن باید به عرض شما برسانم در اموری که سید صادق شیرازی در باره ضرب و شتم مردم مخالف بعضی سیاستهای غلط دولت توسط ماموران حکومتی نظام و.... اعدامها و.... درست است و بنده این برخورد بد دولت با مردم که دقیقا مثل ساواک شاه است را شدیدا محکوم می کنم.
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۰ مصطفی شکری
سید صادق تا رهبرمون رو داریم غم نداریم والسلام تو و امثال تو در برابر اینکه بخواین اقای مارو زیر سوال ببرید هیچین هیچ.
سلام من ویدیورا تماشا نکردم ولی خیلی به اقای دانشمند اعتقاد دارم ایشون یک سخنی گفت که اگر سید یعنی کسی که پیامبر زاده باشد این سخنرا از امام صادق ع نقل کرد کی اگر کسی که سید باشد حق ندارید فش بدید شما باید حرمت فاطمه س را نگاه دارید پس چی کاری هست که شما میکنید ارام باشید

بارخدایا آخروعاقبت هممونو به خیر کن حاضرم جاهت ازدنیابرم ولی مانندبعضی علمامنافق نباشم


۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ محمد جواد هاشم زاده
با سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان وعاشقان ولایت
باید خدمت آقا محمد عرض کنم که امام در لغت فقط به معنای معصوم نیست البته شما درست می گوئید که ما 12 امام بیشتر نداریم اما منضور اینجا امام معصوم نیست امام یعنی پیشوا مثل اینکه می گویم امام جماعت، یعنی کسی که جلو دار است جلو می ایستد وهمهبه او اقتدا می کنند نمی گویم چون امام جماعت معصوم هستند باید جلو بایستند در خانه شما پدر خانه پدر امام همسر وفرزندان است برای چی برای آنکه اگر مشکلی پیش بیاید همه به آن مراجعه می کنند وگوش به فرمان ایشان هستند خوب اینجا شبهه ای هم مطرح می شود که چرا به مراجع تقلید امام نمی گویند برای این که امام حق نظر در همه امور را دارد ولی مرجع تقلید نه و فقط دراموراحکام به ایشان مراجعه می کنند واز ایشان تقلید می کنند مواظب باشیم دشمن رخنه های فرهنگی نکند که شاید نتوان آن را اصلاح کرد رخنه های فرهنگی مثل رخنه اقتصادی نیست که پول بدهیم صرفه جویی کنیم تا بهتر شود
باسلام خدمت شما شما امثالی هستید که اقا سید کاظم شریعتمداری رو گفتید مراجع تقلید نیست هههههه امثالی چون شما در اخر زمان با حضرت مهدی عج جنگ خواهن کرد مراجعی مسلمانان را در همه کجا میکشند و طرفدار کافر ها هستند شما که دم از اسلام میزنی اسلام نگفت نمک که میکردی نمک دان را نشکن و اثمال این مثال خجالت نمیکشید امثالی چون شما فقط بدون دنبال شهرت مقام قدرت هستید و خواهید بود این فلیم هم بذار دم کوزه ابشو بخور فیلمی که برداشتی ترکوندنی با برش برادر من دروغ میگه امام مهدی عج جانشین داره؟خجالت نمیکشید شما اقای الحمد الحسن که میگه یمانیم رو سر همین گفتید دروغه حالا خودتون دارید میگه ما جانشین داریم جانشین بر حق داریم وای ویلا خدا هداییت کنه شما را .درضمن نه طرف دار صادق شیرازیم نه شما طرف دار امام مهدی عج هستند امید به نابودی تمام ظالمیین وسلام علیکم 
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۰ درآرزوی شهادت
سلام.خود اقای دانشمند در کلیپی در آپارات که میتونید ببینید بنویسید دانشمند و شبکه ماهواره ای ؛صراحتا فتنه های شبوه های سید صادق رابیان میکند 
امام حسن عسگری/ هر عالمی که قبل از قیام امام زمان حکومت به دست گیرد ملعون است 
سفینه البحار
امام حسن عسگری/ هر عالمی که قبل از قیام امام زمان حکومت به دست گیرد ملعون است 
سفینه البحار
می بینم هنوز انسانهای نادان خرافاتی بی عقل زیادند مخالفت با رهبری مخالفت با ائمه و پیامبر و قران و مخالفت با خداست اگر در زمان امام علی و امام حسین هم بودند بی شک از مخالفین آن حضرات می شدند.چشم و عقل خود را باز کنید

من مظالب زیادی در مورد اقای شیرازی ندارم از مدیر وب تقاضا دارم که به بنده مظالبی در این خصوص به ایمیلم ارسال کنن.

