مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیش از این گروهک تروریستی موسوم به "جیش‌العدل" با وارد شدن به مرزهای ایران 5 مرزبان ایرانی را ربوده و با انتشار تصویری در صفحه توئیتر خود مسئولیت ربایش ۵ نفر از مرزبان‌های ایرانی را بر عهده گرفت.

 

تاکنون تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان ایرانی برای آزادی 5 مرزبان ایرانی صورت گرفته اما متاسفانه تاکنون این تلاش‌ها به نتیجه نرسیده است.

 

گروهبان جمشید دانایی فر

در همین خصوص معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ما از شهادت مرزبان ایرانی به دست اعضای گروهک تروریستی جیش العدل اطلاع نداریم.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های روحانیت اهل سنت منطقه عنوان کرد: با توجه به تلاش‌های روحانیت اهل سنت منطقه سیستان و بلوچستان بعید به نظر می‌رسد چنین اتفاقی افتاده باشد.

 

لازم به ذکر است؛ در ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه چهارم فروردین، قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها ضمن تکذیب خبر به شهادت رسیدن سرباز مرزبان ایرانی اعلام کردند: در صورتیکه چنین اتفاقی افتاده بود، ما مطلع می‌شدیم ولی چنین اتفاقی نیفتاده است و تا این لحظه هر پنج مرزبان ایرانی در سلامت هستند و در خاک پاکستان نگهداری می‌شوند. صحت خبرهای منتشره شده از به شهادت رسیدن یکی از مرزبانان کشورمان توسط جیش‌العدل، قابل تائید نیست.

 

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">