مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

مسیر 57 / route 57

مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آغاز (57) تا اکنون

سنگر مجازی روحانی شهید سلمان خدادادی تیرکلایی / تارنمای اختصاصی انتشار آثار حاج یونس حبیبی(میثم)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فرماندار شهرستان پردیس از اعلام نتایج آرای شورای اسلامی شهرهای بومهن و پردیس پس از بررسی گزارشات مربوط به تخلفات خبرداد.
ایرج بیگدلو فرماندار شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سفیر بومهن به دریافت گزارشاتی در رابطه با تخلفات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر ها اشاره کرد و گفت: نتایج پس از بررسی کامل گزارشها اعلام میشود.
وی اعلام نتایج را منوط به اتمام بررسی ها دانسته و ادامه داد: نتایج انتخاب شورای شهر را پس از اتمام بررسی گزارش تخلفات اعلام میکنیم.
فرماندار شهرستان پردیس، فرمانداری را مسئول صیانت از آرای مردم دانست و تاکید کرد: تلاش میکنیم اگر کوچکترین خللی در این آرا وجود داشته و یا رویه غیر متعارفی در اخذ آرا وجود داشته و یا شبه ناک بوده، ابهام زدایی بکنیم و با متخلفان برابر قانون برخورد بکنیم.
وی از اتمام تجمیع آرا سخن گفت و افزود: از آنجائیکه در بازدید اعضای شورای تامین و بنده ملاحظه شد احتمال تخلفاتی وجود دارد و از آنجا که گزارشاتی هم به فرمانداری ارسال شده است، پس از بررسی کامل گزارشات نتایج آرا اعلام میشود.

درخواست تحویل مجدد تعرفه رای در شهرستان پردیس/ بامتخلفان برخورد میشود

فرمانداری شهرستان پردیس مجددا از استانداری تهران درخواست تعدادی تعرفه شورای شهر و روستا کرد.

احسان اشرفی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پردیس دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیر بومهن به شرکت گسترده مردم در انتخابات اشاره کردو گفت: مجددا تعدادی تعرفه انتخاباتی شورای شهر و روستا از استانداری تهران تحویل گرفته ایم.

اشرفی ارزیابی خود از حضور مردم در انتخابات را نسبت به سنوات گذشته بسیار گسترده و خوب عنوان کرد.

وی در رابطه با تعداد آرای ماخوذه تا دقایقی پیش از اتمام مهلت انتخابات گفت: با جمع بندی که از شعب داشته ایم در حال حاضر بالای 51 هزار برگ رای برای شورای شهر و ریاست جمهوری استفاده شده است.

معاون سیاسی فرمانداری از تبلیغات غیر مجاز بعنوان تخلفات روز انتخابات نام برد و تشریح کرد: یکی از تخلفات مشاهده شده تبلیغات غیر مجاز بوده که توسط کمیته امحاء و افراد ذیصلاح برخورد و یا جمع آوری شد.

اشرفی در رابطه با شایعه های موجود از خرید و فروش رای گفت: در حال حاضر گزارشاتی در این زمینه به گوش میرسد و توسط مراجع انتظامی، قضایی و امنیتی درحال رسیدگی است.

24 خرداد معید خلق حماسه سیاسی

روز 24 خرداد معید خلق حماسه سیاسی در شهرستان پردیس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیر بومهن ایرج بیگدلو، فرماندار شهرستان پردیس در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری سفیر بومهن روز جمعه 24 خرداد ماه را روزی معید برای خلق حماسه سیاسی دانست.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به تعطیلی روز جمعه گفت: قبل از بازگشایی شعبه ها شاهد صفهای طویل مردم مقابل آنها بودیم و حالا که یک ساعت بیشتر از آغاز رای گیری نگذشته انتهای صف از مسجد خارج شده است.

بیگدلو با اشاره به حضور گسترده مردم در ساعات اولیه صبح پای صندوقهای اخذ رای عنوان کرد: مردم ایران همیشه حماسه ساز بوده و در پایان امروز نیز شاهد خلق حماسه سیاسی دیگری هستیم.

