مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تصاویر از مزار شهدای قدیمی ( قبل از بازسایزی) عکاس: میلاد رجبی

تصاویر جدید از احداث مزار شهدای جدید ، عکاس: محمد بابایی

نظرات  (۷۷)

۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۷ بسیجی کریمی
کاش دراین رمضان لایق دیدار شوم-سحری بانظر لطف تو بیدار شوم-کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان-تاکه همسفره تو لحظه افطار شوم
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۵ سجاد عبدی

امروز امتحان ابراهیم...

امتحان اسماعیل ...

دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...

و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .)      !


عید قربان بر شما مبارک...
▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║

سلام علیکم وخداقوت به تمام رزمندگان جنگ نرم_وبلاگ شما هم لینک وبلاگ منتظرکلیپ گردید،امیدوار هستم در سایه الطاف امام زمان(عج)موفق وپیروزباشید وإن شاءالله رهروی راه شهداء وامام شهدا ومقام عظمای ولایت باشیم- یا مهدی عج صلوات
۱۷ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۳ آشنای غریب
سلام و عرض ادب ...خدا قوت !

شما نیز هم با افتخار لینک شدید ... :)

موفق باشید ...

یا زهرا(س)
۱۵ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۳ امیــــــــر(پـــــرپرواز)
با نامت نجوا که نه زندگی می کنیم هر جا نامت را دیدیم بهشت آنجاست و هر جا نه جهنم ماست! یـــــــــــــاحسینــــــــــــــ.....
به روزیم به حدیثی زیبا و...

۱۳ مهر ۹۲ ، ۰۰:۱۹ مسیحای سبحان
سلام
آپم
زود بیای
ممنون
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۵ سرباز منتـــظر
سلام علیکم به روزیم
با سوریه یا پیکره ی اسلام؟؟
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۱ حسن امکانی
سلام!
وبسایت بسیار فعال و پر محتوایی دارید...
اگه موافق باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم ....!!!

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۳ خواهر رزمنده
سلام.میلاد با سعادت ثامن الائمه مبارک. التماس دعا
پاسخ:
سلام.
متشکر از حضورتون.
یا علی...
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۵ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
سلام . ممنون از زحمات شما .
پاسخ:
سلام.
خواهش میکنم.
در پناه حق....
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۴ ✜خـادم المهدی✜
خدا عزت بهتون بده انشاالله
پاسخ:
سلام.
متشکر از شما.
یا علی...
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۹ مهدی سلیمانی
سلام رزمنده ...خدا قوت

وبلاگ زیبایی دارید ...تمایل به تبادل لینک داشتید خبر کنید...

وبلاگ کلیپ عمار (عمار کلیپ )
http://ammarclip.blog.ir/

وبلاگ اصلی (راه روشن )
http://rooshan.blog.ir/

وبلاگ طرح ها ( خادم الخادمین )
http://goooya.blog.ir/

اگر مایل بودید بنر وبلاگ عمار کلیپ را در وبتون قرار بدید ...
http://nooromahdi.ir/upload/uploads/13752925113931.png

حتما سر بزنید و نظر بدید ...موفق باشید...

یا زهرا(س)
آنان که مفهوم ولایت را نمی دانند در کار ما سخت درمانده اند.
شهید آوینی


"صراط" درگاهی است برای نوشتن
از مطالبات امام خامنه ای (روحی فداه)

منتظر حضورتانیم

یا حق

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۲ پیروزپیمان
سلام

یارب الروح الله

یارب الشهدا

آرزوی صحت و طول عمر با برکت برای شما دارم[گل]
....
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۱۱ یعقوب کربلا

سلام
با یک مطلب در مورد
سینما در خدمت هستم..
منتظر نظرتان...


