مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بسم تعالی

با این که علاقه خاصی به گشت و گذار در پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی ندارم، ولی بر خود لازم میدانم تا برای روشنگری مردم عزیز در خصوص برخی تیتر های اخیر و خاطرات اقای رفسنجانی نقدی صریح و کوتاه داشته باشم....

گذری بر خاطرات اخیر منتشر شده هاشمی در سایت خود

.............................

تیتر بسیاری از روزنامه ها و نشریات، سایت ها و … چنین القا می کنند که هاشمی رفسنجانی، آیت الله است!
و مثلا چنین می نویسند:«آیت الله از جام زهر می گوید»…
این بدان معناست که تنها «آیت الله» در کشور ما، هاشمی رفسنجانی است. هر جا کلمه ی «آیت الله» بیاید، نام هاشمی رفسنجانی تداعی می شود!!
امام خامنه ای با کسی تعارف ندارند. اگر هاشمی رفسنجانی آیت الله است چرا امام امت چنین خطابی به ایشان ندارند؟!
آنهایی که ادعا دارند امام خامنه ای را به عنوان «ولی فقیه» و «فصل الخطاب» قبول داشته و پیرو ایشان اند، چرا هاشمی را آیت الله خطاب می کنند؟!
دقت کنید:
«متن نامه امام خامنه ای به رئیس تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 جناب حجت‌السلام و المسلمین آقای هاشمی رفسنجانی دامت برکاته
 باسلام و تحیت و تشکر از مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام بخاطر اعمال دقت لازم و پایبندی شایسته به رعایت مجاری قانونی، مقتضی است در مصوبه‌ی آن مجمع محترم تجدید‌نظر شود.
   والسلام علکیم  سیدعلی خامنه‌ای     16 تیر ۱۳۸۹
»
 
پس او حجت‌السلام و المسلمین است نه آیت الله!!
پروژه ی «آیت الله سازی» ، ولایت فقیه و مجلس خبرگان را هدف گرفته است؛ باید بصیر و هوشیار باشیم!

والسلام. علیرضا نهری . ۲۵/۱۱/۱۳۹۲

منابع دیگر برای این نقد : + + +

..................................................

یکی از تیتر های جالب و تامل بر انگیز سایت هاشمی این بود!!!

(انتخاب رهبری با خاطرۀ هاشمی)  +

لازم است تا پاسخی به شما بدهم....لطفا به بیانات جدید آقای حائری شیرازی در خصوص روایتی تازه از انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری توجهی داشته باشید + همانطور که خود شما هم میدانید انتخاب رهبری و ولایت بر مسلمین مسئله و جریانی ساده نیست که شما و خاطراتتان بخواهید باعث و بانی آن باشید.... + به نظر شخصی بنده این خود امام عصر بود که امام خامنه ای را بنا به مصلحت برای این انقلاب حفظ نمود تا این انقلاب به دست نا اهلان و بی بصیرتان غربی گرا و مدافع آمریکا و اسرائیل نیفتد ! واقعه ششم تیر هم یک مصداق از آن الطاف خفیه است...

................................................................

خاطره :

(اجابت دعای هاشمی در نماز ۸۸) +

قسمت هایی از مطالب مندرج در این خاطره را در زیر میخوانیم...

/ (سولماز ایکدر در مقاله ای پیرامون لزوم بازگشت آیت الله هاشمی به نمازجمعه بخاطر خواست اکثریت مردمی که در انتخابات 92 با نظر ایشان همراهی کردند،آورده است: حال که آخرین دعای ایشان در نمازجمعه سال 88 با انتخاب رییس‌جمهوری معتدل اجابت شده، مردم همچنان منتظر اجابت خواسته خود در بازگشت امام‌جمعه معتدل خود هستند.)

