مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حجم فایل صوتی: 4.73 مگابایت

نظرات  (۳)

سلام علیکم


انشالله طاعات وعبادتان مورد قبول درگاه الهی باشد









 امام جعفر صادق (علیه السلام):

إنَّ مِن إجْلالِ اللهِ عَزَّوَجَلَّ إجْلالَ الشَّیخِ الکَبِیرِ.

احترام به سالمندان نوعی احترام به خداوند متعال است.

کافی، ج 4، ص 478

با مطلب اکرام سالمند به روزم




التماس دعا



[گل]

سلام....واقعا برای وبلاگتون متاسفم که اسم یه همچین آدمی رو توش آوردین این آدم به قتل نفس محکومه....قتلی که امام علی (ع) قصاص شخصی که به خاطر خود امام  علی (ع) خود زنی کرده بود رو اعدام دانسته!!!!!!!!
پاسخ:
!!!!!!!
سلام.
خسته نباشید و تشکر میکنم از زحماتتون بابت مدیریت تارنمای مرجع شهرستان پردیس.
اولا: من شخصا مقداری از دوران زندگی خود را در شهر مقدس قم گذراندم و زمان زندگی من در قم با قید حیات بودن سید جواد ذاکر عزیز هم عصر بود.
من عمدتا و بیشتر در هیئت های سید جواد ذاکر حضور داشتم.
راستش در منطق من اگر یک فرد در زندگانی خود دچار یک اشتباه جزیی بشه دلیلی نمیشه که بخواهیم کل زندگانی او را مورد ابهام و نقد بیرحمانه قرار بدیم.
بنده به عنوان یک فرد معمولی بعضی جهت گیری های سید جواد در زندگی اش را مورد انتقاد قرار میدهم، اما دلیلی نمیشود که این اجازه را داشته باشم تمام زندگی و نفس!! اورا نقد و یا تکفیر کنم.
دوما: ما هیچگاه در جایگاه خدا نیستیم که بخواهیم از طرف خداوند برای فردی حکم صادر کنیم!!!!
سوما: در صورت امکان لطفا مدارک و سند بابت حکم قتل نفس ایشون رو که از طرف هر مرجعی صادر شده و یا منبعی برای این امر بیان کنید...
چهارما: قمه زنی جزو احکام ثانویه است که در بین مراجع عمدتا اختلاف نظر است....یعنی برخی مراجع جایز نمیدونن و بعضی خلافش رو میدونن.
پنجما: شما از کجا میدونید من از قصد این کار رو کردم!!!! شاید ارتکاب این عما از روی جهالت و عدم اطلاعات فردی بوده!!!!!!
امر به معروف مراحل مختلف داره...حتما با یه تذکر و اشاره و تبیین کوچولو حل میشد...حالا چرا انقدر عصبانی شدید؟؟؟!!
ششما: این مداحی بنا به درخواست یکی از مخاطبان وب در قالب یک نظر خصوصی گذاشته شده در نظرات تهیه و قرار داده شده است.
هفتما: تمامی مداحی های ایشان مورد انتقاد نیست!!! آن هایی که مشکل دارد اشکال شرعی دارد، بقیه عمدتا مشکلی ندارند.
هشتما: در صورتی که حکم ارتداد ایشان از سوی عمده و قالب مراجع عظام تقلید صادر شده باشد تمامی مداحی های ایشان حرام میباشد که بنده تا به اکنون از سوی مراجع فتوا یا پیامی من باب این موضوع ندیده ام.

در پایان از نظر شما کمال تشکر و قدردانی را دارم و از زحمات بی دریغ شما در به روز رسانی وب مرجع وبلاگ نویسی شهرستان کمال تقدیر و تشکر را دارم.
والسلام علیکم

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :
نامه ای به خواهرم ....
اندر احوالات آزادیخواهان یواشکی (یا به عبارتی لواشکی)
التماس امام خامنه ای از ما ....
ببینیم یا دیده بشویم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">