بنده مقلد مقام معظم رهبری هستم

من مظالب زیادی در مورد اقای شیرازی ندارم از مدیر وب تقاضا دارم که به بنده مظالبی در این خصوص به ایمیلم ارسال کنن.

بنده مقلد مقام معظم رهبری هستم

۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۶:۱۱ یه بنده خدا
سلام 
خودسازی کنید استغفار کنید دعا کنید جهاد کنید البته جهاد با نفس دنبال تکلیف خودتون باشید سعی کنید عاطفه داشته باشید رقیق باشید غلیظ القلب نباشید محاسبه نفس کنید وان جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا
واویلا بر ما که امام زمان فراموش کردیم و شاه هایی که خود بر خود مان گذاشتیم را فخر خدا  می گوییم واسم اسلام را بر او گذاشتیم وکسی که حق می گوید را تکفیر می کنیم و وی را هم ناعب امام بعد امام بعد خدا می گذاریم وصحیفه او را بیشتر از صحیفه ایمه یاد می دهیم و وی را العیاذ بالله خدا می دانیم و می گوییم خوب است چه خوب زندگی است اللهم عجل لولیک محمد المهدی فرج
خدا از شمانگذرد چرا درباره مرجع تقلید ما که این قدر مظلوم است توهین وتوبیخ می کنید
با سلام . دوتان این صفحه ی نظرات . چیزی جز نظرات و عقاید شخصی هرکسی بیشتر نیست .چرا چشماتونو بستید و به خودتون اجازه میدید در مورد هرکسی راحت قضاوت کنید . راه راست و مستقیم کاملا مشخصه . چرا زدید به خاکی .یادتون نره کافیه یه نفر از حرفهای شما از دین خارج بشه هرگز خدا نمیبخشه تا اون یه نفررو به دین برگردونید . اللهم جل عجل عجل لولیک الفرج . 
هرکسی در جایگاه خودش باید برای ما محترم باشه . خدا جای خدایی خودش .ائمه جای ائمه بودن خودشون و رهبر و علمای دین هم در جایگاه خودشون . هرکدوم رو بیشتر یا کمتر بدونیم گناه بزرگی کردیم 
سید صادق برا من الگوی خوبی بوده.من حتی پیش ایشون هم رفتم.برای من الگو بود و تونست یکم عوضم کنه.البته من به مراجع دیگه توهین نمیکنم و به انتخاب همه احترام میزارم.حتی ولایت فقیه هم یکی از مراجع هستن.و از اینکه ایران رو متحد نگه داشتن از ایشون مچکرم.لطفا برای گفت و گوی بیشتر به من ایمیل بزنید.
مرگ بر انگلیس
سلام خسته نباشید
در جواب برخی دوستان بگم که از فضل پدر پسر چه حاصل؟‌‌‌‌
چه ربطی داره که ایشون نوه میرزای شیرازی هستن؟
پسر حضرت نوح هم پسر پیامبر بود ولی چرا قاطی کفار خدا هلاکش کرد؟
اهانت کنندگان دوزخ مکانند هر کس میخواد باشه چه رهبر و چه شیرازی
اهانت کنندگان دوزخ مکانند هر کس میخواد باشه چه رهبر و چه شیرازی
شما خودتون که از همه بد ترید
دارین بین سخنران های محبوب مردم تفرقه میندازید

این فیلمی که از اقای دانشمند گذاشتین یازده تا برش خورده کاملا مشخصه که هدف چیزی جز نیرنگ و فریب نبوده!

http://www.rajanews.com/news/175598

متن کامل لینک بالا رو بخونید حتما فقط به تیتر موضوع بسنده نکنید..