و در جای دیگری از این خاطرات آورده :

(امیدوارم بتوانیم دوباره شاهد رقابت سالم باشیم و هرکسی را که مردم خواستند همان‌طور باشد)

آقای هاشمی، به نظر شما این موضع گیری های شما باعث ایجاد اختلاف نمی گردد؟،باعث دوگانگی نمی گردد؟،باعث ایجاد تفرقه نمیگردد؟ و یا اصلا سو استفاده از تریبون عمومی و بیت المال برای بیان عقاید و منافع شخصی صحیح است؟ و یا القای عقیده شخصی و حزبی و گروهی و جناهی شما درست است؟

آیا این عمل حمایت از یک فرد خاص نیست؟؟؟؟  

جالب است که خود شما مخالف استفاده از تریبون به جهت دامن زدن به اختلاف و ایجاد تفرقه و یا حمایت از فرد و حذب خاصی هستید!!!!!

این را از خاطرات خود شما خواندیم!!!!!!

/ (آیت الله هاشمی رفسنجانی در اسفندماه سال 91 ضمن بیان اینکه "دوقطبی ملّت - حکومت" منشاء ایجاد فتنه و انحراف در کشوراست، تاکید کرد: آنچه که فضای انتخابات را از حالت رقابتی خارج و جنبه ناعادلانه به آن می‌بخشد، سوءاستفاده محافل قدرت و جریانات انحصارطلب از امکانات حکومتی برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه است.)  +

نمیدانم چرا انقدر بین حرف و عمل شما انقدر تناقض است آقای رفسنجانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.........................................................

تیتر بعدی و تامل انگیز تر هم این بود:

"جدیدالاسلام ها" از ماهواره می ترسند+ فیلم  +

درباره تیتر بالا لازم است بگویم که همان انقدر که شما برادر(قدیم المسلمان) از ماهواره نترسیدی و آن را به کانون گرم! و صمیمی! خانواده خود آوردید و فرزندان خود را توانستی بدون!!!!! تاثیر غرب گرایی! و ضد ایرانی!!!! و اسلامی!!! و حکومتی!!! و مذهبی پرورش دادی کفایت میکند!!!!!شما لطفا به فکر مردم و روش تربیت و  مدیریت منزل آن ها نشو.....

از احوالات فائزه و مهدی و فاطمه و همسر گرامیتان خانم عفت مرعشی میتوان فهمید که مسلمان بودن شما چقدر تاثیر در عدم تاثیر از ماهواره گذاشته است!!!!! حتما وقایع سال 88 یادتان رفت؟؟؟ آن مصاحبه ضد نظام و تفرقه انگیز همسرتان یادتان رفت؟ قضیه حضور فائزه در خیابان های تهران یادتان رفت؟؟؟؟ آن مصاحبه و فایل صوتی منصوب به پسرتان یادتان رفت؟؟؟؟  نماز جمعه سال 88 خودتان یادتان رفت؟؟؟  احضارات فاطمه هاشمی دخترتان بعد از دستگیری فائزه و مهدی یادتان رفت؟؟؟؟  احضارات و خاطرات همسرتان بعد از دستگیری مهدی و فائزه یادتان رفت؟؟؟؟ تیتر های خاطرات منتشر شده سایتتان یادتان رفت؟؟؟؟

اگر ترس از ماهواره باعث میشود برچسب جدیدالاسلام به ما بچسبانید،ما افتخار میکنیم تا جدید الاسلام باشیم تا اینکه قدیم الاسلام باشیم و حال و احوال زندگی ما مثل احوالات فرزندان و همسر شما باشد!!!

نمیدانم شما چرا با این همه فراموشی که دارید این خاطراتی که از گذشته یادتان است و آن را در سایتتان انتشار میدهید انقدر شفاف و بدون نقص و فراموشی در ذهنتان مانده؟؟؟!!!!!!!!

جالب این است که بیان این خاطرات در سایت خودتان مشکلی ندارد!! ، ولی اگر یک سری جوان های عزیز و فعال ما بخواهند از آن مستند تهیه کنند انقدر به مزاجتان بد می آید!!!!!!!! جلل خالق.....انسان تکلیف خود را دیگر نمیداند!!!!!!!!؟؟؟؟!!!!!!!!