پاسخ:
سلام ،
چشم ،خدمت میرسم
یا علی...
ببخشید برادر یه مدت نبودم 
یا علی 

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۱ سوخته دلان
سلام بزرگوار
بروزم با موضوع گوشه حرم جایی هست؟
منتظر حظور گرم
و نظر تاثیر گذارتون هستم
یاعلی
سوخته دل
با موضوع امام چندم ؟؟؟در خدمتم
حق با علی ست
پاسخ:
سلام.
چشم.
یا علی...
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۱ بابک الماسیان
سلام
خدا قوت
دعا فراموش نشه
یا علی...
سلام
بالاخره آزاد شدم!م سیستم گرفتم و هم نتم وصل شد قول میدم تند تند بیام و تند تند آپ کنم...
پاسخ:
سلام.
مبارکه..
منتظریم..
یا علی..
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۲ یعقوب کربلا
به ما هم سر بزنید
منتظر نظرتان هستیم
..
یاعلی

پاسخ:
سلام.
چشم.
یا علی...
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۳ مهدی درخشان
سلام
امروز از سفر مکه برگشتم و با یه سری اشعار جدید آپم
خوشحال میشم تو وبم ببینمت
ممنون
پاسخ:
سلام.
چشم ، خدمت میرسم.
یا علی...

سلام با پست اسم کم بود ؟؟!!! در خدمت هستم....لطفا اطلاع رسانی شود...

پاسخ:
سلام.
به روی چشم.
در پناه حق....
یا علی....
    سلام

با فتوکاریکتوری با عنوان از کلید شیخ کلید تا دایره باز دکتر ولایتی بروزم !
منتظر نظرات شما هستم....
فرهنگ پرواز
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/23/fotokarikator1231231231
پاسخ:
سلام.
خدمت میرسم.
در پناه حق...

 

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم. *** سحری با نظر لطف تو بیدارشویم
۲۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۷ مسیحای سبحان
در دعاهای افطار و سحرتان اگر یادم هم نکنید، ملالی نیست خودتان را بیشتر بخواهید... خوشحال و شادم می کنید...

ماه عبادت و ریاضت دل را به شما تبریک می گویم....
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
ببخشید دیر جوابتون رو میدم.
چند روزی به لطف خدا مریض شدم...بازهم به لطف خدا عافیت گرفتم...
عزرخواهی من رو بپذیرید.
در پناه حق...

قال رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله :

مَن أدرَکَ شَهرَ رَمَضانَ فَلَم یُغفَر لَهُ فَأبعَدَهُ اللهُ

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند : ھر که ماه رمضان را دریابد و آمرزیده نشود، خداوند او را (از رحمت خود) دور گرداند.

میزان الحکمه، روایت 7456

پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
ببخشید دیر جوابتون رو میدم.
چند روزی به لطف خدا مریض شدم...بازهم به لطف خدا عافیت گرفتم...
عزرخواهی من رو بپذیرید.
در پناه حق...

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۱ آرمان غفاری
سلام .
امیدوارم موفق باشید .
با نوشته های زیر بروز شدیم .
+ ترول ( 4 )
+ جملات تامل برانگیز(1)
+ طرز تهیه ی سریال ماه رمضان


ممنون .
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
ببخشید دیر جوابتون رو میدم.
چند روزی به لطف خدا مریض شدم...بازهم به لطف خدا عافیت گرفتم...
عزرخواهی من رو بپذیرید.
در پناه حق...

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۵ آرمان غفاری
سلام .
امیدوارم موفق باشید .
موضوع وبلاگ من : مطالب علمی و کمی هم سرگرمی
با نوشته های زیر بروز شدیم .
+ تیم المپیاد کامپیوتر ایران
+ یه کمی با هم بخندیم ... ( 3 )

(اگر از دریافت این تبلیغات در این جا ناخرسند هستید ، آگاهم کنید تا دیگر برای شما ارسال نشود )
وبلاگ من : http://imo-ioi.blog.ir/
ممنون .

پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
ببخشید دیر جوابتون رو میدم.
چند روزی به لطف خدا مریض شدم...بازهم به لطف خدا عافیت گرفتم...
عزرخواهی من رو بپذیرید.
در پناه حق...

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
پاسخ:
سلام.
بله...
ممنون از شما.
در پناه حق....
دعا کنید برام....
انشاالله فردا خدمتتون میرسم.
ببخشید بابت تاخیر...
امروز یکم ناخوش احوالم...
در پناه حق...
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۱ سیمای شفق
با مهر انحراف 5 و 6 مشتاق حضور شما هستیم .
پاسخ:
سلام.
بله...
ممنون از شما.
در پناه حق....
دعا کنید برام....
انشاالله فردا خدمتتون میرسم.
ببخشید بابت تاخیر...
امروز یکم ناخوش احوالم...
در پناه حق...
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۸ رها پاک سرشت

درویش شعر میگویید شما؟!زندگی ام بهم ریخنه است....