درضمن این مطلب رو هم اصلاح کنید لطفا و گرنه بد گناهی رو گردنتون انداختین....




۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۱ تورجی زاده
واقعا متاسفم برای کسانی که این کلیپ ها را میبینند وازاین اخوند مورد حمایت انگلیس دفاع میکنند                                                                  مرگ برضد ولایت فقیه

لعنت خدا بر شما که این گونه اراجیفی را پشت سر مرجع مظلوم ما می گویید

خدا از سر شما نگذرد

یک مشت دزد حرام لقمه که سالهاست که اموال این مملکت را غارت کردید

حالا زورتان به سید مظلوم ما رسیده خدا لعنتتان کند

حرف بدون مدرک = تهمت                                                        مثلا (شیعه )هستید خجالت داره
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۳ کنیزالزهرا
بصییییییییییییییییییرت داشته باشید

تاکی از بی بصیرتی مذهبیها قراره چوب بخوریم؟
آخه تو که میگیدانشمن فلان وفلان 
کجا دبدی توی سخنرانیاشون ایشون براطول عمرپربرکت حضرت آفا دعا نکنه کجا دیدیاز نظام بد بگه ؟
تاکی هم دشمن بکوبمون هم خودمون بیوفتیم بجون همدیگه فقط جو گیرمیشیم سریع تاکی امثال استاد دانشمند و دکترعباسی و..رو بکوبیم اونم بخاطر1فیام که براحتی میشه با برشو اتصال و...1فیلم برا بی  دینی  افراد ساخت؟
والا الان امام زمانم ظهور کنه همین شماهبااستناد به1فیلم پوچ میگید بی دینه 
ب ص ی رت 

,واقعا متاسفم برای این سایت جهنمی که اولاد رسول الله را مردک خطاب می کند مردک تویی که کسی که سواد نوکرانش از توبیشتر است را نقد می کنی مردک تو وطرفداران متعصب پاچه خوارید آری خدا ترا با بد اندیشان وکج فهمان جاهلیت مدرن در درک محشور کند ومارا با ایشان دربهشت  بدبخت به سایت مراجع رجوع کن اکثرش فیلترند یعنی فقط مسلمان تووطرفدارانتان هستید بدبخت رهبر فعلی امام معصوم نیست آدمی است مثل من وتو جز اینکه توسط شورای مجلس خبرگان به رهبری مملکت انتخاب شده اند وشاید فردا کسی دیگر از مراجع عظام رهبر شوند بالاخره عمر دست باریتعالی است  چقدر مقدس تراشی می کنید من خودم رزمنده دوران دفاع مقدسم فرزند شهید وبرادر شهیدم اما از وضع جامعه فعلی بسیار متاسفم بجای کوبیدن مراجع اختلاس کنندگان رابکوبید  وبجای مقدس تراشی چهارده معصوم ومظلومیت شان رایادآوری کنید به خدا قسم گرفتار شرک جلی میشوید وخدایتعالی همه گناهان رامی بخشد جز شرک را
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۶ محمد معصومی

به نظر من عقل هم خوب چیزیه.اگه فقط یه کوچولو بخواهیم از اون استفاده کنیم می بینیم که جناب مهدی دانشمند با اون توهینهای منظور دارش میخواد آتش فتنه و اختلاف رو بین شیعه و برادران اهل سنت شعله ور کنه .و اصلا براش مهم نیست که چه خونهایی امکان داره بر اساس این تفکراتش به زمین بریزد.

با هر جایگاهی که در آخرت دارم اصلا دوست نداشتم که جای آقای دانشمند رو  در آخرت داشته باشم