راستی شما که موافق ماهواره هستید نظرتان درباره : التماس دعای یکی از رسانه های غربی و اپوزیسیون و ضد نظام از یکی از مراجع عظام!!!؟؟ تقلید چیست؟

آیا صرفا شما به عمامه انگلیسی و غربی اعتقادی دارید؟

آقای رفسنجانی شما به جای اینکه بیایید از آیت الله سیستانی خاطره تعریف کنید که :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در گزیده مصاحبه  ایشان با جمهوری اسلامی در سال 92 آمده است:

اگر دست افراطیون را از تریبون‌هایمان کوتاه کنیم و حکومت خودش را از این مسایل جدا کند مابا کسی دعوا نداریم. مگر شیعه‌هراسی از کجا شروع شد؟ مگر شیعه‌هراسی از کجا شروع شد و شدت گرفت؟ چرا در این هفت،هشت سال اخیر-دوران احمدی نژاد- اینقدر شدت گرفت؟ چرا تابه حال شیعیان چنین مشکلاتی را نداشتند.

آیت‌الله سیستانی به من گفتند شما در آنجا کارهایی می‌کنید که تاوان آن را مقلدین ما در کشورهای عربی می‌دهند و شیعیان ما تحت فشارند. بله ما هم افراطی شیعه داریم و هم افراطی سنی. کشورهای اهل سنت افراطی‌های خود را مهار کنند و ما هم افراطی‌ها را مهار می‌کنیم.

آقا هم همین حرف را زدند. ایشان در جمع ما خبرگان گفتند افراطی‌های شیعه وسنی مقصر این اختلافات‌‌اند.این کارهایی که این جور می‌کنند به نام ولایت و حرف‌های عجیب‌و غریبی که می‌زنند عید‌الزهرا و امثال اینها خوب معلوم است که اهانت است.

خدا در قرآن به مسلمانان گفته: شما به بت‌ها بد نگوئید چون اگر بگوئید نتیجه آن می‌شود که آنها به خدا بد می‌گویند و آن وقت گمراه‌تر می‌شوند. ما اصل‌مان روشن است مبانی‌مان روشن است مشکلات عمده کشور زیر سر افراطی‌های شیعه و سنی است، طالبان والقاعده نمونه‌های بیرون هستند و ما هم از اینجا چیزهایی داریم.

منبع: +

لطفا به فکر کنترل خانواده و اطرافیانتان باشید تا به این انقلاب و نظام و دین ضربه نزنند!!!!

حتما خجالت کشیدید تا به آیت الله سیستانی بگویید که در سال 88 و بعد از آن این فرزندان شما بودند که سری در بین سران فتنه بر علیه نظام بودند؟

حتما خجالت کشیدید تا علت حضور فائزه در اغتشاشات و تجمع ها و مصاحبه و سخنرانی های اورا بگویید؟

حتما خجالت کشیدید که قضیه مهدی هاشمی و اختلاص ها و حضور او در قضایای مختلف که منجر به محکوم شدن وی شد را بگویید؟

دعوت خانم مرعشی همسر محترمتان از مردم به جهت شرکت در تظاهرات هم جای خود دارد!

نماز جمعه و ... که منصوب به خودتان هم هست که بماند برای بعد....

.............................................

گویا دیگر خیلی پیر شده اید و انقدر خطاهای ساده دارید که من بی سواد(البته بی سواد نیستم،این لقبی است که رییس جمهور منتخب مردم به منتقدین میدهد!!!!!) شما را به باد انتقاد میگیرد...

فکر کنم یواش یواش باید به فکر سکونت دائمی خود در زادگاه خود یعنی رفسنجان باشید و به فکر بازنشستگی!!!!!

نظرات  (۳)

هرکس ز ولایت و ولی دور شود-همسایه دشمن است و منفور شود
دمتون گرم....حال کردیم....
کلا از مطالب آنتی هاشمی استقبال می کنم
دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">