به جر این دو انگشتر و گوشه و ی مسجد شما جایی ندارم‘کسی را ندارم!

-کسی نداری؟!...خیالت بی کس است که کس ندارد؟ نه.....

کس بی کسان علی است...یا علی مددی! این ناکس است که کس ندارد...فهمت بیجیک گرفت؟؟

بروزم!

پاسخ:
ممنون از شما.
چشم.
خدمت میرسم.
یا علی....
۱۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۴ پویا ندری
سلام ، 
ما هم لینک کن تا لینک تون کنم .
ممنون
پاسخ:
سلام.
چشم.
لینکتون میکنم.
یا علی...
خوشحال باشین  بالاخره به روز شدیم اونم با دو پست! تشریف بیارین

پاسخ:
سلام.
انشاالله سر میزنم....
یا علی....
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۹ مسیحای سبحان
سلام ممنون بزرگوار.
منو با همین اسم لینک کنین و خبر بدین با چه اسمی لینکتون کنم.
یا علی
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
با افتخار لینک شدید.
یا علی......
ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ !
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ِ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ…
ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ” ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ …!




[خجالت][گل]
پاسخ:
خیلی قشنگ و مفهومی....
یا علی......
از حضور گرمتون متشکرم.
یا حق...

پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
یا علی....
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۱ سفیـــر نـــور
سلام
حتما...
بگید با چه اسمی لینک کنم؟
پاسخ:
شما با افتخار لینک شدید.
در پناه حق...
جوابتون رو با بلاگتون ارسال کردم.
یا علی...
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۷ محسن غفوری
سلام شرمنده از دیروز وبلاگ رو بروز کردم سربزن به ما
موفق باشی
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
خیلی پیگیر بودم.
ممنون.
به امید روزهای بهتر...
صبح هم ماجرای ساده ایست

گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند


عمر من قد نمیدهد

به سفرت بگو کوتاه بیاید
پاسخ:
سلام.
جالب و زیبا..
ممنون از اشعار ارسالی...
خیلی ازشون استفاده میکنم...
یا علی....
من از دوری تو میترسم
من از انزوای شعر میترسم
من از سکوت
و
واز بی ترانگی میترسم
دل من
گره خورده به بند باران است
دلم به زریه آسمان قفل شده
دلم سراغ شوقی بی قیمت و قافیه را میگیرد 
من همان احتمال گریستن گمگشتگی ام
من همان تحمل هزاران ساله کویرم
من
همان کتمان مرگم
برای نوظهورترین پروانه
پاسخ:
ممنون...
خیلی قشنگ بود...
یا علی.....

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۷ علیرضا ait20
سلام ....چیزی تو وبم ندیدم .....دوباره بفرستید.....ممنون می شم........اپم
پاسخ:
؟؟؟؟؟//
سلام.
چشم.
یا علی...
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۱ یه بنده خدا
این پیام مال من نیست ولی بخونش تورو امام زمان قسم میدم بخونش،دختری از خوزستان هستم که پزشکان از علاجم نامید شدند شبی خواب حضرت زینب(س)را دیدم درگلوم اب ریخت شفا گرفتم ازم خواست اینو به20 نفر بگم این پیام بدست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارش را از دست داد مرد دیگری اعتقاد داشت20 میلیون بدست اورد بدست کس دیگری افتاد عمل نکرد پسرش را از دست داد اگر به حضرت زینب(س)اعتقاد داری این پیامو به20نفر بفرست 20روز دیگه منتظر یه معجزه باش تورو خدا بفرست*
پاسخ:
سلام.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))
ممنون از شما.
یا علی....
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۲ آرمان غفاری
سلام .
امیدوارم موفق باشید .
با نوشته های زیر بروز شدیم .
+ مقوی ترین هوای دنیا
+ تخریب طبیعت
+ طرز فکر دانشجو
+ چیستان(3)
+ همه جا+عکس
+ اینور و اونور+عکس
+نقاشی سه بعدی(1)
+ جکستان(1)
{اگر از دریافت این تبلیغات در این جا ناخرسند هستید ، آگاهم کنید تا دیگر برای شما ارسال نشود }
ممنون .
پاسخ:
سلام.
چشم.
خدمت میرسم.
یا علی...سید علی...
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۶ مهدی ایکس
این پیام مال من نیست ولی بخونش تورو امام زمان قسم میدم بخونش،دختری از خوزستان هستم که پزشکان از علاجم نامید شدند شبی خواب حضرت زینب(س)را دیدم درگلوم اب ریخت شفا گرفتم ازم خواست اینو به20 نفر بگم این پیام بدست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارش را از دست داد مرد دیگری اعتقاد داشت20 میلیون بدست اورد بدست کس دیگری افتاد عمل نکرد پسرش را از دست داد اگر به حضرت زینب(س)اعتقاد داری این پیامو به20نفر بفرست 20روز دیگه منتظر یه معجزه باش تورو خدا بفرست*
پاسخ:
!!!!!!!!!!!!!    :))
ممنون.
یا علی....
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۱ یگانه مهاجر
سلام
لینک شدین شما هم لینک کنید