تف تو صورتتون منافقین شیعه نما که حرف امام رضا رو قبول ندارید تف 
سلام 
حاج آقا دانشمند اشاره مستقیم نکردند روی اسم حضرت آقا و شما مستقیما بشون توهین کردید . ایشون کسی ان که چن نفرو شیعه کردن شما حق نداری توهین کنی رو صورت پیغمبر آشغال میرختند چیزی نمیگفت این آقا خودشو میکشه برا شیعه شما فحشش بده متاسفم براتون شیعه ها 
به نام خدا..
عزیزان لطفا دچار سو تفاهم نشید به حضرت خامنه ای میگم امام چون به معنی پیشواز به معنی رهبری. ..مگه ما به اماما جماعت و جمعه نمیگم امام؟؟؟؟؟پس اگه این طرز فکر شما باشه..ما باید 5000000000 امام داشته باشیم...این حرف شما حرف دشمنان ولایت و دین اسلامه...امام جماعت ینی رهبر  نماز این افراد نماز خوان....لطفا همه چی رو زود قضاوت نکنید..خدا کفرش میگذره. ..من جانم روحم مالم همه چیز فدای رهبرم خامنه ای....قربان ی تار ریشش...از خدا بترسید..ی خدایی اون بالاست..فقط ی مشکل..من این کلی دانشمند رو ندیدم و نمی تونم قضاوت کنم ولی ازشون خیلی ممنونم به خاطر سخنرانی خودشون. ..مرد خوبین..خدا حفظ شون کنه..
بچه شیعه ها آنقدر زود گول دشمنان رو نخورید. ..دشمن میدونه بودن شیعه واقعی براش ی خطر ی تهدید. .واس همین میخواد از تو داغون کنه...
این حرفی که میگن صادق شیرازی پسر فلان فرد با تقوا و خداشناسی بودن دلیل بر خوب بودنشون نیست..پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد..
و اینم بگم که طرفداران امام خامنه ای ناراحت نباشید ، پشت  خود خدا هم خیلی حرف میزنن..امام خامنه ای که سهل است...الان 2یا 3میلیارد افراد داریم که اصلا خدارو قبول ندارم..همیشه افراد جاهل بیشتراز افراد خداشناسن...
اگه راس میگین چرا آمریکا پشت سیدصادق شیرازیه؟؟؟؟هان'؟؟؟اگه شیرازی واقعا حق بود به نظرتون آمریکا و انگلیس پشتش میموندن؟؟؟؟نه عزیزم.  امام خمینی گفته..هر وقت دیدی دشمن برات کف و سوت میزنه و تو رو به کاری که انجام میدی تشویق میکنه بدون داری راه رو اشتباهی میری...پس کو؟؟؟آمریکا و انگلیس دارن کف براتون میزنن...چرا ب نمی گردید پشت سرتونو  ببینید که کجای راهو  اشتباهی رفتین؟؟؟فقط بلدین  شعار بدین؟؟؟ 
خدا میفرماید.. الذین کفرو  اولیاوهم  الطاغوت یخرجونهم من نور الی ظلمات و اولائک  اصحاب النار  هم فیها خالدون.
خدایا تا ظهور حضرت مهدی عج امام خامنه ای رو حفظ بفرما
امام خمینی ره،،ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است. اقای شیرازی ضد این را قبول دارد و صادق شیرازی اعدام باید گردد.
امام خامنه ای پیشوای ماهستندنه معصوم

