مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بدیهی است که برخی از این شیوه­ها چون: سگ خواندن خود و صدای عوعو در آوردن و … این قبیل مداحان که برای بازار گرمی و پر کردن جیب و نه از روی ارادت و بصیرت صورت می­گرفت، نه تنها وهن ائمه معصومین(ع) و خاندان مطهر ایشان، بلکه وهن دین و مذهب و دست­آویزی برای جسارت دشمن و وهابیت پلید به حساب می­آید که خوشبختانه با هدایت علمای اعلام و دلسوزان و علاقه­مندان روشن­نگر، به مقیاس بسیار عظیمی از حجم این انحرافات کاسته شده است.

دوم آنکه در هجمه­ای که بدین واسطه به دکتر عباسی می­شود، ردپای چند گروه، با انگیزه­های متفاوت قابل رصد می­باشد:

۱-     انتقام­جویان از مواضع سیاسی دکتر عباسی قبل و بعد از فتنه ۸۸ که سخنرانی­های وی به خصوص در سطح دانشگاه­های سراسر کشور موجب روشنگری­های موثر و افشای چهره نفاق و ماهیت اشرافی وابستگان فتنه و فرزندان مجرم و متخلف ایشان گردید.

بدیهی است که این دسته از زخم خوردگان فتنه از پای نخواهند نشست و با زیر زره­بین بردن آثار و مواضع سال­های دور و نزدیک امثال عباسی­ها در صدد انتقام­­جویی از این شخصیت­ها برخواهند آمد.

ردپای این قشر از منتقدین در ماجرای  کهنه انتقاد از چند مداح خاص به روشنی هویداست.

۲-    گروهی از خادمان و مداحان مخلص که خدمات و ارادت آنان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بر کسی پوشیده نیست، اما بدون شناخت کافی از عملکرد امثال دکتر عباسی و در اثر موج تبلیغاتی و سازماندهی شده دسته اول، دچار سوء تفاهم گردیده و بعضا به موضع­گیری­های تند علیه وی کشیده شده­اند.

بی تردید این دسته از مداحان و علاقمندان به آنها با کسب اطلاع دقیق و آشنایی با خدمات علمی بی­نظیر و یا کم­نظیر دکتر عباسی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص در دانشگاه­ها و ضربات خرد کننده­ای که در بین اقشار جوان و مستعد کشور به نگرش­های غربی سکولارها، لیبرال­ها و اذناب آنها وارد کرده است، این سوء تفاهم را جز سهوالکلام نخواهند یافت.

اگرچه در بین این گروه، افراد بی بصیرتی نیز یافت می­شوند که زود تحت تاثیر قرار گرفته و در مورد چیزی که به طور کامل گوش فرا نداده‌اند، دست به قضاوت ناروا می‌زنند. بدیهی است که از این گروه از مداحان انتظار بی‌بصیرتی نباید داشت، آنهم لحن‌های تند نسبت به افرادی که آبرو و سرمایه زندگی خود را وقف اسلام و نظام کرده‌اند. دلیل بی‌بصیرتی این افراد بازی‌ کردن در زمین دشمن است والا کدام فرد منصف و مطلعی است که نداند دکتر عباسی با ده­ها ساعت دروس «سنت حسنه» خود، چگونگی نقش جامعه‌سازانه‌ی ائمه اطهار(ع) در ادامه نهضت انبیاء را تبیین کرده است. به علاوه، با سلسله دروس «غرب‌شناسی» خود چه آتشی بر پیکر غربی‌ها و شیفتگان و وابستگان داخلی آنها نشانده است. کدام فرد منصف و مطلعی است که نداند که دکتر عباسی با ساعت­ها دروس غنی و پرمایه خود تحت عناوین کلبه کرامت، چگونه سحر استراتژیست­­های غربی را باطل کرده است. چه کسی است که نداند دکتر عباسی با مناظره‌های موثر و روشنگر خود چگونه افکار مسموم منافقین و فتنه‌گران را در سطح دانشگاههای سراسر کشور افشا و برملا کرده است.

آیا این دسته از مداحان بی­بصیرت با این شیوه­های قابل انتقادی که در گذشته داشته­اند، قادر به کسب یک­صدم توفیقات کسب شده توسط امثال دکتر عباسی در سطح دانشگاه­ها را داشته و یا خواهند داشت.

۳-    گروهی از منتقدین که نان به نرخ روز می­خورند و برای­شان مهم نیست که انتقاد بر سَبیل حق می­کنند و یا به ناحق جفا روا می­دارند. برای این دسته و گروه چیزی جز جنجال آفرینی و مطرح شدن در صدر  تنش آفرینان مطرح نیست. به همین دلیل در نقش آتش بیاران معرکه مرتکب جرایم رسانه­ای شده و با انتساب القاب مجرمانه به دکتر عباسی خود را در ورطه پیگردهای قضایی قرار داده می­دهند.

حاصل کلام آن که همگان به خصوص علاقمندان به اسلام و نظام مراقب باشند. نیروهای خود را در جهت خنثی کردن توانایی­های خود و همراهان ثابت قدم خود بکار نگیرند که بی­تردید صدمات جبران ناپذیری از سوی دشمن دریافت خواهد شد.

پایگاه مجازی لبیک

نظرات  (۱)

مهر تو در دوجهان بهر سفر مارا بس


بحر اَلطاف تو از هفت گهر  مارا بس


دیدن گل به دو چشم دگران ارزانی


زین دو نرگس به غمت ژاله ی تر مارا بس


عالمی ریزه خور مائده ی خوان تواَند


از سر سفره ی تو خون جگر مارا بس


معدن هرچه طلا پیشکش زرخواهان


صورتی چون زر از این غصّه دگر مارا بس


آتش داغ تو سوزانده دل عالم را


شعله ای زان همه سوزنده شرر مارا بس


آب بی یاد لبت باد حرام ای ساقی


سوختن بر عطشت شام و سحر مارا بس


در هیاهوی قیامت که همه مضطربند


نظر مرحمتی زان دو بصر مارا بس


سلام

باذکر صلواتی دعوتید.

یاعلی(ع)



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">