پاسخ:
سلام.
با افتخار لینک شدید.
یا علی....
۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۳ حامیان دکتر سعید جلیلی
سلام،ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.
کپی مطالب ما کاملاً آزاد است.
یاعلی
پاسخ:
سلام.
ممنون از لطفتون.
در پناه حق...
یا علی...سید علی...
سلام کد لوگوی ما رو قرار بدید ضمنا
کد لوگوتونو بفرستید برامون تا قرار بدید...

منتظریم
یاعلی..
پاسخ:
سلام.
کد شما مثل اینکه اشتباهه....
ممنون میشم دوباره کد رو ارسال کنید.
یا علی....
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۲ سید میلاد موسوی
زردشت: هرگز به گفتار و آموزش دروغ پرست و گمراه گوش ندهید زیرا چنین کسی خانه و ده و شهر و کشور را به ویرانی و تباهی کشاند. پس باید آنان را از خود دور سازید و به خود راه ندهید. (بند 18، یسنا، هات 31)

درود؛ به روز شدیم با:
- فروع دین
- مادر اقیانوس عاطفه
پاسخ:
سلام.
انشاالله میرسم خدمتتون.
یا علی....
۱۴ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۸ سیمای شفق
     سلام
با مها ر انحراف سه و چها به روز هستیم مشتاق حضور شما هستیم .
                   
پاسخ:
سلام...
میرسم خدمتتون...
یا علی....
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۷ علیرضا عطاریان
نه خب من می خواستم بدونم در عرصه ی سیاسی / اجتماعی / نظامی /اقتصادی بصیرتتون چه جوریه ....؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه ممکنه به ایمیلم بزنید 
ممنون
اپم
پاسخ:
سلام.
جواب به وبتون ارسال شد.
یا علی....
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۳ علیرضا عطاریان
اقا بصیر یه سوال: شما که اسم مستعارتون بصیر هست در واقع بصیرت(از دید گاه رهبری) دارید یانه؟؟؟؟؟؟؟
ممنون
پاسخ:
اون بستگی داره به نظر اطرافیان و کسانی که منو میشناسند.
من صرفا یکی از دلایل انتخاب این اسم رو به خاطر علاقه وافرم به شهید والا مقام حاج حسین بصیر گذاشتم.
البته تمام سعی و تلاشم اینه که در امر بصیرت افزایی هم کوشا باشم و در واقع همچون اسم مستعارم بصیر باشم.
ممنون از شما.
سوال دیگه ای باشه در خدمتم...
یا علی...
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۴ علیرضا عطاریان
خواهش می کنم
علی یارتون
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
یا علی....
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۴ علیرضا عطاریان
سلام راستی یه چیزی اگه مطلب می خوای من یه مطلب تو وبلاگ قبلیم در مورد رهبری گذاشتم ......اگه به کارتون میاد می تونین استفاده کنید....ادرس:happiness-for-life.rozblog.com
پاسخ:
سلام.
اومدم و دانلودشون کردم..
ممنون از لطفتون...
یاعلی....
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ علیرضا عطاریان
سلام با مطلبی از امام مهدی (عج) به روز شدیم......
پاسخ:
سلام.
دارم میام خدمتتون.
یا علی...
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۰ مهدی ایکس
سلام !
خواهش میکنم!
کاری نکردم فقط کمکتون کردم!
:))))))))
+ آپـــــــــــــــــــــــــــــم
پاسخ:
سلام.
دارم میاااااام....
یا علی.
مخلصیم........
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۴ مهدی ایکس
آهان اون نظر رو خوندی بهم حتما خبر بده !
ممنونم !
پاسخ:
سلام.
واقعا ممنون.
امید وارم بتونم جبران کنم.
یا علی...
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۸ حامیان دکتر سعید جلیلی
سلام.وبلاگ زیبایی دارید.
لینک شدید
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
شما هم با افتخار لینک شدید.
یا علی...

