مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پایگاه مجازی لبیک: سلام علیکم حاج آقا

حاج علی اکبر ارشدی: علیکم السلام بابا

پایگاه مجازی لبیک: خسته نباشید،خوب هستید حاجی؟

حاج علی اکبر ارشدی: ممنون،الحمدلله ،متشکر

پایگاه مجازی لبیک: خودتون رو معرفی میفرمایید؟

حاج علی اکبر ارشدی: علی اکبر ارشدی

پایگاه مجازی لبیک: اگر امکان داره کمی خودتون رو بیشتر به مخاطبان ما معرفی فرمایید؟

حاج علی اکبر ارشدی: علی اکبر ارشدی،از شمیرانات هستم،حدود 35 سال است که افتخار خدمت در بسیج را دارم،در سپاه شمیرانات هم بودم و جزو افتخارات من میباشد،العان هم هستم و نوکری میکنم.

پایگاه مجازی لبیک: همانطور که اطلاع دارید،اخیرا شهرستان ما افتخار میزبانی 2 شهید گمنام را داشته است،به نظر شما هدف عزیمت این عزیزان سفر کرده در آن زمان به جپهه و مناطق جنگی چه بوده است؟

حاج علی اکبر ارشدی: بچه ها رزمنده هایی بودند که بدون هیچ توقعی،به عشق آقا امام حسین(ع) رفتند،رفتند تا دفاع کنند از مکتب عاشورای حسینی،بدون هیچ ادعایی،با دست خالی با عزت و افتخار و همت حسینی،بی نهایت و بی اندازه در تمام دنیا.

پایگاه مجازی لبیک: اگر در تشیع و استقبال این دو عزیز گمنام شرکت کرده باشید، در جریان حضور گسترده و بی مثال مردم بوده اید.

پیام شما به خبرگزاری ها و وبسایت ها و رسانه های بیگانه که در پی این هستند تا روحیه انقلابی مردم را تضعیف کنند و حضور مردم را در چنین مراسم ها و گرامیداشت هایی کم رنگ جلوه دهند، و یا به شایعه اینکه مردم با اجبار نظام و حکومت به این قبیل مراسمات می آیند چیست؟

حاج علی اکبر ارشدی: من علی اکبر ارشدی حدودا 67 سالمه و در قبل از این انقلاب عزیز در شمیرانات با نیروهای گاردی آن زمان مبارزه میکردم و بعد از آن هم با منافقین و دشمنان خارجی میجنگیدیم ، من خودم به شخصه بارها مورد تهدید از سوی منافقین قرار گرفتم.

حدودا 35 سال از این وقایع میگذرد و هنوز یا توانایی بسیار قوی ، پیش مرگ های امام خامنه ای هستیم ، هنوز محکم و جان فدا پایشان ایستاده ایم، شهدا نشان دهنده عزت و اقتدار ملی ما هستند و حضور این مردم نشان دهنده پایداری پر صلابتشان است، شیعه ایم ، مسلمان ایرانی هستیم و هنوز هستیم و با قدرت و اقتدار ملی و جهادی مبارزه میکنیم.

پایگاه مجازی لبیک: امسال از سوی امام خامنه ای با شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی» معرفی گردیده است.شهر پردیس هم شهری تازه تاسیس و نسبتا جوان با جمعیت زیاد و عمدتا غیر بومی میباشد، رشد جمعیت در این شهر بسیار زیاد است،

مسئولین دست اندرکار در مدیریت شهر و شهرستان با توجه به اهمیت فرهنگ و نهادینه کردن آن در شهرستان و شهر پردیس چه اقداماتی را انجام داده اند؟

حاج علی اکبر ارشدی: متاسفانه شهر پردیس از بعد فرهنگی بسیار ضعیف عمل کرده است،این موضوع بسیار عیان است،وضعیت حجاب عمومی شهر بلاخص در خواهران در پاساژ های خرید بسیار زشت و زننده است و متاسفانه مسئولین تاثیرگزار نیستند و گشت ارشاد هم به هیچ عنوان در شهر مشاهده نگردیده است و عمدتا وظیفه امر به معروف لسانی و برخورد محترمانه و مودبانه بر دوش عزیزان بسیجی شهر میباشد و متاسفانه از بعد فرهنگی بسیار ضعیف عمل شده در شهر پردیس.