سلام.ایشون میگن پیغمبر خدا منافق نکشت,خب حرفشون درست ولی مگه حضرت علی(ع) در زمان خودشون پیغمبر نبودن,مگه امام و رهبر مسلمانان نبودند,پس چرا این همه منافق کشت؟؟!!!!!!!!!
من طرف هیچکدوم رو نمیگیرم ولی انشالله هرکی برای مملکت و دین اسلام زحمت میکشه عاقبتش بخیر باشه و هرکس باعث ذلت و خواری اسلام و کشور میشه آقا امام زمان گردنشو بزنه.............
یاعلی
بسم الله الاعلی.........
آقای صاحب وب....شمای که از نوچگان بیت رهبری هستی برادر من....خداشاهده قیامتی هست...آخرتی هست.....عقبایی هست....
اگر آیت الله سید صادق حسینی شیرازی با آیت الله خامنه ای اختلافاتی دارد ...نیازی نیست که شما آتش بیار معرکه باشید....
اگر اختلافی هست باید برای از بین بیردنش تلاش نماییم نه برای دامن زدن...
چرا وقتی کسی مخالف حکومت است باید تو سری خورده و نابود گردد...چرا آیت الله منتظری باید حبس خانگی گردد...
چرا بیاید آیت الله بروجردی از فرزندان بروجردی کبیر ، باید به بیتش حمله گردد....
و اکنون چرا باید به یک مرجعی به ای عظمت توهین و افتراهایی نابرابر زده شود......
مگر قیامتی نیست................
والله علی کل شیء شهید......
نمیخواد منو شما قضاوت بازی دربیاوریم...
در پناه الله
از فضل پدر پسر چه حاصل، باباش میرزا بود که بود مهم اینه که الان ولی ما امام خامنه ای هست و خدا از عمر آنها.... کم کنه به عمر آقامون سیدعلی اضافه کنه
ببخشید ایه 108 انعامه
ببخشید آیه 17نیست آیه 6 انعامه
بنده خدا آقلی دانشمند داره میگه معصوم رو با غیر معصوم قیاس نکنید. این حرف بدیه که جبهه گرفتین. ما همه رهبر رو دوست داریم ولی اصلا نمیشه ایشون رو با علی (ع) قیاس کرد. خود ایشون هم راضی به این کار نیستن. به جای تفرقع بیاییم یاد بگیریم افراط و تفریط نکنیم
آقایون!تهمت نزنید.تهمت از زنا گناهش بیشتره.اگه 100 درصد مطمئن نیستی حرف نزن آقاجان!فکر اون دنیات باش یه کم.
اولا:قمه زنی کار اشتباهیه . ولی گوگل انگلیسی که پیغمبر ما نیست. ما این همه منبع داریم مثه قرآن،نهج البلاغه و .......
ثانیا:آیت الله شیرازی تنها 5 میلیون مقلد در مصر دارد و از خمس و زکات آن ها پول شبکاتش فراهم می شود.
ثالثا:شما نمی دانید به کسی تهمت انگلیسی بودن می زدید که جد ایشان میرزای شیرازی بزرگ به تعبیر حضرت امام خمینی،با نصف سطر فتوا مملکت را از حلقوم دشمنان بیرون کشید.
پس آیت الله سید صادق شیرازی دست پرورده انگلیس نیست!بیخود کارهاشو تفسیر نکنید.
هیچ می دونید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در مورد مرحوم آیت الله سیدمحمد حسینی شیرازی چی گفته؟
چرا جوسازی می کنید؟ کی گفته آیت الله شیرازی دشمن انقلاب و امام خمینی و آیت الله خامنه ای هست؟ اون حرفاش که گفت گول
پدراتون رو نخورید رو تفسیر به رای کردید؟کی گفته آیت الله شیرازی ولایت فقیه رو قبول نداره؟ایشون ولایت مطلقه رو قبول نداره مثل آیت الله خویی(قدس سره) و مرحوم شیخ مرتضی انصاری(قدس سره) و سایر عقلا.
آقا ما معتقد به امام خمینی و انقلاب و مقام معظم رهبری و ولایت فقیه هستیم ولی اعتقاد نداریم خاندان میرزای بزرگ شیرازی(ره) منافق باشند.
در ضمن خط مجتبی شیرازی جداست.
حتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جوابم رو به ایمیلم بفرستید.
ممنون.
پاسخ:
ملاک حال فعلی افراد است، امام خمینی(ره)
جواب به ایمیلتون ارسال میگردد.
یا علی..
۱۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۷ محمد جواد دارا
آقایونی که می گویید ما 12امامی هستیم خیال کردید ما مریدان اقا 13 امامی هستیم  نه  آقایون ما وقتی میگوییم امام خامنه ای ما امام را به معنی پیشوا وپیشرو میگوییم نه به معنی معصوم
سلام بر حق وحقیقت  ان شاالله نقاب از چهره منافقین برداشته شود بیشترین اسیبی که به شیعه وارد  می شود به خاطر نفاق هست  اللهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم ولعن اعدائهم اجمعین
حرف حق تلخ است
به نام خدا 
با سلام
من تا چند دقیقه پیش آقای مهدی دانشمند را خیلی قبول داشتم سخنرانی های خیلی خوبی هم اجرا کردند اما من تا این فیلم را نبینم باور این کار برایم خیلی سخت است لطفاً برای داشتن دلیل و مدرک این کلیپ را برای بنده ارسال کنید .
با تشکر
ً
سلام معلوم نیست این شیرازی به سرش زده مردک دیوانه اگه حضرت اقا نباشند که کشور ایران در زیر بار ظلم وجور کشوری  های غربی قرار می گیردواین ولایت فقیه همان ولایت رسول خداست تو نمی فهمی   چون که حضرت اقا را خیلی دوست دارم برات دعا می کنم که خدا تو را عاقبت به خیر کنه والا معلوم نست که جای تو وخاندانت کجا باشه مرگ بر ضد ولایت فقیه
نه افراط خوبه نه تفریط
خواهشا تعادل رو رعایت کنید
هر دو طرف
نه افراط خوبه نه تفریط
خواهشا تعادل رو رعایت کنید
هر دو طرف
نه افراط خوبه نه تفریط
خواهشا تعادل رو رعایت کنید
هر دو طرف
با این دست و پازدن های احمقانه و حمایت آمریکا و انگلیس