نظرات اهالی شهرستان پردیس در رابطه با انتخابات

با توجه به فرا رسیدن روز خلق حماسه سیاسی از صبح تصمیم گرفتم در بین مردم حاضر شده و از نظرات آنان در رابطه با انتخابات و خلق حماسه سیاسی جویا شوم برای همین کار مقابل یکی از شعب اخذ رای حاضر شده و شاهد احوال مردم بودم که شرح مختصری از آن را برایتان آورده ام.

تجمع تعداد بالایی از مردم مقابل درب شعبه نشان از اشتیاق آنها برای خلق حماسه ای سیاسی بود.

در ابتدا سراغ فرد مسنی رفتم او نیت و هدف خود را از حاضر شدن در پای صندوق اخذ رای گفت: هدف ما بهبود اوضاع در سطح کشور و شهر بوده و برای همین در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری شرکت کرده ام.

وی توقع خود از یک رئیس جمهور را ایجاد آرامش و آسایش در زندگی دانست.

او ملاکهای خود را برای انتخاب فردی مناسب شورای شهر زحمت کش بودن او دانست و ادامه داد: ما میخواهیم افرادی را انتخاب کنیم که برای ما زحمت بکشند همانگونه که ما زحمت میکشیم و برای آنها ارزش قائل میشویم و در انتخابات شرکت میکنیم.

سپس فرد دیگری را دیدم، شناسنامه در دست از شعبه خارج شد، سراغ او رفتم و از نیتهای او برای انتخابات ریاست جمهوری جویا شدم.

وی نیت خود را انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری دانست و ویژگی منحصر به فرد یک رئیس جمهور را اینگونه بیان کرد: فردی با انصاف باشد.

هرچند در گفتگو با کسانی که از خیابان گذر میکردند فردی گفت: بی انگیزه ام و در انتخابات شرکت نمیکنم. او حتی حاضر نشد به سوالات من پاسخ بدهد.

حماسه سیاسی شهرستان پردیس رقم خورد

روز 24 خرداد مهمترین فصل حماسه سیاسی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیر بومهن حجت الاسلام و المسلمین توسلی امام جمعه شهرستان پردیس مهمترین فصل خلق حماسه سیاسی را روز 24خرداد دانست.

امام جمعه شهرستان پردیس در این گفتگو با اشاره به سخنان مقام معطم رهبری در رابطه با نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد: مهمترین فصل حماسه سیاسی همین 24 خرداد رود رای گیری است.

وی به صف های طویل تشکیل شده برای اخذ رای اشاره کرد و گفت:  از ساعات اولیه روز که من  در حوزه انتخابیه مسجد جامع شرکت کردم خواهران و برادران حضور گسترده ای داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در رابطه با دیگر صندوقهای سطح شهرستان ادامه داد: گزارشی که از دوستان از حوزه های دیگر داشتم حضور مردم در آنها نیز به همین صورت گسترده و ارزشمند بوده است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با حضور در ساعات اولیه صبح افزود: جای تشکر از ملت غیور ایران هست که اینقدر وظیفه شناس و حساس هستند.

منبع : سفیر بومهن

به دلیل به روز بودن سایت از صفحه اول سابت دیدن فرمایید »» صفحه اول

جدید ترین اخبار انتخابات شهرستان پردیس و بومهن در این صفحه(کلیک کنید)»» صفحه اخبار جدید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۷
چریک انقلاب

پردیس

بومهن

رودهن

نظرات  (۳)

امیدوارم شهروندان پردیس لیاقت شمافرماندارمحترم وشحاع راداشته باشن.
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
ببخشید دیر جوابتون رو میدم.
چند روزی به لطف خدا مریض شدم...بازهم به لطف خدا عافیت گرفتم...
عزرخواهی من رو بپذیرید.
در پناه حق...

منتظر اخبارجدیدتروشادهستم.
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
ببخشید دیر جوابتون رو میدم.
چند روزی به لطف خدا مریض شدم...بازهم به لطف خدا عافیت گرفتم...
عزرخواهی من رو بپذیرید.
در پناه حق...

تشکرازاینهمه شجاعت.
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.
ببخشید دیر جوابتون رو میدم.
چند روزی به لطف خدا مریض شدم...بازهم به لطف خدا عافیت گرفتم...
عزرخواهی من رو بپذیرید.
در پناه حق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">