پایگاه مجازی لبیک: پیشنهاد شما به جهت افزایش سطح فرهنگ عمومی شهر و همان مورد حجاب و افزایش عفت عمومی در شهر چیست؟ البته تعداد 7 شهید گمنام عزیز شهر را که میتوانند تاثیر بسیار زیادی در سطح حجاب و فرهنگ اسلامی در شهر را بگزارند مد نظر داشته باشید.

حاج علی اکبر ارشدی: از مقامات بالا و مسئولین استدعا داریم که یک نظر ویژه به فرهنگ شهر بشود،اگر بشود،این برادران بسیج بع عنوان امر به معروف و نهی از منکر وارد عمل شوند و امیدوارم که عزیزان بسیج برای شورای امر به معروف سازماندهی شوند و در اجرائیات آن در سطح شهر حضور یابند و و انشاالله هماهنگ شویم با مسئولین و با رعایت ادب و احترام با این عزیزان همکاری کنیم.

پایگاه مجازی لبیک: ممنون از شما. پیام شما به مسئولین؟

حاج علی اکبر ارشدی: من اول از شهردار عزیز،دکتر لاله تقاضا دارم  و تشکر میکنم  و درخواست دارم که فعالیت بیش تر و پویا تری صورت گیرد از فرماندار جدید و عزیز شهر هم جناب آقای حیدری تقاضا مینمایم تا در امورات مربوط به شهدا، انشاالله شهدایی عمل نمایند.

پایگاه مجازی لبیک: به عنوان جمله آخرتون، یه درد دل با شهدا؟

پی نوشت مصاحبه گر : [ حاج اکبر عزیز در حال گریستن میباشد]

حاج علی اکبر ارشدی: شهدای عزیز،...... علی اکبر ارشدی هستم،.... شرمنده ایم رفقای من،..شرمنده ایم...

قول میدیم تا آخرین قطره خون به ایستیم، و السلام.

پایگاه مجازی لبیک: خداحافظ حاج آقا

حاج علی اکبر ارشدی: خداحافظت پسرم

و السلام علیکم و رحمت الله....

بصیر / مدیر پایگاه مجازی لبیک

نظرات  (۴)

                                 به احترام تو تمام قد می ایستم
تو را می ستایم که بر سر عهد و پیمانت با ولی خویش راست قامتانه ایستادی و لبیک گفتی به هل من ناصر پیر جماران و لحظه ای قد خمود نکردی و سرمشق شدی برای کوفیان و همه کوفی صفتان تا یاد بگیرند که چگونه باید مشق عشق کرد
                     
                    
                              خدا حاج اکبر را زیر سایه آقا صاحب الزمان حفظ کنه
الهی اگر جز سوختگان را به ضیافت عنداللهی نمی خوانی ما را بسوز آنچنان که هیچ کس را آنگونه نسوخته باشی
                                                                                                                                           
                                           حاج اکبر انشاءالله همیشه زنده و سلامت باشی
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۲۳ بسیجی حسن کریمی
بشنو از من شعرمن خون نامه است-گوش لیلی ده که مجنون نامه است-واژه ها از سوی مجنون آمدند-بیت ها از کوه بیستون آمدند-شعرمن با یک جنون آمیخته است-قاب دل از بیت ها آویخته است-من سرایم از شهید.ای دوستان-با وضو وارد شوید در بوستان-باز امروز این تن از زندان گریخت-رندی از میخانه ی رندان گریخت-رندی از جام شقایق گشته مست-رندی بایک جام.جام.جام الست-باز امروز اشک من سیلاب شد-باز این دل یک دل بی تاب شد-بوی گل آمد مشام جان ما-شهد عشق آمد به کام جان ما                                                                                                                                                          حاج اکبر نور چشم ماست                           
خدا انشاالله حاج اکبر رو حفظ کنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">