مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود نرم افزار کلوب مسنجر v1.0

حجم نرم افزار : 1.3 مگابایت

تاریخ انتشار قبلی این مطلب : ۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۶:۲۱

نظرات  (۱۹)

۳۱ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۸ مجید واشقانی اراک
هنوز شعور و سواد ندارید . گوشی اندروید برنامه با فرمت apk باز میکنه این که شما توی سایت گذاشتی exe . برو اول فناوری اطلاعات یاد بگیر . من سه ساله که مهندس آی تی . احمق ها
با سلام.من دانلود کردم وثبت نام هم کردم.و  وقتی که کلوب ایدی و رمز رو میزنم مینویسه بروز خطا کد 4...لطفا رسیدگی کنین

sdMyH8 slsiakwlbkia, [url=http://ivhlxqnfxdao.com/]ivhlxqnfxdao[/url], [link=http://osdwskjhuqmm.com/]osdwskjhuqmm[/link], http://mhvvxjwjkset.com/
دس خوش مشتی
دس خوش مشتی
سلام.دوستان من هر نرف افزار که دان میکنم یه اسم کلوب مسنجر رو گوشیم باز نمیکنه میگه فایل اشتباهه یا هم وجود نداره 
سلام. کلوب مسنجر نسخه اندروید نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام،
خیر
noskhe androyd plz
az koja mitonam dan konam

نسخه اندرویدشو میخام ، سایتش توی گوشی خیلی بد لود میشه و با این سرعت اینترنت واقعا سخته

chizio k baz nemishe chera vase dawlnoad mizariid

forouhar2afm
این ادرس کلوپمه
مسدود شده لطفا درستش کنید
بوووووووووووووووووووس
کلوب مسنجر ایراد داره و باز نمیشه
خواهشن رسیدگی کنید


تشکر...
منم مشکل مرضیه خانم رو دارم لطفا به منم کمک کنیدممنون
پاسخ:
از سرور کلوب قطع سرویس شده...
یه جورایی تحریم نرم افزار شدیم..
یا علی...
سلام من دانلودکردم نصبشم کردم امابازنمیشه میگه اینترنتم قطعه درصورتی نیست چرا؟؟؟
۱۸ آذر ۹۲ ، ۰۱:۳۱ امیربازاری
با سلام من
کلوپ مسنجر رو دانلود کردم ولی این پیامو میده ((نسخه برنامه مورد استفاده شما منقضی گردیده است))
لطفا پیگیری کنید
با تشکر
من دانلود کردم ولی میگه یا نت قطعه یا دچار مشکله.درحالی که درسته.خواهشا پیگیری شود
سلام
کلوب مسنجر ایراد داره و باز نمیشه
خواهشن رسیدگی کنید
ارور میده و میگه ک کلوب دچار قطع کوقت شده و ....
agha ma ino down kardim vali baz nemishe
lootfan peigiir shiid 
ba tashakoor

salam
mn cloob mess down kardam ,nasb shod vali ejra nemishe?
mishe rahnamim konid?age mishe javab ro behem mail bezanid ba tashakor

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">