کاری از پیش نخواهند برد

عذاب دنیا و آخرت خود را خریده اند . لعنت خدا بر دشمنان اسلام ...

 چه به نام شیعه چه به نام سنی
مرگ بر منافق نوظهور و خوارج زمانه
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر دشمنان امام خمینی و رهبر انقلاب
مرگ بر آمریکا و ایادیش .... داعش و سید صادق منحرف کذاب
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۶ سید امیر موسوی
میگن خدا دوجا به بندش می خنده 1_خدا می خواهد بنده اش را بالا ببرد دیگران بخواهند پایین بیارنش 2_... !!!!!!!!!دوستان رهبر ما با این حرف ها کوچک نمی شود____اگر اقای دانشمند چنین حرف را زده(که مطمئن هستم نزده کلیپ ها چسبیده شده)مرگ بر او.
من با یه قسمت های از گفته های دانشمند موافق و با قسمت هایش مخالف هستم / اینکه آقای خامنه ای فردی با تقوا و کمال است شکی نیست و من هم یکی از دوست داران اون هستم اما بعضی از افراد جملاتی در مورد ایشون میگن که فقط لایق امام زمان و ائمه اطهار هستن / کلمه امام  به معنی معصوم هست و فقط برای 12 نفر به کار گرفته میشود  و حضرت برای 3 نفر / آقام اباالفضل با اون همه بزرگی و کرامت کلمه امام را برای خود برنگزید / خود آقای خامنه ای هم از این جمله ها و وصف های که در مورد ایشون میکنن خوشحال نیست / این جمله خمینی هست من خدمتگذار ملت هستم نه رهبر ( در ضمن اگه کلمه امام را برای این افراد انتخاب نکردم دال بر بی احترامی من نست به این عزیزان بلکه من شیعه 12 امامی هستم  و بیش از 12 امام ندارم ) 
سلام دوستان
اگر این افشاگری هستش پس تمجید شما از این اقا چطوری می تونه باشه 
خوبه کمی استدلال چاشنیه گفتار شما باشد ونه جملات خبریه بدونه منطق
پاسخ:
این آقا (مهدی دانشمند) بی احترامی کرد و ما (پایگاه مجازی لبیک) در خصوص این آقا و آقای شیرازی افشاگری کردیم
سلام....ممنون ازهمه ی تلاشهاتون...حضرت آقا یه عکس دارن که بعد ازبمب گذاری روتخت بیمارستانن....اگه این عکسو دارید حتما بذارید.....ممنون میشم......التماس دعای فرج.....یازهرا(س).....
سلام.......هرچیزی لیاقت میخواد.....ایشالا خدا مارو لایق سید علی عشقم کنه.....اگه الآن ولایی باشی...فردای ظهور تولشگرامام زمانی(عج)....اگه ولایی نباشی...معلومه فردای ظهور جات کجاست....التماس دعای فرج....یازهرا(س)...........
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۸ سید کریم
سلام
از تلاش هاتون ممنونم
خیلی از ماها تا یک شخص که لباس روحانیت داره بی چون و چرا حرفشو قبول می کنیم.
به خاطر روشنگری هاتون دوباره تشکر می کنم.
اگه لطف کنید لینک کلیپ بی احترامی یکی از برادران سید صادق شیرازی به ساحت ولی امر مسلمین امام خامنه ای رو برام بفرستین ممنون می شم.



