مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

(جهت مشاهده تصاویر در سایز اصلی و بزرگ بر روی آن کلیک فرمایید)

*هو المحبوب*

در مورخ 25 بهمن سال 1394،پاسی از شب را میگذراندم که ناگهان احساس غریبی در من نمایان گشت.

علت بروز احساس غریب و مثال زدنی،یادآوری خاطرات زیبا و تکرارنشدنی بود که در گذشته ام برای من رخ داده بود!

به (درایو) خاطرات گذشته خود رجوع کردم و شروع کردم به تجزیه و تحلیل وقایع رخ داده و نظاره عکس های قدیمی که هرکدام بیان گر زیباترین فرازهای زندگی من بود!

در این چند صباحی که در این کره خاکی زیست میکنم به جرات میتوان گفت ایامی را زیباتر و خاطره انگیز تر از سکونت در شهر چغادک از توابع شهرستان بوشهر(استان بوشهر) نیافتم!

ایامی بسیار بیاد ماندنی!بسیار شعف انگیز که حیاط خود را بی ارتباط با آن روزها نیافتم!

عمده شکل گیری عقاید سیاسی،فرهنگی و احداث بنای فکری فرهنگی اجتماعی من در آن زمان بوده است.

افتخار همراه بودن با اساتید و مردان بزرگی که تاثیرات بسیار زیادی در زندگی شخصی و اجتماعی من داشته اند.

اکنون که در حال نگارش این متون برای شما هستم،سر از پا نمیشناسم و اعلام میدارم که این دل نوشته، جزو احساسی ترین نگاشته های من است.

فردی فعال تر از حجت الاسلام رسول مهاجر در طول چند صباح زندگی خود ندیده ایم! از آغاز آشنایی با او،وی را فردی مدیر،مدبر و سرشار از نبوغ فرهنگی و ... یافتم و شیفته وی گشتم!

شاید به ذهن شما مخاطب عزیزم برسد که این ابراز نظر توام با تملق و درشت نمایی است،اما به حق چیزی جز حقیقت نیست،و الله اعلم!

از زمان ورود به شهر چغادک مفتخر به حضور در مسجد النبی(ص) شدم.

مسجدی که سرشار از صفا و صمیمیت میباشد و قطعا هروقت گذری به جنوب داشته باشم،به این مرکز نشر مفاهیم انقلاب و اسلام و مرکز جهاد فرهنگی رجوع میکنم و خاطرات خود را زنده مینمایم.

اکنون وظیفه خود میدانم تا به انعکاس خاطرات زیبای خود بپردازم و شما را دعوت کنم تا شما هم نظاره گر ان ها باشید.

در پایان عرایضم از تمامی اهالی محترم مسجد النبی(ص) و دیگر عزیزانم در چغادک بلاخص آقایان: اوژن،قایدی(حیدر)،رضا رحمت،مهاجر،خدری(صادق)،حسین سرمشقی و ... تشکر مینمایم و سلامی به گرمی پرتو آفتاب به همگی دوستان میفرستم!!.

ابوالفضل احمدی،احمد عالی،برادران خدری،جواد صفدری،شاهین نژاد،فضل الله،احسان زارعی،رضا شریفی،مهدی حیدری،دانیال عالی و ... و تمامی دوستان  دگر که پنجه های دست هایم یاری نوشتن اسامی زیبا و نورانی آن ها را نمیدهد!

*عاشقانه ای است تقدیم به شما*

و السلام علی من اتبع الهدی |     (بصیر)

عرض تشکر ویژه از همه دوستان،امیدوارم خاطرات زیبایی رو براتون زنده کرده باشم.

بصیر (مدیر تارنمای پایگاه مجازی لبیک)           

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
چریک انقلاب

نظرات  (۳)

تصاویر خاطره انگیز و زیبایی بود
تشکر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
این روزها که مادرمان بین بستر است
دل بیشتر هواییه دیدار دلبر است
این روزها که یاس علی(ع)قد خمیده است
دل بیشتر برای ظهورت تپیده است...
ایام فاطمیه تسلیت باد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">