دلم می خواهد گاهی جار بزنم
آی دزد
آی دزد
آهای چرا همه دنبال چپاول تنها یی من هستند   
پاسخ:
ممنون از شما.
یا علی....
سلام
بسیار عالی بود
لینک شدید
پاسخ:
سلام.
شما هم با افتخار لینک شدید.
به امید همکاری بیشتر و ترویج مذهب و فرهنگ صحیح در جامعه..
یا علی....
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۲ علیرضا عطاریان
سلام ...من شمارو لینک کردم ....... از وب شما خوشم اومد .... من تازه یه وبلاگ زدم خوش حال می شم من رو از نظراتتون بهره مند کنیدhttp://ait20.blog.ir/
پاسخ:
سلام.
شما هم لینک شدید.
ممنون از شما.
یا علی...
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۵ سید میلاد موسوی
زردشت پیامبر: بیاییم از کسانی شویم که این جهان را تازه و نو می گردانند.

درود فراوان به شما؛ امیدوارم تندرست باشید؛
با 3 نوشته با سرنوشتار:
+ قانون 80/20
+ اراده
+ سروده های زرتشت
به روز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم.
هم اکنون بدرود.
پاسخ:
سلام.
متشکرم...
میرسم خدمتتون.
یا علی...
با افتخار لینک شدین
یاعلی
پاسخ:
سلام.
شما هم با افتخار لینک شدید.
یا علی....
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۳ پایگاه مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی
سلام.
علاقه مند به لینک هستم.
چیکار باید کرد؟؟؟؟؟
پاسخ:
آدرستون رو بگزارید و اینکه لینک بفرمایید تا لینکتون کنم...

ما پیرو خط ولایتیم.................
پاسخ:
سلام.
انشاالله که همیشه موفق باشید و در این راه به درجه شهادت نائل بیاید.
یا علی...
عید شما هم مبارک 
میلاد منجی عالم بشریت مبارکباد....
پاسخ:
عید بر شما مبارک.
ممنون از شما.
یا علی...
با سلام و عرض ادب
خسته نباشید
اگه میشه مارو با نام شکار اگه نمی شه با نام بسیجی لینک کنید
بعد به من خبر بدید وبگید تا با هر اسمی میخاید لینکتون کنم
با تشکر مجدد....
پاسخ:
سلام.
با افتخار لینک شدید.

سلام
میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف برشما مبارکباد
پیروز باشید و شهادت نصیبتان ان شاالله
پاسخ:
سلام.
بر شما هم مبارک باد.
نصیب شما هم بشه انشاللله.
در پناه حق....
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۰ فاطمه زاهدی

سلام

وبلاگ مفید و جالبی دارید.

انشا اله که موفق باشید

میلاد امام عصر هم بر شما مبارک.

پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
بر شما هم مبارک.
یا علی....
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۷ سید میلاد موسوی
فیثاغورث: خشم با دیوانگی آغاز می شود و با پشیمانی پایان می پذیرد

.: بنام پروردگار دادار :.
درود فراوان؛
با نوشته هایی با سرنوشتار:
+ مهدی در آینه کلام معصومین
+ مهدی، ای همیشه بهترین
+ چگونگی ولادت امام زمان در عصر خفقان و تهدید
+ درسی از نهج البلاغه (1)
بروز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم..
پاسخ:
انشاالله....
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۴ سید میلاد موسوی
درودی دگر؛
با افتخار پیوند داده شدید؛
به امید همکاری های بیشتر.
http://ipendar.blog.ir/page/link
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۰:۲۳ سید میلاد موسوی
درود فراوان؛
امیدوارم حالتان خوب و زندگی به کامتان باشد؛
به ما هم سر بزنید و اگر با داد و ستد پیوند همدل بودید؛ آگاهمان کنید؛
در پناه پروردگار دادار؛
بدرود.
iPendar.Blog.Ir
پاسخ:
سلام.
با افتخار لین شدید .
یا علی....
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۸ خادم الشهدا
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
متشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">