سلام

جناب استاد دانشمند خودشان اظهار کردند که این کلیپ از ایشان در مورد رهبری تکه تکه هست

یعنی 11 شب سخنرانی ایشان که در مورد خلفای بعد پیامبر بوده را با چسباندن قسمتهای مختلف سعی بر نشان دادن مخالفت ایشان با رهبری کردند که ایشان ضمن تکذیب، به کسانی که این امر را رواج دادند بدون تحقیق لازم گله کردند

یه سر به لینک زیر بزنید خوبه

http://nocutpress.com/fa/news/6114/%D8%AA%DA%A9%D8%B0%DB%8C%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B8%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85
۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۲ مسیحای سبحان
سلام
خوبین؟
ممنون از این همه روشنگریاتون
میلاد امام موسی کاظم عـ مبارک
با آخرین پست از سری برداشتی حسینی عـ از آیات سوره ی هود آپم و منتظر تشریف فرمایی و نظرات سازندتون...
ممنون از حضورتون
منابع مالیش از همون جایی که خامنه ای میاره .هههههههههههههههههه
به چشم کوری شما عقبمونده های منحرف ایشان یکی از بزرگترین مراجع در بین شیعیان عراق و لبنان و سوریه و عربستان و یمن و ایرانه
اما ای ترسوهای بزدل از مناظره مگه نمیدونید ایشان از نوادگان میرزای بزرگ است. ها 
امام و رهبر و ولی امر مسلمین جهان فقط امام زمانه فهمیدید نافهما.
پاسخ:
این عقایدی که شما دارید منسوب به حجتی ها است....
انشاالله شما با آقای شیرازی محشور بشید و ما با امام خامنه ای عزیز...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
برو بابا جعمش کن ** ******
شما خودتون بدترین...
تازنده ایم سربازولایتیم.امایک سوال
باوجودشبکه های پرکاری چون نو وکلمه(مربوط به اهل تسنن)وشبکه ای چون وصال فارسی(وهابیت)ونشردیدگاه های خودشان دردنیا ماچه کاری برای تقابل انجام دادیم؟آیاکشورمانبایدلااقل یک شبکه ی قوی درراستای نشرواقعی شعایرحسینی ومذهب تشیع داشته باشد؟وقتی میدان خالی باشدراه برای نااهلان بازمیشود.
پاسخ:
ممنون از شما. انشاالله..
راستش در پاسخ باید بگم مسئولین به جای اینکه به فکر بودجه های هنگفت برای فلان ورزش و یا .. باشن، باید این اقدامات رو انجام بدن...
متاسفانه سهل انکاری زیاده..
یا علی...
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ علیرضا ait20
یه سری هم به ما بزنی بد نیست 
ممنون 
یا علی 
پاسخ:
سلام.
چشم انشاالله..
یا علی...
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ علیرضا ait20
یه سری هم به ما بزنی بد نیست 
ممنون 
یا علی 

ادبیات این آقای به اصطلاح حجت الاسلام دانشمند، کاملا آشناست، منو یاد افرادی میندازه که نمیخوام اسمشونو بیارم

ولایت محک بزرگیه تا همه ناخالصی های خودشونو رو کنن.

 

"خامنه ای ، خمینی دیگر است

ولایتش ولایت حیدر است"

 

ممنون از شما.

پاسخ:
سلام.
متشکر از شما.
یا علی...
۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۰:۱۷ الجیش الخامنه ای
سلام.
متشکرم از شما.
بسیار زیبا و کامل بود.
امیدوارم دنیا از وجود این سگ صفتان نابود گردد
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۲۱ سرباز ولایت

سلام

امام خمینی: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است

مرگ بر ضد ولایت فقیه

حق با صادق شیرازیه...
به شما چه که تو کار دیگران دخالت میکنی.....
برو پی کارت بچه....
تو رو چه به این حرفا...
پاسخ:
!!!!!!!!
ممنون از اظهار نظرتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">